BEN ASHAARI DAN SAYA


Nak join klik banner
Tarikh Tutup : 21/06/2012 @ 11 malam

Seriusla... dah lama saya tak join apa2 segmen.. Malam ni koje saya duk balas jejak je.. sampai dah rasa sakit pinggang + perut dah rasa tegang akibat makan terlalu banyak.. muahhahha.. So, nak relaxkan badan jap, saya join lah segmen Abang Ben ni... (",) Jika u all pun nak join, klik banner kat atas tau... tapi terbuka sampai pukul 11 malam ni je.. Lagi beberapa minit je ni pun.. hahhahah

Blog yang menarik pilihan saya adalah...
  1. Blog yang berbentuk kekeluargaan.. sebab saya suka baca kisah anak2.. macam2 keletah mereka yang mencuit hati kita.. hihii
  2. Dah semestinya blog tu tak berat untuk loading.. maklumlah, saya ni guna broadband je.. habis limit, slow mengalahkan kura2.. ekekkeke
  3. Lagi satu, saya suka blog yang function dia "mesra alam".. (",)
  4. Bukan setakat blog je mesra alam tapi empunya blog pun mesra alam jugak.. barulah syok... hehhehhe
UPDATE : TERLUPA LAGI SATU... DAH TENTUNYA BLOG YANG SENTIASA SINGGAH DI BLOG SAYA.. SEBAB BLOG MEREKA SEMUA BANYAK INFO YANG MENARIK.. (",)


{ 43 comments.. read them below or add one }

ecadwinkyasha ecadwinkyasha June 21, 2012
samalah kita tue.hehehe..kena mesra alam,baru betul
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief June 21, 2012
singgah segmen sama kak ina hihihi....mesra alam la abru best kan :))
Miss N™ Miss N™ June 21, 2012
hai....nur dari segmen yg sama.. :)


http://cahayacita2.blogspot.com/2012/06/segmen-ben-ashaari-dan-saya.html
fieda fieda June 21, 2012
ala..tak sempat..semua yg ina suka tu kak fieda pun suka..hihi..yg penting mesra alam..dan tuan yg mesra jgk..
kurus kurus June 21, 2012
gud luck dear ..
akk pun dah lama x joint mana2 segmen or GA .. huhuh entahlah ina .. mood bersemua tuuu dah menghilang lama dahhh ... malasssssssssssssssssss aje huhuh
Fazlinil Irma Fazlinil Irma June 21, 2012
nampak sgt akak bukan blog pilihan intan. x mesra alam langsung. :)
Dayang Deno Dayang Deno June 21, 2012
akak, deno datang dari segmen sama... heeee...deno nak tanya akak g blog deno lama tak loading?
Aimacomel Aimacomel June 21, 2012
mesra alam & mesra sekitar.. hai, baby dtg dr segmen abg ben juga
Shida Radzuan Shida Radzuan June 22, 2012
hehee..mesra alam eh..hehe..shida mesra dunia dah ni kak hehee..selamat bersegmen kak..shida selalu tak sempat nk join huhu..
Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin June 22, 2012
tu dy kak ina kita.hehe akak pn join jgk ye.solehah pn join jgk segmen ni.hehe
Siti Fatimah Fuzz Siti Fatimah Fuzz June 22, 2012
salam perkenalan....singgah dari blog abg.ben.....=)
Fazlinil Irma Fazlinil Irma June 22, 2012
mak buyung tak tido lg. duk berjalan habis 1Malaysia. ;P
sal ya sal ya June 22, 2012
good luck ye ina... tak rajin nak join segmen sbb cpu zaman dinasour ni kalau lama sikit BW mula la nak jammed. hahaha...
Unknown Unknown June 22, 2012
As Salam..done follow u..dari segmen sama, sudi2 berkunjung ke laman aku
ayut ayut June 22, 2012
slamat bersegmen kak..ayut tak sempat plak nk menjoinkan diri..takpe lain kali mesti ada :)
CtAyue CtAyue June 22, 2012
samalah..ayu pun suka blog kekeluargaan dan yg loading ringan..hehe
MISS Z BERCELOTEH MISS Z BERCELOTEH June 22, 2012
singgah pagi kat sini..
Dari segmen BA
jemputlah ke blog ea

