Takkan ada apa2 entry terbaru...

Tajuk gaya macam nak bersara dari berblog je.. hihii.. Firstly, saya nak ucap TERIMA KASIH sangat2 dekat u all sebab sudi singgah jugak blog saya walaupun saya tak jenguk blog u all... Walaupun u all tahu saya bercuti tapi tetap sanggup datang baca entry saya.. Moga DIA membalas segala kebaikan u all..

Emmm secara peribadinya badan saya rasa sangat2 letih + mata mengantuk... tapi bila saya buka blog tengok 100++ komen yang menanti saya untuk di'publish', tiba2 rasa sangat2 bersemangat untuk blogwalking.. Rindu u all.. (",)

So, untuk esok & lusa, takkan ada apa2 entry terbaru dari saya.. Saya akan habiskan masa melawat u all je.. Tapi slow2 tau sayang2 saya ni semua.. tak boleh sekali harung je saya singgah.. sebab nak baca entry u all kan.. Apa2 pun, bagi masa untuk saya melawat u all hingga hari Ahad yer.. hihii... Nantikan ketibaan saya... (",)

P/s : Segala komen u all akan di'publish' selepas saya terjah u all...


Takkan ada apa2 entry terbaru...

{ 26 comments.. read them below or add one }

Myra Jay Myra Jay May 04, 2012
Wowww!! 100++ komen..
Termasuk dengan penyertaan GA ke @ tak?
Puan Kutu Puan Kutu May 04, 2012
sy pun baru nak start bw hari nie.lama tu cuti.hehe..selamat kembali ye ina..:)
Rozie Rozie May 04, 2012
Alahai... kalau tak lrt jgn pksa diri... bukn sng nk mengadap lma2 dpn lappy...
sal ya sal ya May 04, 2012
rehat la dulu ina. penat lagi tu.
AnonymousAnonymous May 04, 2012
pasti seronok bercuti aritu..hehe..rindu sama kamu..jom baca entry js...hihi..
Lynn Lynn May 04, 2012
Haah saya pun kadang2 tak sempat sangat kat ofis nie byk keje..tapi saya gagahkan jugak diri sebab sian dekat kawan2..takpe..slow2 kay..
Tie HT Tie HT May 04, 2012
wahh 100 komen..semua sayangkan ina dan alisha...alhamdulillah :)
mimie.. mimie.. May 04, 2012
ehehe..rindu pulak dengan entry intan berlian ni ^_^
duniaanita74.blogspot.com duniaanita74.blogspot.com May 04, 2012
tak pa lah ina rehat-rehat lah dulu....penat pun tak hilang lagi...
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty May 04, 2012
bawak ole ole tok nurul tak?hikhik gurau jew..ina take care yer..jenjalan pun ingat kat baby.kemain baby makan angin.salam peluk cium alisha=)
Dayang Deno Dayang Deno May 04, 2012
nape xde enty kak.. cerita la pasal alesya ke...
Unknown Unknown May 04, 2012
tengah tunggu nih...x sampai2 pun...hehe
eita eita May 04, 2012
kalau dah letih memang malas..

dasat tu 100++....
ecadwinkyasha ecadwinkyasha May 05, 2012
cuti sakan gitu..nnti update ceta pangkor :D

done digi :P
kurus kurus May 05, 2012
wah banyak tuu 100++ komen .. jenuh masuk blog publish komen je intan nanti ;)
aah winduuu jugak , singgah umah akk tau ;)
Unknown Unknown May 05, 2012
seronok nye rmi dtg tgk blog kite =) hihiihihi

akn ku tgu kedatangn mu wakakakakaka
Ruse Sulaiman Ruse Sulaiman May 05, 2012
Tuan rumah ramah dan mesra. Ramailah tetamu yang datang ;)
Ruse Sulaiman Ruse Sulaiman May 05, 2012
Tuan rumah ramah dan mesra. Ramailah tetamu yang datang ;)
AnonymousAnonymous May 05, 2012
hai ina,byk gila komen nak kena approve

takpe, slowly bw ye
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda May 05, 2012
wah..bgus btul Ina nie..
b'semangat nk visit blk blogger yg dtg sni eh..

sy lak busy, xdpt dh nk blogwalking sakan cam dlu, huhu~.. T_T
eija_sweetmama eija_sweetmama May 05, 2012
selalunya begitula kan bila tgk komen kawan2 yg byk msti semangat nak berblog kan,

ala blog k.eija dah beberapa hari x berupdate, dah bersawang..huhu
Rtp Farra Arisha Rtp Farra Arisha May 06, 2012
it sounds like you've so much more readers and commentators. :) btw, keep blogging...
ida =) ida =) May 06, 2012
hihihihi..take ur time. saya pun, baru arini bukak blog :)
tiefazatie tiefazatie May 06, 2012
wah..ramai peminat sis!
msredcheesecake msredcheesecake May 06, 2012
Relax... Pelan2 pun bule... Saya pun kadang2 balas jejak lambat, tapi mesti balas.... Kita byk komitmen lain kan...
Cikrosecute Cikrosecute May 06, 2012
Cik Rose time mengandung langsung tak bukak blog...pening nak muntah hehehe..