Alisha yang SANGAT PANDAI buat KEJUTAN dekat ibu dia!!

Anak2 kita yang tengah nak membesar ni memang selalu buat kejutan dekat kita kan... Opsttt kejutan yang saya maksudkan tu, kejutan dengan perangai dia yang kadang2 kita tak duga... (",) Macam tadi, ketika saya tengah ambik serai dekat luar rumah, tiba2 alisha berdiri depan pintu rumah sambil cakap "cak" dekat saya... kononnya nak buat kejutanlah tu dekat saya... Memang terkejut pun u all...


Terkejut tengok badan dia yang dah penuh dengan oat... alahaiii.... sebelum saya ambik serai, saya bagi dia semangkuk oat suruh dia makan.. tanpa disangka2.. dia ambik oat tu, sapu dekat kepala dia lah... baju dia lah.. seluar dia lah... dia ingat ibu dia ni rajin sangat agaknya... hahhaha


 Tengoklah tu... boleh lagi dia posing camni.. dia ingat comellah tu dengan badan penuh oat.. kikikii


Suka buat muka tak bersalah tau... adehhh... Last2 saya ambik dia, bawak mandi lagi sekali.. padahal baru je lepas mandi.. rambut tak sempat lagi nak kering... si ibu ni beria badak siap sepit2 lagi rambut dia.. tapi dia.... boleh pulak buat scrub oat kat muka... muahahhahha

P/s : Broadband dah habis limit.. mulalah penat nak blogwalking.. sampai naik malas nak mengadap komputer... sorry yer u all... lambat singgah umah u all.... tapi kalau internet laju, pagi2 buta dah tercegat depan pintu umah u all.. kikikii

{ 36 comments.. read them below or add one }

ain vanilla ain vanilla May 30, 2012
halamk comelnya . huhuhu
buat muka macam tu geram tengok . comel
ieda ieda May 30, 2012
mak aihhh
scrub oat ekekek .. kena bawa alisha ke spa nie ina .. dia teringin buat facial ! .. ;)
Tihara Tihara May 30, 2012
dia nak dera ibu dia la tuu :)
mama irfan mama irfan May 30, 2012
sabar je la kn kalau anak buat kejutan camtu... hehe... nak marah bukan tau pon... kadang2 nak tergelak pon ada
mama irfan mama irfan May 30, 2012
sabar je la kn kalau anak buat kejutan camtu... hehe... nak marah bukan tau pon... kadang2 nak tergelak pon ada
Norzie hany Norzie hany May 30, 2012
Alahai Alisha....comey aje muka dia bila buat muka org tak bersalah.Dera mama ye...
Wanieys Wanieys May 30, 2012
hahaha....alisha yang banyak akal nk uji ibu lettew kan...lawak la alisha ni hehehe
Papa Mifz Papa Mifz May 30, 2012
aduhai alisha...kenapa sampai jadi lagu tuh...hehe
Izan Ishak Izan Ishak May 30, 2012
alisha...alisha... mmg buat ibu terkejut betul ni. boleh licinkan kulit eh kalau sapu oat satu badan... hehe...
nita nita May 30, 2012
time ni si kecik buat apa sajepun ibu tak marah... nak marah pun tak jadi pasal Alisha ni comel sangat hehehe (^_^)
9n0L4 9n0L4 May 30, 2012
sabor jelahhhh budak ni. dapat ni, nak gigit. hehe.
priya darshini priya darshini May 30, 2012
Nakal + comelnyer Alisha..
Memang terkejut habis.. :)

SIla join segmen saya.

http://princessaliessa.blogspot.com/2012/05/segmen-jom-follow-kritik-blog.html
PinkUmmi PinkUmmi May 30, 2012
hahaha...die bg kejutan sebab sapu oat satu bdn..bagus alisha...lebih kurg prgai Aina je nih...adoinye pun..hahaha
Yumida Yumida May 30, 2012
model oat yg sunggoh comel n kiut....
Myra Jay Myra Jay May 30, 2012
Hheee, comel :)

Alisha oh Alisha ;)
sueshe sueshe May 30, 2012
hahha..samela ngan aina.klu diberi makan nasi mmg xdenye masuk dalam mulut..penuh 1 badan ngan nasi..dari kepala smpaila ke kaki..adoii..tensi je tgk..
Masya Masya May 30, 2012
alisha buat masker dgn oat yer...
Naz Naz May 30, 2012
terbaik la surprise Alisha, sampai ibu sesak nafas..hehe
mimie.. mimie.. May 30, 2012
ahahaha..lawak tol lah alisha ni..
kesiann ibu dia, tak pasal2 kena buat keje 2kali kena mandikan si alisha ni hihihi
UmmiAbi UmmiAbi May 30, 2012
Rasanya masa mandi 1st tu ibu lupa nak syampoo rambut Alisha kot...Dats Y dia syampoo guna oat je...Hehehe. Alahai si cerdik..;)
saffiya_aleesya @ echa saffiya_aleesya @ echa May 30, 2012
adoiiii kenapa laa si kakak kecik ni..main oat sampai abis comot muka comeii dia..kemain lagi nak buat scrub ekkk hehehe
nur anis nur anis May 30, 2012
amboi..mandi oat ni..huhu...
syiela syiela May 30, 2012
adei alisha tadi mandi ibu lupa nak scrubkan.. so buat sendiri ye :)
anisalya anisalya May 30, 2012
sabar je la. akak ni kalau bab2 menumpahkan sesuatu atas baju mmg pantang jugak la. especially jenis yang bagi kesan kat baju. tp stkt ni budak2 ni mkn ok lagi. dlm hati dok kata tak apa la asal dia nak makan.
ERYZA ERYZA May 30, 2012
Hahaha....comotnye dia tapi comei..... Itu la dia anak2 nie suka bg xtra keje:)
CtAyue CtAyue May 30, 2012
pandainya.. adakah mama dia guna oat buat facial atau krim rambut?? hehehe.gurau je intan,jgn marah yer...agaknya tgk tv kot org duk buat treatment rambut pakai macam2 .dia pun nak tiru jugak..hehehe :)
shida'R shida'R May 30, 2012
hahaa..hadoii..alisha..oii..sian mak tu ha..
fieda fieda May 31, 2012
olololo..mmg pandai alisha ni tau..buat scrub lagi...

kak fieda ni pun dah habis limit ni..adohai..loading satu blog pun berejam..seksa lah nk bw..8 hb ni baru limit penuh balik..ina guna brp gb..?
ecadwinkyasha ecadwinkyasha May 31, 2012
nak join alisha buat scrub oat...best ke?.hehehe
Marya Yusof Marya Yusof May 31, 2012
SPA Oat ke Alisha?? Petanda awal tu IB nak berlawa... Mula2 lulur dgn oat dulu...hehehe... Bijaklah Alisha ni :)
CikHoneyBee CikHoneyBee May 31, 2012
alisha bg petua baru utk awet muda... sapu oat. hehehe
MamaEma MamaEma May 31, 2012
melekit satu badan yer alisha..hehehe
Mummy GreenyHouse Mummy GreenyHouse May 31, 2012
adoyai...buat scrub die!
comel rambut meggi Alisha..~ :)
(sepit comel2 pun dah kena oat..hihi)
anitadiana anitadiana May 31, 2012
ne resepi baru yg alisha nak cantikkan kulit..pakai oat..comel aje buat muka mcm tu..mama pun tak jadi nak marah mcm ne...