Bila dapat dekat Alisha.. langsung takda rupa..


Mainan ni abah alisha la yang cantum2kan.. Kalau di lihat dari tepi.. gayanya macam lori sedang mengusung sesuatu yang berbentuk piramid.. Saya bagilah dekat alisha main.. konon2nya nak suruh alisha tolak la.. dah kata pun lori kan.. hehehhe


Tapi bila dapat dekat alisha... takda maknanya dia nak tolak2..


Dia pergi cabut jadi satu2 lagi adalah.. hahaha


Lepas tu, nak mencantum sendiri pulak.. walhal bila dia buat, tak nampak rupa apa pun yang dia reka tu... hehhe..

{ 33 comments.. read them below or add one }

Myra Jay Myra Jay May 17, 2012
Kira kreatif la ni, hasil ubahsuai dari Alisha ;)
[sutera kasih] [sutera kasih] May 17, 2012
mainan camtu bgs utk perkembangan minda kanak2 :)
Si Matatajam Si Matatajam May 17, 2012
Lepas ni mesti Alisha bleh wat jet pejuang plak
syafiqakarim syafiqakarim May 17, 2012
dulu kecik2 selalu main tu.
haha.

budak2.
Nurmujahidah Ismail Nurmujahidah Ismail May 17, 2012
alahai,,, dia tak suka lori,, dia suka benda lain tu,,
Tentang Kita Tentang Kita May 17, 2012
asah minda anak2....pastikan mainan plastik itu terjamin kualitinya
Jaa Jaa May 17, 2012
bagusla..imaginasi sendiri.. dia xnak imaginasi abah dia...
♥♥azatiesayang ♥♥ ♥♥azatiesayang ♥♥ May 17, 2012
Salam Ina..nampak LEGO Alisha tu tingat masa anak2 k.atie masa kecik dulu...antara mainan yg sgt mereka suka!

Membina LEGO no elok tuk perkembangan otak anak2...membuatkn mereka lbh kreatif & berimaginasi tinggi...:D
Jaa Jaa May 17, 2012
idlan punya mainan ni habis dah dia baling sampai cari pun x jumpa..tinggal sikit jer lagi.. nk kena beli lagi yang baru...
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI May 17, 2012
dia nak jadikan bnda len tu kak.
hakamah hamyadi hakamah hamyadi May 17, 2012
suruh alisha wat roket....huhuhu...meh kakak ajar
Izan Ishak Izan Ishak May 17, 2012
yelah ibu.. alisha mana suka lori... alisha nak buat bentuk lainlah camni.
roziahojijie roziahojijie May 17, 2012
comel nye alisha nie . bila la sy pula nk ade anak sendiri ye ??
CtAyue CtAyue May 17, 2012
hehe.. alisha nak buat rumah lah tu.hehe..
iizza iizza May 17, 2012
xper la janji dia happy..hehe
Che Rosliza Che mat Che Rosliza Che mat May 17, 2012
budak2 memang cam gitukan hihihi seronok tengok alisha main ralit betul....
Che Rosliza Che mat Che Rosliza Che mat May 17, 2012
budak2 memang cam gitukan hihihi seronok tengok alisha main ralit betul....
fieda fieda May 17, 2012
ye la dia tak suka lori dia nk wat kapal terbang kot..hihi..
Mrs Lurve Mrs Lurve May 17, 2012
xpe dia nak cipta yg lg hebat dr abah dia hehehehe
Kakzakie Kakzakie May 17, 2012
Tapi kalau kita perhati lama-lama dia pandai tau... cuba intah ambil satu warna kuning, suruh dia cari yg sama, lepas tu tukar warna suruh dia ikut pasti dia boleh buat pandailah tu... otak baru nak berkembang
Shafiq Shafiq May 17, 2012
Dia nak buat benda lain la tu.. hehehe.
syawalsimpsons syawalsimpsons May 17, 2012
agaknyer tu la perangai budak nak besar kan..syawal pon gitu..mmmm
ZSqueenbee ZSqueenbee May 17, 2012
hahaha...mainan ni mmg sesuai utk menguji minda anak² kita..tu mksudnye die nk wat sndri..kot² lebih gempak dr lori tu..hahaa
azizah :) azizah :) May 17, 2012
kreatif la alisha ni..dia nak buat rekaan lain la kak..xmo lori..
zareliqa afiqa zareliqa afiqa May 17, 2012
hehe~ alisha pon nak testing kreativiti dia.good2~ :)
Nazayiena Nazayiena May 17, 2012
Alisha buka semua sbb nak buat lebih kreatif dr abahnya.
Dylla Abas Dylla Abas May 17, 2012
hehehe...comel je aksi Alisha ni..takpe2..bagi dia masa utk fikir rekaan apa yg dia patut buat..mana tahu lebih hebat kan :)
anisalya anisalya May 17, 2012
ok la tu. ada percubaan utk buat sendiri. kak long dgn kak ngah pun kadang2 tu entah apa2 dia buat tp akak kata cantik je. pandainya.
eita eita May 17, 2012
ita pun suka main ni..
hehehhe
Mummy GreenyHouse Mummy GreenyHouse May 18, 2012
nnt alisha cantum2 jd lebih hebat dari lori piramid yg abah buat k! :p
Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY May 19, 2012
dia cabut2 tu dlm proses pembelajaran la tu..hehe
Ummi Iman Ummi Iman May 19, 2012
Suka buat pengubahsuaian lah ni,,. :)
9n0L4 9n0L4 May 28, 2012
tinggi betul lori ye. hehe.