Si Dolphin yang suka melawan Alisha..


Arini saya nak kenalkan dolphin kepunyaan Alisha yang suka sangat melawan Alisha ni... Suka tau buat anak saya marah... tapi nak buat camana, dah anak saya pun suka kerjakan dia.. muahahhaha


 Dipulas2nya lengan si dolphin tu..


Yang tak tahan tu.. dia boleh buat dolphin tu macam kuda... yihaaaaaaaaaa... dia boleh melompat2 atas dolphin tu.. adoiii...


Siap makan lagi sambil main dolphin..hihiii


Time ni dia pukul2 dolphin tu.. tapi yang buat dia marah tu sebabnya setiap kali dolphin tu terbalik akibat dipukul alisha, dolphin tu nak jugak bangun semula.. haishh degil betol dolphin ni.. nak lawan alisha pulak! 


Anak saya geram, last2 dia tinggalkan dolphin tu sorang2.. tengok tu, mulut siap boleh sangkut hanger..muahhahahahha

 

{ 25 comments.. read them below or add one }

aKSARAfENDI aKSARAfENDI February 16, 2012
yg pntg dolphin tu ttp snyum wlpn kna pkul kan?hehehhe
Masya Masya February 16, 2012
hamboi.. sampai macam tu sekali alisah kerja dolpin tu...
Tihara Tihara February 16, 2012
dapat imagine cane alisha main dgn dolphin ni, mesti lucu je kan :)
Zie Zie February 16, 2012
Dolphin yg menjadi kesukaan ramai.
ajumohit ajumohit February 16, 2012
banyaknya mainan si alisha ni ye intan, ni kalau di tumbangkan bakul tu mau nanges mama dia ni hahahha...

lawan dolphin tu alisha, ni bleh ajar seni pertahankan diri ni hahhaha
syawalsimpsons syawalsimpsons February 16, 2012
kakakakakak...dolpin yang kelakar jaa...
SumeSakan SumeSakan February 16, 2012
hahahaha..mcm2 gaya alisha ni ye...
~diAhOntHeblOg~ ~diAhOntHeblOg~ February 16, 2012
haha..bergusti alisha..haihhh..ape lg yg die xtau buat..sume tau dah..
::NureeN:: ::NureeN:: February 16, 2012
ehhehe... dah jd mcm umah nureen, byk giler mainan ellesya.. alisha ada dolphin dan ellesya plak ada elephant.. dia mmg request nk elephant heheh :)
QasehnyaRania QasehnyaRania February 16, 2012
Besar nti blh msuk takwandoo yer alisha
intan morsalin intan morsalin February 16, 2012
hihihi..sian dolphin kena dera ngan alisha
zareliqa afiqa zareliqa afiqa February 16, 2012
Alisha tunggang dolphin lar! hehe~
nanakimie nanakimie February 16, 2012
ank buah nana ada mainan ni,tp nana xingat bentuk apa,seronok dia main tumbuk2...heee:)
msredcheesecake msredcheesecake February 16, 2012
Janji dolphin tu tak melawan bercakap.... Hhaaa.....
ZSqueenbee ZSqueenbee February 16, 2012
hahaha..comel je... heppp cian dolphin tu kne buli.. nmpk geram je die ngn dolphin tu kn..hahaha
Gen2Merah Gen2Merah February 16, 2012
ahahahha.. alisha alisha... mesti dia geram tengok dolphin yang tak mau mengalah tu kan.. ehehe
fieda fieda February 16, 2012
hehehe...dolphin yg sama macam maira..dah 2 ekor tau maira ada dolphin gini...habis dh semua bocor..masa tu dia kecik lagi besor alisha kot...dia geram jgk mcm alisha sbb dolphin tu asyik nak berdiri jer tak mo baring..last2 dia gigit puas hati..hahaha..mcm alisha la bla mcm tu jer tggalkan dolphin tu..kelakor la..mulut muncung bkn main lagi tu..
Mama Ema Mama Ema February 16, 2012
kalau alisha nak kalahkan dolphin tu, alisha cucuk dgn jarum...hahah jahat aunty ema ni kan...
anisalya anisalya February 16, 2012
alya pun ada jgk dolphin ni tapi jenis kecik je. sekarang ni dah kempis dah.
Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY February 16, 2012
heheh..abis dolphin tu dikerjakan alisha ye..
kalau dpt dkt anak eija ni pun sama la jgk msti abis dilawannya dolphin ni..
wan nurul hezrina wan nurul hezrina February 16, 2012
merah takderlh plak menatang tuh.hihi..gmbr last tuh mmg luculah
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda February 16, 2012
comlenye Alisha main ngan dolphin tue... Hannah nk main skali leh x?
leh aa dolohin tue jd kwn Alisha time boring2 kn? ^_^
Puan Kutu Puan Kutu February 22, 2012
comel je aksi dolphin n alisya