Dapat hadiah dengan hanya komen (",)

Selama ni saya singgah mana2 blog dengan meninggalkan komen.. itu adalah ikhlas dari saya sebab saya memang suka buat gitu.. hihii.. Tapi tanpa disangka2, ada antara owner blog tersebut menghargai pengomen dengan memberi hadiah (",) Sebelum ni saya dah pernah dapat hadiah sebab menjadi pengomen terhebat untuk blog Kak Fieda & Jemari Suri..


Kali ni, tanpa disangka, saya dapat hadiah lagi.. hihii.. Dapat brooch & lipstick dari blog MJ.. Kat blog MJ pun saya jadi antara top yang komen gak.. hihii.. Secara jujurnya, saya tak pernah tahu yang saya komen entry blog seseorang tu banyak mana.. yela, setiap kali saya bw, saya akan baca & komen je... kadang2 tu komen dari last entry saya komen sebelum tu.. tu yang tanpa sedar rupanya saya antara top yang komen.. (",) Apa2 pun, thanks yer MJ


Yang ni pulak, saya dapat Rempah Daging Masak Hitam dari Izan Mama Mia.. Untuk pengetahuan u all, saya dapat rempah ni hanya disebabkan saya komen entry INI je pun.. U all nampak tak kat sini.. jika kita rajin komen & blogwalking, tak mustahil kita akan jumpa entry terkejut2 camni.. hehehhe.. Tapi komen tu biar ikhlas.. bukan kerana mengharapkan balasan.. (",)

Rempah ni saya belum guna lagi.. walaupun dalam hati rasa macam tak sabar2 nak masak.. tapi saya boleh pulak simpan rempah tu dalam sampul surat.. mana nak perasan.. hahahhahha.. Thanks tau Izan


Hadiah dari Cameron Highlands ni, saya dapat dari Teratak Hati, sebab komen entry INI.. (",) 2 3 hari lepas komen tu, Mama Hakim datang komen mintak alamat.. hihii... Rezeki kan u all.. (",) Walaupun saya dah tak aktif ber"GA" tapi DIA salurkan hadiah untuk saya dengan cara lain pulak... (",) Thanks jugak untuk Mama Hakim

So, jika kita ada masa, kita rajin2lah bw & tinggalkan komen.. best tau u all.. bukan pe, sebab kita secara tak langsung akan jadi rapat.. Yela, dah semua entry dia kita komen.. bestkan.. dapat ramai kawan.. kikikii.. Macam saya yang hanya duk kat rumah je ni, memang seronoklah sebab dari sini saya cari kawan.. Kat rumah ni, kawan saya hanya Alisha & my dear je.. hehehhe... Tu yang seronok sangat mengomen blog orang tu.. kikikikii

{ 44 comments.. read them below or add one }

Puan Kutu Puan Kutu June 11, 2012
untung kan jadi pengomen tegar,siap dpt hadiah lg..hehe
Unknown Unknown June 11, 2012
Alhamdulillah.. rezeki dgn kerja ikhlas yg dilakukan... teruskan komen yer.. walau baru kenal awk dlm dunia ni tp awak mmg rajin komen... hehehehe :)
fieda fieda June 11, 2012
ina..kak fieda pun dapat hadiah yg sama mcm ina...tp hadiah dari cameron tu tak dapat la..alhamdulillah kan..wlpn kita dh tak aktif ga dpt plk hadiah mcm ni..sayang semua kawan bloggers kita..kak fieda pun ntah bile ni nk guna rempah daging tu..
Ibu Yusuf Maryam Ibu Yusuf Maryam June 11, 2012
Tahniah.. Alhamdulillah semua tu rezeki. Setuju dgn Ina, apa2 pun kena ikhlas.. :D
+ e.z + + e.z + June 11, 2012
tahniah. murah rezki :)
Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P June 11, 2012
Alhamdulillah,rezeki akak tu :)
nur anis nur anis June 11, 2012
rezeki akak tu..:)

saya pun seboleh bolehnya, bila dah baca entry tu, mesti nak tinggalkan komen..:)
ayut ayut June 11, 2012
wah..akak mmg pengomen tegar.hihihi..tahniah kak! :) hari ni entry akak pasal komen-komen la :)
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief June 11, 2012
wah murah rezeki kak ina sekeluarga...hihi komen jer dpt hadiah kan...best tu...tapi xboleh larh kalau kita harapkan balasan kan..biarlah dr hati yg ikhlas :)
syiela syiela June 11, 2012
tahniah.. murah rezeki... rempah daging masak hitam tu cam best jer
Umialya Umialya June 11, 2012
murah rezeki, aminnnn
msredcheesecake msredcheesecake June 11, 2012
best la dpt hadiah... lipstick pun ada... saya blom penah dpt g....
syawalsimpsons syawalsimpsons June 11, 2012
tahniah ina...untung...rezeki ni...
CtAyue CtAyue June 11, 2012
tahniah intan..bestnye dpt banyak hadiah.. ramai blogger yang baik hati kan..timbul idea pulak nk bagi hadiah jugak lah nanti kpd top komen kat blog sy..hihik.. :)
Ce'gu JAERA Ce'gu JAERA June 11, 2012
untung lah kak intan.... mau saya perhatikan mana2 blog yang saya lawat pun pasti ada nama akak dulu yang mengomen,.. tahniah kak

