Kamera yang saya gunakan untuk ambik gambar2 di blog saya (^_^)

Actually dari dulu lagi orang duk bertanya saya pasal saya guna kamera jenama apa.. Alaaa bukan ramai sangat pun, adalah 4 5 orang... hahahaaaa... Mereka cakap gambar2 dekat blog saya ni terang & jelas.. (",).. Untuk pengetahuan u all, saya guna kamera murah je pun.. takdalah kamera canggih manggih yang boleh gantung kat leher tu.. hihii... Walaupun sebenarnya saya teringin nak kamera tu tapi tu la, kene 100 kali pikirlah sebelum beli jawabnya... tu pun, 100 kali pikir... keputusannya tetap jugak tak beli... muahahahaaaa.. Eden tak mampu... kui kui kui.....

Yang saya mampu hanyalah kamera biasa je... jenama pun tak berapa nak glamer.. hihiii... Tapi oklah, bila ada yang tegur terang & jelas.. Ini maknanya, kamera yang murah, jangan disangka kualitinya tak bagus.. Ye dok?? hihiii.. (",) Tapi kan, bagi saya.. sebenarnya u all rasa terang ke jelas ke cantik ke.. apa2 je la, maybe disebabkan gambar2 di blog saya ni besar gedabak.. So, u all rasa puas bila tengok.. konon2lah... hihii

Saya sengaja buat gambar besar2 sebab saya rasa gambar besar2 ni lagi puas saya tengok.. (",).. Jika blog u all pun letak gambar besar2, mesti gambar2 dekat blog u all pun terang & jelas (",).. Ohya, jika u all nak tengok apa kamera murah yang saya maksudkan tu.. CEPAT2 KLIK SINI..

P/s : Malas nak tempek gambar kamera kat sini sebab dah buat entry pasal ni sebelum ni.. so, jika nak tengok kamera apa, klik je link yang saya bagi tu yer.. Link entry kamera yang saya dah buat tahun lepas.. (",)


Kamera yang saya gunakan untuk ambik gambar2 di blog saya (^_^)

{ 27 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons May 15, 2012
sue pon kamera biasa jaa...tak sempat rembat kamera...HP kat tangan sempat..janji sempat capai..
Reena Sidek Reena Sidek May 15, 2012
sy sekarang ni kak... hanya mampu pakai kemera hp jer... kalau nak lebih cantik sikit, sy guna hp bpk jer... ;p
Cho Zila Cho Zila May 15, 2012
ooo... akak teringin nak beli kamera canggih2ni sebab bila tengok orang pakai cam bestjerkan...
tapi kitani pakai yang murahpun okler kot kalau hilangpun tak terasa sangat...
@LeenShamsh @LeenShamsh May 15, 2012
dulu mase baru kawen masing2 bawak kamere sendiri..assignnment yg berlambak tu mesti ade kamere tapi kite punye cikai punyelah heehehh..

pahtu jatuh rosak..yg suami punye brand olmpes tpi tklah seterang ini..upgade teknologi..sumenye cantik2 dan dgn harge mampui milik

p/s: sampai sekarang takde kamere sebab ibu muhammad pemalas nak jage hehehe..
♥♥azatiesayang ♥♥ ♥♥azatiesayang ♥♥ May 15, 2012
Salam Ina..apa kabar?Terima kasih raji singgah ke blog k.atie..walaupon umah dah bersawang bagai...
Tak lupa..SELAMAT HARI IBU..semoga kita menjadi ibu yg trbaik tuk anak2.InsyaAllah.
K.atie pon guna kamera cap ayam gak..kdg2 gua HP.Tp skrg suka guna HP jer..malas nk membwk kamera :D
aanie aanie May 15, 2012
teringin gak nak kamera yg gantung kat leher tu tp x mampu jugak....huhu....
kurus kurus May 15, 2012
patutlahhh gambor intan beso2 dan terang .. zoom dia dekat .. terang2 lah kan .. terbaik lah intan ! ...

