Rajin sampai terlena.. hihii

Setiap hari, Alisha mesti ambik pen untuk "menulis" @ conteng2... Pendek kata pantang jumpa pen lah.. hihi Macam semalam, tak sangka dalam duk demam dia tu pun.. jumpa pen, ada hati jugak nak conteng2.. hehhe


Tapi yang kesian tu.. semalam kan dia masih lagi demam, so, dia menulis sekejap, last2 terus terlena.. sambil pen dekat tangan, buku bawah badan.. alahaiiii... mengantuk sangatlah tu.. (",)


Demam2 pun sibuk nak "study" jugak si budak alisha ni.. heheh.. Ohya, hari ni, di siang hari ni, alisha nampak ok je.. aktif.. sekarang tengah kongsi komputer dengan saya.. duk tengok citer upin ipin.... hihii.. Tapi tu la, malam nanti tak tahu apa cerita lah... tapi saya harap, moga2 malam pun alisha tetap sihat macam siang hari & sihat sepenuhnyalah pendek kata... (",)

P/s : TERIMA KASIH ATAS DOA U ALL UNTUK ANAK SAYA.. (",)


{ 49 comments.. read them below or add one }

nanakimie nanakimie June 28, 2012
mesti kerja kuat alisha nanti:)
demam2 tetap rajen nak buat keje:)

moga cepat sembuh alisha.....amin,...
azizah :) azizah :) June 28, 2012
ala kesiannya tgk alisha.. tak bermaya je.. moga cepat sembuh yer nak!
Nurul Husna Mohd Hassan Nurul Husna Mohd Hassan June 28, 2012
alahai alisha..kesian tengok alisha demam..
QueeN TerataI QueeN TerataI June 28, 2012
seronokkan bila tgk anak2 suka menulis nie.. walau pun setakat conteng2
ShimaSalleh ShimaSalleh June 28, 2012
Alololo.. keletihan study tu Intan :))
syawalsimpsons syawalsimpsons June 28, 2012
kengkadang sama la ngan syawal...sebab malam kan sejuk..mula badan nak panas kan....
PinkUmmi PinkUmmi June 28, 2012
alolo...sweetnya dia tidur smbil pegang pen...hopefully Alisha cepat sembuh...

p/s PU pun tak sihat jugak..Nasib baik anak anak ok...
Belladeone Belladeone June 28, 2012
dh alang-alang die rajin menconteng,ape kate ajar die sekali menulis jawi...mane tau,dh besar ckit boleh ajar al-quran/muqaddam... =)
Wanieys Wanieys June 28, 2012
lega wani dgr alisha dh ok....insyaallah mlm ni pun alisha ok...alisha kan gud girl anak dan bakal kakak yg kuat :))
Joanna Yunus Joanna Yunus June 28, 2012
mcm kakak sumaiyyah juga ni
UmmiAbi UmmiAbi June 28, 2012
Siannyer alisha..mesti penat.. Tp nampakla dia kuat semangat..Kalau kita demam pn mesti dok ats katil je...dia siap bleh "study" lg ye...hehe
fieda fieda June 28, 2012
olo ina..sian pulok tgk alisha..rajin sgguh wlpn tgh demam..
iizza iizza June 28, 2012
siannya tengok pic alisha demam..mudah-mudahan beransur baik..
ieda ieda June 28, 2012
aloor sayu je wajah alisha .
penat betul nie ;)
ieda ieda June 28, 2012
aloor sayu je wajah alisha .
penat betul nie ;)
Ibu Lala Ibu Lala June 28, 2012
penat sangat la tu...
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha June 28, 2012
terlebih rajin alisha ne...hehe.moga2x dia oke je kak....

masyuk dah ada exabytes.hehehe
aimaniman aimaniman June 28, 2012
anak demam, ibu yg susah hati kan... anak2 akak kalau demam macam2 gayanya, sikakak senyap x berbunyi langsung, abang merengek je, kalau siadik rasa nak pelempang sebab mengada2 lebih sangat.. sabarrr... harap2 alisya lekas sihat yer,..
sHaR!Na eLyaNa sHaR!Na eLyaNa June 28, 2012
alalalala..comeynya dia..
LELAKI INI LELAKI INI June 28, 2012
wah..
best2!
cute sgt2 !
Che Rosliza Che mat Che Rosliza Che mat June 28, 2012
Kesian pulok tengok alisha cam tue hihihi
jemarisuri jemarisuri June 28, 2012
ala kesiannya baby alisha...
pasti sunyi je umah tu kan..

***moga alisha cepat sembuhye...rajin2 mkn ubat tau...^^
delarocha delarocha June 28, 2012
harap harap kerajinan ni membawa hingga ke besar... jgn masa kecik je rajin ye.. hehe
misshannajr misshannajr June 28, 2012
moga dak comel ni cepat sembuh :)
Azi Azi June 28, 2012
demam pn tetap rajin.. dan alisha tetap comei...
Si Matatajam Si Matatajam June 28, 2012
Alahai nyenyaknya dia tdoq... Ni Kalau Ina angkat Alisha mesti muka dia siap berbelang dah...
Aisy Nasiha Aisy Nasiha June 28, 2012
demam tapi aktif lagi, ni tanda baik lagi ni..tp apapun sian alisha, aunty doakan alisha cepat baik ye...jgn lupa makan ubt ye..
aimi aimi June 28, 2012
lah demam ke?? cian dye.. rindu akk ke?? ahahahhahahah
Yana Libra Yana Libra June 28, 2012
nampak cam penat sangat je tu..hehe~
ummiarissa ummiarissa June 28, 2012
tak keluar air liur basi ke dia tido..he he he...biasa kalau dah letih sangat anak saya tetidur sampai melelh air liurnya...he he he...kasihan kepenatan dia ye..
eita eita June 28, 2012
terlebih rajin lah plok alisha....
Norzie hany Norzie hany June 28, 2012
Moga Alisha cepat sembuh.
Cik Nur Cik Nur June 29, 2012
alolo..siannya dia...!
moga Alisha cepat sembuh ya..!
deno deno June 29, 2012
kesiannya....... harap esok lusa alisha sembuh :)
Tina Othman Tina Othman June 29, 2012
tertido sebab makan ubat ke tu, sian pulak tgk

moga cepat sembuh ye
Aju Mohit Aju Mohit June 29, 2012
alahai siannya alisha, moga segera sembuh ye sayang
nur anis nur anis June 29, 2012
ala..sayu je tengok alisha tertidur macam tu...
Mummy GreenyHouse Mummy GreenyHouse June 29, 2012
alahai..sayu tgk..mesti letih sgt tu..
moga sembuh cepat la Alisha ye..ksian die..
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ June 29, 2012
kuat study alisha ni..hehe..
penat sgt dah tu..semoga semakin sihat ye..
Masz Sidek Masz Sidek June 29, 2012
alalala... sampai tertidur alisha...
aizamia3 aizamia3 June 29, 2012
sayu je bila tengok wajah anak2 time dorang tidur..
teratak hati teratak hati June 29, 2012
kesiannya alisha demam..cepat2 sembuh ye..
Myra Jay Myra Jay June 29, 2012
Walau tak sihat tetap rajin..
Bags ni, besaq2 nanti cepat pandai :D
9n0L4 9n0L4 June 29, 2012
bangun tido tu mesti tikor melekat kat pipi. hehe.
anitadiana anitadiana June 29, 2012
kuat semagat alisha ne..semoga cepat sihat ya...
anisalya anisalya June 30, 2012
insyaAllah... she will be okay. eh, speaking london pulak.