itulah tuah dan rezeki orang yang ikhlas dalam mengerjakan sesuatu... saya pun nak ikut macam tu lah.. ehehe.. salam kat alisha
Sheila Adziz Sheila Adziz June 11, 2012
warhhh... menariknya.. tahniah, smg sentiasa menjadi pengomen tegar... hehehe
Unknown Unknown June 11, 2012
murah rezeki akak..alhamdulillah...cantik2 semua hadiah tu...
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI June 11, 2012
alhmdulillah..rezeki tu kak..
ummi_norseha ummi_norseha June 11, 2012
rezeki 2...truskn mengomen..hi3
Unknown Unknown June 11, 2012
untungnya...hehe tahniah kak..
AnonymousAnonymous June 11, 2012
untung n nasib badan... salm kenal n dah follow u
Mimie Mimie June 11, 2012
untunglah IB...tahniah2 :)
Reena Sidek Reena Sidek June 11, 2012
wah... murahnya rezeki akak.... tahniah :)
Unknown Unknown June 11, 2012
hehe..ina mmg top komen..tegar sungguh..heheh...tu pasal org suka n dapat hdiah..tahniah yer....
Unknown Unknown June 11, 2012
hehehehe....

akak pun ingat nak buatkan hadiah le untuk pengomen tegar akak nanti....

tunggu......
duniaanita74.blogspot.com duniaanita74.blogspot.com June 11, 2012
alhamdulilah lah ina kan..rezeki..kak ita boleh komen kat opis ne aje..kat rumah komputer tak berfungsi dah...dah masa agak terhad...time keja..he..he
Dylla Abas Dylla Abas June 11, 2012
terharu kan bila dihargai macam ni...best nye dpt hadiah :)
RIZZNA RIZZNA June 11, 2012
Untungnya dpt hadiah. Ok lah tue, means ada org appreciates ★★
sueshe sueshe June 11, 2012
wahhh..murah rezeki btl cik puan ina kite neh :)
Deq's Qienz Deq's Qienz June 11, 2012
wahhh seronok la dia dapat adiahhh..tahniah² :D
kurus kurus June 11, 2012
rejeki kan intan
akk pun x pernah kira berapa banyak komen yg akk tinggalkan
selalu tuu komen aje .. mana yg sempat lah ekkee ;)
banyak adiah tuu cute2 lakk ;)
eita eita June 11, 2012
memang pengomen tegar lah ni
9n0L4 9n0L4 June 11, 2012
wah wahhhhh. untunglahhh suri rumah ehhhh. hehe. tumpang salin resepi tu ye. :)
aziazib aziazib June 12, 2012
alhamdulillah murah rezeki intan... org yang rajin pasti ada ganjaran yang allah beri..ye dak..:)
sal ya sal ya June 12, 2012
betul la tu. kadang2 komen je. entah berapa kali komen pun dah tak ingat.
mimie.. mimie.. June 12, 2012
alhamdulillah...rezeki ibu alisha ^_^
Myra Jay Myra Jay June 12, 2012
Banyaknya hadiah..
Tahniah ye Ina, lagipun Ina mmg rajin komen..

Myra ikut mana yang sempat je :)
SumeSakan SumeSakan June 12, 2012
Awak mmg pengomen yg aktif..antara pengomen tegar blog saya jgak...huhuhu..thanks ina...rezeki tuh...
Unknown Unknown June 12, 2012
Betul setuju dgn ckp2 BE tu, komen dgn ikhlas... Akak ni mana yg sempat je... Mmg x dan nak komen setiap entry... mana yg menarik perhatian, baca & rs rajin nak komen tu yg komen... klau sekali dah singgah, komen pjg2... klau rajin lg baca pulak entry lain... Ikut suka hati je...hahaha :)))

Yg penting boleh jumpa ramai org & kenalan kan :))
emarieys emarieys June 12, 2012
Alhamdulillah rezeki tu ina..
Salina Mat Isa Salina Mat Isa June 14, 2012
baru baca entry ni..hehe..entry intan berlian banyak sangat dalam satu hari..tak sempat nak baca semua..tapi bila ada masa tengok2 jugak entry lepas2..rasa rugi je kalau terlepas baca..