dulu sblm akk ada camera skrg tingin gak nak beli yg jenis olympus @ yg comel2 niee senang nak bawak kemana2 .. haa skrg dah ada yg dslr tuu , nak usung tuu leceh sikit .. tapi sib baik canon akk agak comel ekke ;)

pic besar2 pueh hati kan ;)
duniaanita74.blogspot.com duniaanita74.blogspot.com May 15, 2012
ok lah tu ina..kak ita lagi lak tak ada cemera,dak lama rosak...pakai hp hubby aje..hp pun murah aje...
.:fyzz:. .:fyzz:. May 15, 2012
saya setuju tak kira la kamera murah atau mahal..asal gambar cantik kan..
so sad..kamera canon yg saya beli ngan duit bonus masa 2004 kena curi ...sedih sngt..last2 skang nih sya beli kamera murah je..tak kisahlah asal dpt mengabadikan moment indah ngan anak2 tersayang..
CtAyue CtAyue May 15, 2012
ayu pun pakai camera biasa jgk..hehe..teringin nk yg slr tu.tp kalau tak pandai pakai pun rugi gak ada kan.hehe..
nur anis nur anis May 15, 2012
terasa misteri pulak kena cepat-cepat klik situ..hehe...
fieda fieda May 15, 2012
hahaha..ada lagi org tanya ye ina..berkenan betul dorang dgn gambor ina..kak fieda pun tak suka post gambor kecik2..guna saiz x large barulah puah ati nk tgk kan ina...
Unknown Unknown May 15, 2012
saya suka gn 'ikut dan' je..kekadang gn henpon jer sbb saya suka letak gambar saiz comel2 jer kat blog saya...
Dayang Deno Dayang Deno May 15, 2012
gambo akak semua cantik2 dan terang.. memang seronok bila tengok!:)

p/s: thanks akak tentang tips gambar tu... :)
SeputihSalju SeputihSalju May 15, 2012
sy smpai skrg tak pernah godek2 kamera yg ader tuhhh.. mls.. tuh yang gambar kat blog tak pernahnya cun..ehehhe
SumeSakan SumeSakan May 15, 2012
hahahah samalh saya kalau pict kat blog nih banyak guna yg enpon je...klu jejalan baru lah guna yg sangkut kat leher bagai...jenis tuh x penting sangat bg saya...jnji apa yg d sampaikan terang dan jelas...muahahahaha...ye tak?
ecadwinkyasha ecadwinkyasha May 15, 2012
eca ada dslr pun sume gmbr kt blog guna camera hp je...gila besar nak guna dslr tuk gmbr mknn.hehehe :D

done kotex :D
aizamia3 aizamia3 May 15, 2012
ai punya camera dah rosak, maka buat masa ni hanya guna camera hp.. nak beli camera tapi kena tunggu masa yang sesuai.. hikhikhik..
Cikrosecute Cikrosecute May 15, 2012
cik rose camera nikon olympus...murah gambar jelas tak per hehehe
syiela syiela May 15, 2012
akak pun guna yg biasa2 aje.. yg gantung2 kat leher tu mampu tengok je :)
Myra Jay Myra Jay May 15, 2012
Hehee, betul tu, walau murah yg penting elok ;)

Mcm Myra pun sebelum i guna kompak tapi hasil tetap berpuas hati :)
Masya Masya May 15, 2012
biarlah kamera tak canggihkan.. janji gambar cantikkk..
nazayiena nazayiena May 15, 2012
Kita pun x mampu nak beli kamera yg besar dan canggih manggih nie...
Ruse Sulaiman Ruse Sulaiman May 15, 2012
Yang murah tak semestinya tak bagus ;) yang penting menang memakai :D
eita eita May 15, 2012
ita guna canon je..
kamera kecik gini jugak...
janji leh ambik gambo kan..
tiefazatie tiefazatie May 16, 2012
rajin sis transfer nie..=)
sal ya sal ya May 18, 2012
akak ada kamera jugak tapi makan bateri la. ingat nak carik baru. tak pun dpt telefon dgn kamera 12megapixels pun dah ok. hehehe...