Hadiah Hasil Join Giveaway....

Hari ni saya nak update hadiah hasil dari join Giveaway.. Hadiah2 ni dah lama dapat, cuma saya je yang belum buat entry.. (",) Untuk entry ni, saya letak hadiah untuk 4 GA sekaligus.. Hadiah yang lain2 tu, nanti saya update lagi... (",)




Hadiah bakul ni, saya dapat sebab join KEMBARA CINTA AGUNG 3 HARI GIVEAWAY yang dianjurkan oleh Ummu Muhammad... Actually saya tak menang pun tau.. tapi Ummu Muhammad sangat bermurah hati untuk bagi dekat semua peserta... Ummu Muhammad ni memang baik hati.. sentiasa bagi saguhati dekat semua peserta yang join GA yang dia anjurkan.. (",)

Selain dari bakul, ummu muhammad jugak bagi ole2 makanan sunnah untuk kami semua.. Ohya, jika u all nak baca cerita2 ummu muhammad ketika menunaikan umrah, bolehlah terjah blog Ummu Muhammad (",) Apa2 pun, terima kasih yer ummu muhammad untuk hadiah & ole2 ni... (",)

Keputusan penuh Klik SINI
     

Yang ni pulak FM Melaka... Saya menang hadiah saguhati untuk Giveaway Ummi Iman followers Giveaway.. GA ni dianjurkan oleh Ummi Iman.. Tak sangka pulak... dalam saya duk join 2 3 GA je.. dengan kata lain dah tak aktif ber"Giveaway" tapi ada jugak rezeki untuk menang.. hehehh Rezeki kan... Alhamdulillah.. (",) FM ni dah selamat bertempek dekat peti ais saya.. hihii

Keputusan Penuh Klik SINI


Tak pasal2 dapat tali leher.. hihii.. Ni rezeki my dear.. tapi entah tahun bila dapat guna tak tahulah.. yela, bukannya my dear pergi kerja guna tali leher pun... harap ada function apa2 lah kot baru nak guna.. (",)

Ohya, saya dapat tali leher ni sebab sebagai peserta ke 4 terawal yang join Segmen Klik Like/Share dan menang RM50 X 6 yang dianjurkan oleh Coretan Anuar... U all pun masih boleh join tau.. Tarikh Tutup 30/07/2012.. Jangan lupa join tau.. hadiah lumayan.. hehehh
  

Hadiah yang last ni pulak.. Saya menang Everlynn Collagen Serum hasil dari saya join GA JADI CANTIK KEKAL CANTIK yang dianjurkan oleh Khaiza Story.. (",) Saya menang tempat kedua.. Hadiah ni, saya yang pilih sendiri.. hehheh

Keputusan penuh klik SINI...

Thanks untuk semua penganjur yang sudi bagi hadiah untuk saya ni... (^_^)

{ 29 comments.. read them below or add one }

kurus kurus June 09, 2012
kira rajin lah intan berGA .. akk dah lama berkubur blog GA tuu ... entahlahhh memang macam malas sgt2 x tahulah kenapa ..

apa2 pun tahniah dikk .. x menahan menang kolegen tuu ;)
Kakzakie Purvit Kakzakie Purvit June 09, 2012
Amaboi banyaknya dapat Intan. Tahniah.. ini mesti rezeki org mengandung :)
Puan Kutu Puan Kutu June 09, 2012
wah tak aktif pun menang gak.nmpk sgt mmg sentiasa bertuah.hehe..
ayut ayut June 09, 2012
Banyak dah hadiah akak...join lg leh dpt lgi gaya ye ni :)
best2 dpt hadiah..hihihi
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief June 09, 2012
tahniah kak ina....best la tgk bakul tu comel la hihihi
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief June 09, 2012
tahniah kak ina....best la tgk bakul tu comel la hihihi
Masya Masya June 09, 2012
tahniah... pada2 jarang join selalu menang .... rezki tu...
AnonymousAnonymous June 09, 2012
murah rezeki...byk benor hadiah tu kan...^^
AnonymousAnonymous June 09, 2012
wah bestnya, lama tak join ga, sebab tak penah menang hehe
QA's ~ mamapapa QA's ~ mamapapa June 09, 2012
Bestnya dapat banyak hdiah....dh lama giler xjoin GA..xsmpat :(
Unknown Unknown June 09, 2012
tahniah kak...rezeki..alhamdulillah
moga mereka sentiasa dimurahkan rezeki
Unknown Unknown June 09, 2012
joint GA ni kekadang menang tak dijangka...syukur kalau menang ..tak menang pun takpa...kita dapat kawan baru...kan..
bila nak kembali aktif ber ga ina?...
NoEn NoEn June 09, 2012
wah bertuah badan..sy jenis yg tak suka join GA..if ad syarat yg kene wat entry..if just tinggal komen jer br sy join..pemalas betul la sy ni..hakhak
fieda fieda June 09, 2012
tahniah ina..dlm tak aktif ga pun masih ada lagi kemenangan..
Cikrosecute Cikrosecute June 09, 2012
Banyaknya hadiah...cik rose belum lagi up-date hadiah yg sampai hihihi
Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin June 09, 2012
wah akak selalu murah rezeki btl.dpt hadiah mahal2 lak tu.akak,nk satu leh?hehe gurau je
9n0L4 9n0L4 June 09, 2012
wah wahhhh. byknye hadiah die. rezeki mencurah². ;)
Unknown Unknown June 09, 2012
Tahniah. hee. Murah rezeki ^_^
aziazib aziazib June 10, 2012
alhamdulillah rezeki...

cantiklah bakul tu...
sal ya sal ya June 10, 2012
akak ada dapat dua hadiah kemenangan last year dgn thn ni. tp dua2 pun tak dapat2 lg. tak apa la. hehehe...
eita eita June 10, 2012
walaupun tak aktif tetap maintain ada rezeki
@LeenShamsh @LeenShamsh June 10, 2012
kasihmu kuterima heheh..

p/s: kite pun belum buat entry hadiah intan hari tu
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI June 11, 2012
alhmdulillah, rezeki tu kak.
mama lynn mama lynn June 11, 2012
intan selalu murah rezeki. alhamdulillah =) , saya ada gak sekali 2 dapat tapi ada yg x diterima lagi till skrg
shahdiana shahdiana June 11, 2012
lepas ni bertambah cun la ina pakai collegen :D
ecadwinkyasha ecadwinkyasha June 11, 2012
rezeki rezeki :)

hadiah akak xhntr lagi :(
Mommy_ima Mommy_ima June 11, 2012
BANYAKNYA!!! memang murah rezeki.. :)
Tahniah ina..