Tak dapat balas komen2..

Firstly, saya nak mintak maaf sebab saya tak balas pun komen2 u all dekat entry2 saya.. TAPI, JIKA ADA ANTARA U ALL YANG TANYA SAYA APA2 SOALAN, SAYA TETAP JAWAB.. CUMA SAYA TAK JAWAB DI BLOG SAYA JE.. TAPI DIRECT DEKAT BLOG U ALL..  kan u all...?.. (",)

Bukan apa, secara peribadinya, saya rasa macam tak cukup masa untuk balas kesemua komen.. yela, saya bukan 24 jam mengadap komputer.. macam2 kerja dekat rumah ni saya nak kene buat.. Lagi satu, setiap hari, saya publish 4 entry.. & secara average, setiap entry saya, dapat komen 25++.. so, saya rasa lebih baik saya banyak habiskan masa untuk terjah kembali ke blog u all je.. 

Nak balas komen u all dekat entry saya.. tak sempatlah u all.. siang saya online + buat kerja rumah.. malam pulak, saya lebih banyak berehat + my dear guna komputer...Walaupun macam tu, saya tetap tak pernah miss untuk terjah blog u all kan sayang2... (^_^).. Setiap hari melebihi 50 blog saya akan pergi terjah + baca entry + komen.. so, saya tak larat + malas dah nak mengadap blog sendiri lama2..

P/s : Jangan pulak ada yang kata saya sombong yer.. bukan apa, pernah terbaca entry pasal ada blogger yang lebih suka kita membalas komen2 mereka di blog kita sendiri.. (",)

Ada tak silent readers yang sudi bagitahu dia silent reader.. Boleh saya terjah mereka pulak.. hihii.. 

Tak dapat balas komen2..

{ 27 comments.. read them below or add one }

Cikrosecute Cikrosecute May 15, 2012
betul intan...cik rose pun kadang2 tue tak sempat balas komen kat blog...hehehe...
syafiqa syafiqa May 15, 2012
tak mengapa.ngerti.
asal jangan hilang terus.tu bahaya
Unknown Unknown May 15, 2012
betul tu..kdg2 cam xde masa nak balas komen ..tp still terjah blog2 mereka yg sudi drop komen kt entry....kdg2 saya jd silent reader jgk...baca tp x komen apa2....
Dylla Abas Dylla Abas May 15, 2012
faham je..don't worry..tetap setia terjah blog ni walaupun komen tak berbalas :)
Umialya Umialya May 15, 2012
SR gak beberapa hari ni, hihihi
saffiya_aleesya @ echa saffiya_aleesya @ echa May 15, 2012
ermm takpe lagipun akak kan tgh pregnant..kena banyak rehat yer ;-)
Unknown Unknown May 15, 2012
kita suka datang sini,,maaflah mama alisya..blog kita dah delete, xyah datang blog kita..huhu, nak fokus kepada Final Year Project,,BW still cm biasa tidak sekerap dulu...fokus2 yg terbaik..


teruskan menulis entri best2 n menarik..
.:fyzz:. .:fyzz:. May 15, 2012
eh takpa..saya faham...gi pun cik intan berlian msti terjah blog kengkawan..termasuk blog fyzz gak...its ok its orait..:)
nur anis nur anis May 15, 2012
saya pun dah jarang dapat reply komen dekat blog saya..sebab saya online dekat pejabat..sambil online sambil buat kerja..hehe...tapi wajib terjah blog orang yang tinggalkan komen tu..:)
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI May 15, 2012
suka cara akk..sy wat cmtu gak..ada soalan pon blas tros ke blog org tu =)
syawalsimpsons syawalsimpsons May 15, 2012
takpe la..janji org tau ina ada...
umiawadah umiawadah May 15, 2012
akak no problem...okay je..cuma hari tu akak tanya sebab takut komen akak ada terguris ke,sebab tu tak publish agaknya..tapi dah tau sebabnya...he he minggu ni memang free sikit..
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty May 15, 2012
betul betul betul.dulu mmg balas gak tapi laa nie mmg bzzzzz tahap gaban.huhu
Myra Jay Myra Jay May 15, 2012
Myra pun sama tak sempat nak reply semua komen kat entry, tp tetap balas jejak.. ;)
sueshe sueshe May 15, 2012
selalu je ina jwb soklan kat entry yang kite publish...hihi..sbnrnye lg berkesan buat cam 2...leh nmpk kite tgl jejak kat situ :)
fieda fieda May 15, 2012
ina...kak fieda dulu pun ada gak balas komen kat entry sendiri..tp kak fieda rasa adalah lebih baik kalau kita gi balas kat tmpt dorang..sbb dh tentu2 dia tahu kita jawab soalan dia tu..ada jgk blogger yg mgkn tak dtg semula kat tmpat entry dia tanya tu..kak fieda sng kdg2 tu 2 tmpt kak fieda jawab..
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief May 15, 2012
xper kak lgpun kalau wanieys komen akak slalu jengah blog wanieys balik heheee
aziazib aziazib May 15, 2012
klu anak dah dua nanti lg la banyak kekangan waktu kan intan...
Masya Masya May 15, 2012
saya pun same... tak dapat nak balas semua komen kat blog.. tapi ade kesempatan mmg saya maraton blog kawan² yg suke dtg blog saya...
SumeSakan SumeSakan May 15, 2012
biasalah ina kekadang ada gak time bz...kekadang terlebih rajin balas x terhingga2..kekadang tuh sehari dua br sempat...papepun moga segala persahabatan yg terjalin kekal dan seikhlas yg mungkin...hehehehehe
izz iizza izz iizza May 15, 2012
xper tuan punya blog sudi menerjah..hihi..

salam kenal ya..thanks sudi singgah blog sy..^_^
emarieys emarieys May 15, 2012
yg penting akak akan selalu terjah kat sini..cuma dah tertangguh entry sejak balik langkawi..kerja bnyk tertangguh
Unknown Unknown May 15, 2012
samalah kita ina..walaupun komen kat blog saya tak sebanyak kat blog ina...sekarang masa rasa cam tak cukup jer nk bls semua komen...anak mau lebih perhatian...ada saja ragamnya terpaksa..online setakat dia ok jer..huhuhu...tapi terjah tetap terjah walau lambat..
eita eita May 15, 2012
sekarang ni asik sibuk...jarang jugak dapat luang masa...
tiefazatie tiefazatie May 16, 2012
hebat tue sis..ramai gle yg komen..=)

dr sis je mana yg sis ok..
sal ya sal ya May 16, 2012
akak pun sama. kalau ada empat entry tu selalunya auto publish. tak boleh nak lama2 kat blog sendiri jawab komen. lebih baik terjah blog kawan2 kan? kalau ada persoalan kadang2 tu jawab dgn buat entri.
jamilahamzah jamilahamzah May 16, 2012
saya la silent reader tu...hehe..