Pemenang Mini Giveaway #3

Semalam alisha dah pun buat undian yer... dengan bagusnya alisha memberi kerjasama.. hihiii... Taknak cerita panjang, terus nak umum je.... Pemenang untuk Mini Giveaway #3 adalah no 28....


So, macam biasa, kepada pemenang, cepat2 bagi detail kepada saya sebelum pukul 12 tengah malam ni (25/05/2012)... jika saya tak terima, akan ada cabutan baru yer.... :-) 
Pemenang Mini Giveaway #3

{ 19 comments.. read them below or add one }

fieda fieda May 25, 2012
tahniah solehah...
Myra Jay Myra Jay May 25, 2012
Ala tak menang lagi :(

Apapun tahniah kepada pemenang tersebut :)
Kakzakie Kakzakie May 25, 2012
Cepat solehah kalau tak melepas nanti...:)
eintan nurfuzie eintan nurfuzie May 25, 2012
TAHNIAH2... BESTNYER :)
SumeSakan SumeSakan May 25, 2012
tahniah kepada yang bertuah...
ayut ayut May 25, 2012
tahniah kpda pemenang!!
oh alisha...dimanakah no 45 ku itu :p hihihi
syawalsimpsons syawalsimpsons May 25, 2012
ala tak kena lagi....kikiki...x pe next ada lagi kan...ikikikiki
9n0L4 9n0L4 May 25, 2012
tahniah pade pemenang. ;)
anitadiana anitadiana May 25, 2012
tahniah pada pemenang semua...
SLUMBER SAGUN SLUMBER SAGUN May 25, 2012
x monang :(
huhu, thniah kpd pmnng :)
teratak hati teratak hati May 25, 2012
tahniah kepada pemenang..

kak ina,blh bagi alamat,nak hantar cenderahati dari CH
suterasyifa@gmail.com
Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin May 25, 2012
Errr terkejut jap.hehe akak,nk bg detail kat mane ye?nk claim ni.
ecadwinkyasha ecadwinkyasha May 25, 2012
asal solehah menang ne?!
xaci..hahaha..tahniah dear..

kenal solehah ne dkt forum :)
shahdiana shahdiana June 05, 2012
tahniah kepada pemenang...dah banyak hari terpikir nak tengok pemenang...asyik terlupa jek...