Hati saya berbunga-bunga.. hihiii

Dari semalam lagi hati saya sangatlah seronok sampai termimpi2.. hihii.. Saya seronok sebab my dear dah belikan kamera.. hahhahha... Lepas ni, gambar yang di upload ke blog saya, takdala lagi guna handphone cap ayam saya tu.. hihii

Actually, my dear dah lama nak beli kamera cuma tunggu masa je nak beli.. Saya ni of course lah jadi pen'support' yang paling kuat kan... mahu nya tak, kamera tu of course lah ala2 jadi milik saya.. alaa u all pun sendiri tau la, lelaki mana suka sangat nak ber'posing' or mengambil gambar ni contohnya my dear la.. hihii

Lebih2 lagi, my dear bagi support yang kuat untuk saya berblog.. saya pulak dengan bersemangatnya cakap "Gambar dalam blog ina tak cantik.. abang pulak asyik komplen hp ina cap ayam.. nak suruh aktif berblog kena la ada kamera"..   cewahhhh hihii..

So, semalam my dear beli la KODAK Easyshare Camera M583.. suker3.. :-) Actually, my dear nak beli kamera jenis canon or olympus tapi, dalam kami duk membelek tu, tetiba boleh berkenan kat kamera KODAK.. tu pun disebabkan 8x wide angle zoom.. fuyooo lg dekat boleh zoom... hihi



Lagisatu, dah nama pun easy share, so dengan mudahnya kalau saya nak share gambar dekat fb ke twitter ke, you tube ke tapi takda pulak cakap easyshare kat blog.. Huhh! Kamera ni 14MP.. :-) 


Harga kamera ni, RM699 tapi mereka buat promosi, so, kami boleh dapat RM599.. kira oklah.. hihii.. Saya beli kamera ni yang warna merah darah ikan.. :-) Apa2 pun saya memang suka sangat2.. hihii.. Lepas ni, gambar ALisha dalam blog saya ni, cantiklah sikit takdalah blur-blur je.. muahhahha

Buat masa ni, saya masih lagi menggodek2 function kat kamera ni.. setakat yang digodek ni kira bestlah..!! Apa2 pun, thanks yer my dear hubby.. Love u so much much much la sayang... *cewah dapat kamera, bukan main banyak lagi MUCH..*... hihiii

{ 13 comments.. read them below or add one }

Fazlinil Irma Fazlinil Irma July 10, 2011
selamat menembak..!! ;)
adyna AB adyna AB July 10, 2011
hehehe mmg sonok dapat kamera sendiri..akak pinjam en hubby nyer jer... nak ada sendiri punya tak tau le bile hehehe
Puan Kutu Puan Kutu July 10, 2011
hehe best2..sy kamera cikai jer.dh lma beli..syg sbb masih elok n bley guna.tak terang kasi edit la sikit.haha..
Cik Wani Cik Wani July 10, 2011
hye,blogwlking here..

btw jom komen link entry wani ni.

http://akuazwani91.blogspot.com/2011/07/i-saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html

thx a lot =)
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda July 12, 2011
best la ye ade kamera nie.. byk la ina dok snap pic Alisha nnti eh..hehe.. Sy nie pun gune kamera family je, xde kesempatan lg nk bli kamera sndri, huhu~... T_T nmpk cam best je kamera tue, siap leh share2 lg Fb..
mimie.. mimie.. March 20, 2012
oowh ini entry tentang kamera tu eh...dah lama gak la entry ni ada kan hhihi

masa tu belum kenal blog ni lagi kott.. ^_^

neway kamera yg murah tak semestinya tak bagus kualiti dia kan..yg penting kita pandai nak menggunanya..

nanti mimi nak try cari kamera yg jenis camni lah hihihi

suka3.... ^_^
Pink Lavender Pink Lavender May 15, 2012
dpt kamera baru yer intan...
lps ni byk la entry gambo cantek2
CtAyue CtAyue May 15, 2012
wah canggih gak tu siap ade function share ke fesbuk..hehe.. sy pulak lain,ada camera, hadiah dr encik suami sy tapi sy jarang pakai..hahaha.encik suami yg banyak pakai.hehe.. :)
Myra Jay Myra Jay May 15, 2012
Myra tak penah guna lagi brand KODAK, dulu masa study ada kot..

Tp kalau kualiti tip top okla kira berbaloi beli :)
izz iizza izz iizza May 15, 2012
canggih gak per..kalau dh gambar terang dn cantik..puas hati la beli^_^
Unknown Unknown May 17, 2012
OWH,KAMERA NI KER..OK2..TENGKIU
Ruse Sulaiman Ruse Sulaiman September 01, 2012
Kamera akak dah rosak. Anak kesayangan tu main :) tgh survey2 kamera. Teringat lah kat ina. Nak tau brand apa. Menarik juga. Boleh share dlm sosial lagi... harganya boleh tahan juga. Hampir sama dgn brand lain. Ingatkan murah lah sebab ina kata murah ;)

AI kata baik beli DSLR terus. Mcm lah byk duit nak beli.. Kalau terlebih byk duit tu tak kisah lah. Bukan murah kamera DSLR ni...