Alhamdulillah... akhirnya dah tahu siapa pengirim shawl.. (",)


Hampir seminggu saya duk mencari siapa pengirim shawl ni.. akhirnya semalam saya dah tahu.. (",) Saya tanya rakan2 blogger, mereka kata tak pos.... sampai pening saya pikir siapa bagi shawl ni.... 

Dengan takdir Tuhan, petang semalam, tergeraklah hati saya nak buka bahagian message dekat Facebook... sekali saya terpandang nama Kedai Kak Siti... Baru saya teringat... sebelum ni saya pernah bagi alamat dekat kedai kak siti ni, sebabnya saya undi Denaihati... 

Ohya, time tu, siapa yang undi Denaihati, boleh bagi alamat dekat kedai kak siti, lepas tu akan dapat hadiah... & hadiah tu, shawl lah... hihiii... So, sekarang terjawablah segalanya selepas saya berbalas message dengan kedai kak siti... (",) Apa2 pun, thanks Denaihati & Kedai Kak Siti...

{ 30 comments.. read them below or add one }

sueshe sueshe May 31, 2012
akhirnye terjawab sudah...
smpai sy pon duk tlg pikirkan sape yg kasi..hahaha...
Kakzakie Purvit Kakzakie Purvit May 31, 2012
Punyalah ramai sampai Intan pun tak dah lupa ye...

Bila dah tahu lega rasa hati:)
Mell Mariann Mell Mariann May 31, 2012
ape lagi... rasmi ler... hihi
ida =) ida =) May 31, 2012
Owh.... Akhirnya dapat pakai lah shawl tu
Myra Jay Myra Jay May 31, 2012
Alhamdulillah lega dah tau kan..

Myra dapat 2 helai dari kak Siti, 1 shawl 1 lg tudung awning :)

Undi denaihati dan jugak kak Yanmie ;)
Myra Jay Myra Jay May 31, 2012
Ina yg pasal kos tu Myra beli banyak, kek dengan ikan, total pos semua barang tu RM 53
zachflazz zachflazz May 31, 2012
yuhui, akhirnya lepas rasa penasaran yang ada ya..hehe
fieda fieda May 31, 2012
ooooo...rupa rupanya..
umiawadah umiawadah May 31, 2012
tak senang duduk ina ye selagi tak tahu siapa pengirimnya...akhirnya ketahuan juga....baru lega kan..
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief May 31, 2012
dah tau pengirim lepas ni boleh la kak ina pakai shawl tu hehe
are_lin@yu are_lin@yu May 31, 2012
akhirnya terjawab jgk kn..;-)
Mommy_ima Mommy_ima May 31, 2012
Oo... dah tau dah? bukan main lama nk tau.. ingat nak kena tolong teka2 skali..hhihi.. :p
ina rajin pakai shawl ye? saya banyak shawl yg belum pakai (beli je pandai, pakai x reti..~ :p)
emarieys emarieys May 31, 2012
so, dah boleh pakai shawl itu..
Yumida Yumida May 31, 2012
alhamdulillah..rezeki tu kak...cantik warna n kalernya...
kurus kurus May 31, 2012
alhamdulillah
dah tahu siapa ..
kalau tidak risau kan ;)
duniaanita74.blogspot.com duniaanita74.blogspot.com May 31, 2012
baru ina senang hati nak pakai...dah tahu pengirimnya...
SumeSakan SumeSakan May 31, 2012
Akhirnya terjwb sudah...lega kan?
Reena Sidek Reena Sidek May 31, 2012
lega... bila dah tahu siapa pengirimnya... hilang terus pening akak... :)
GREENJADE GREENJADE May 31, 2012
at last terbongkar rahsia disebalik misteri nusantara siapa sender tu ya..hehehe :)
ERYZA ERYZA May 31, 2012
Alhamdulillah..dah jumpa, jadi leh ler malaram dgn shawl baru. :) Pink color lagi
Nurul Husna Mohd Hassan Nurul Husna Mohd Hassan May 31, 2012
tak payah pening2 nak carik dah =)

shawl cantik, kaler lembut =)
sal ya sal ya May 31, 2012
alhamdulillah... dah boleh pakai shawl tu ye ina.
Cikrosecute Cikrosecute May 31, 2012
Akhirnya dah tahu ya intan...
9n0L4 9n0L4 May 31, 2012
wahhhhh. hadiah sbb undi ehhh. untunglah. mmg cntik shawl tu. nmpk mahal. ;)
aziazib aziazib May 31, 2012
teka teki akhirnya terjawab suda..
shahdiana shahdiana June 05, 2012
maknanya pasni dah boleh pakai la shawl tu ek....hehehhe
sweetkurma sweetkurma June 26, 2012
ala hai dik, akak pun baru terbaca kisah ni...huhu...itu pun dapat dari miss google tentang kedai kak siti...