http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/06/ben-ashaari-dan-saya.html
Mommy_ima Mommy_ima June 22, 2012
tak sempat nak join.. mlm2 tertido awal..hiihi (tdokan anak dgn saya2 sekali tdo)

kitorg suka blog ina sbb mesra alam jugak!hihi :p
Masya Masya June 22, 2012
tak sempat nak join malam tadi.. bukak blog jugak.. tp lembapnya memang mengalahkan kura2 sudahnya tidooo hihihihihi....
Husna Husna June 22, 2012
salam kenal..
dr blog ben jugak..
hv a nice day ahead
Unknown Unknown June 22, 2012
wah join juga eh.. sya mlm2 x on9 la.. mlm masa tuk anak dan suami.. hehehe kekdg je kalau free terlbih baru on9...
ERAZ FADLI ERAZ FADLI June 22, 2012
Blogwalking ke sini..

http://blueranger-theonlyone.blogspot.com/2012/06/segmen-ben-ashaari-dan-saya.html
Unknown Unknown June 22, 2012
hehe jijah pon join..saja suke2..
Yanty Lee Yanty Lee June 22, 2012
Salam Kenal . Dari segmen juga - Keep in touch!
AnonymousAnonymous June 22, 2012
datang singgah sini kembali akak =)
Eera Shera Eera Shera June 22, 2012
singgah..lama dah folo sini ;)
Alhafizahmad Alhafizahmad June 22, 2012
datang sini membalas kunjungan dan menambah kawan2...

siap follow tuan tanah...
Si Matatajam Si Matatajam June 23, 2012
Harap2 M ni dikategorikan mesra alam gak la yek...
Unknown Unknown June 23, 2012
terima kasih follow sya...
Hantaranmurah Enterprise Hantaranmurah Enterprise June 23, 2012
Assalamualaikum.. petak terjah balik kat blog intan berlian..

:)

P/s : petak clik kat icon follow kat sebelah kanan atas ader error link.
Keknis Keknis June 23, 2012
datang balas kunjungan :)
Zam Zam June 23, 2012
zAM SINGGAH SINI DR BLOG~ tHANKS SBB SUDI KE BLOG ZAM ;))
tuanseliper tuanseliper June 23, 2012
golek2 sampai kat blog ni :))dtg dr segmen yg sama jgk :)
Nadia Dscarnia Nadia Dscarnia June 23, 2012
Selamat petang! Nia dari segmen yang sama.. Thanks visit dan follow saya :)

http://simplenia.blogspot.com/2012/06/segmen-ben-ashaari-dan-saya.html
Ayue Rejaluddin Ayue Rejaluddin June 23, 2012
CHAKKK!!!!!!
Datang dari segmen yang sama.....

Jemput join segmen saya juga ye...
http://ayuejean.blogspot.com/2012/06/segmen-ayuejean-mencari-bloglist.html
Ayuni Yusop Ayuni Yusop June 24, 2012
dari segmen yang sama!
done follow.^^

http://absolutelybizare.blogspot.com/2012/06/segmenben-ashaari-dan-saya.html

p/s:happy berblogging!
Unknown Unknown June 24, 2012
ehe..mesra alam,mesra blog,mesra senang nak komen...
Cikrosecute Cikrosecute June 25, 2012
teruskan mesra alam intan ya....
E Y C H A E Y C H A June 25, 2012
salam ziarah :)
saya silentreader blog ben ashaari
jemput singgah yer :) http://norafesa.blogspot.com
emarieys emarieys June 25, 2012
oh yang ni ke abg ben mencari tu..hehehe
izz iizza izz iizza June 27, 2012
mesra alam yg camner tu..pening sekejap..hehe
Nour Adieb Nour Adieb July 08, 2012
Datang dari segmen yg sama,salam kenal.Sorry lmbt BW :p

http://nourayuadieb.blogspot.com/2012/06/ben-ashaari-dan-saya.html