Ibu Alisha & kamera tak dapat dipisahkan.. hihii..

Kodak M583
 Inilah kamera saya tapi warna merah.. kamera biasa je pun..kikikii SUMBER

Ada yang tanya saya.. KAMERA sentiasa ada dengan saya ke.. sebab saya kan selalu mencoretkan setiap aktiviti Alisha kat sini.. Jawapannya YAP!!.. Kamera ni sentiasa ada berhampiran saya..hihii.. Yela, apa yang alisha buat semuanya secara spontan.. so, saya dah semestinyalah kena pastikan yang kamera sentiasa menemani saya walau ke mana saja saya pergi..muahhahhah..

Setiap kali keluar, kamera akan ada di dalam handbag saya.. kalau dekat rumah, kamera mesti berada di tempat yang saya boleh capai secepat yang mungkin.. tp biasanya saya letak kamera dekat depan komputer je.. sorok2 sikit dari pandangan alisha..hehheh.. Nampak je aktiviti alisha yang agak2 menarik.. apa lagi.. teruslah ambik gambar.. (",)

Kalau dulu, malu2 nak ambik gambar kalau keluar.. lebih2 lagi dekat kedai makan.. tapi sekarang tidak.. bukan setakat kedai makan.. dalam shopping complex tu pun saya ambik gambar alisha..hahhahah... Betapa tak malunya saya sekarang ni kan..hihii.. 

Emm bukan apa, saya rasa setiap apa yang alisha buat or karenah alisha masa kecik ni pasti saya akan RINDU bila dia dah besar nanti... Tengok macam sekarang ni.. Alisha dah tak getel lagi ketika menyusukan.. tapi saya still lagi ingat kenangan kena getel tu.. kalau lama2 mahu rindu nak kena getel ni..muahhahahha.. Emmm kalau saya takda kamera tak tau lah nak buat camana sebab saya rasa sangat rugi tak dapat ambik gambar alisha..hahhahhah..

 

{ 27 comments.. read them below or add one }

nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI February 16, 2012
stkt guna kamera hp aje ni..hihi.
sue zainun sue zainun February 16, 2012
hehe setiap momen indah tu harus diabadikan..
Tie HT Tie HT February 16, 2012
penah tak alisha terjumpa kamera ni... :)
Cikrosecute Cikrosecute February 16, 2012
HEHEHE...BETUL TUE...DALAM BEG CIK ROSE SENTIASA ADA CAMERA...
emarieys emarieys February 16, 2012
hakamera kecil akak rosak..ada yg besar gedabak jer..selalu pakai kamera kat hp
sal ya sal ya February 16, 2012
akak pakai camera hp je sbb plg sng dan plg mudah. hp kena bwk ke mana2. husben call sng nk jwb. kalau tak nnt dia berbunyi ke mana akak pergi ak agkt tpon. ngeee...
AnonymousAnonymous February 16, 2012
hehe..btol tu..tgk cm sy ni..xbanyak pon gamba mase kecik..ade la 20 keping je..sbb org dulu2 kan..simpan je..byk da hilang..xde lam komputer..ekekek
Izan Ishak Izan Ishak February 16, 2012
betul ina... ambik gambar alisha selagi boleh. mesti dia seronok baca blog ibu ni satu hari nnti kan.
LYAfrina LYAfrina February 16, 2012
sama mcm lya.. mmg xleh pisahkan dgn kamera..bg lya setiap moment y indah ttg anak kita haruslah dirakam sbb smuanya xkan b'ulang lagi. dan itulah knangan trindah..utk dikenang bila dewasa kelak... gambar mceritakan segalanya..
Unknown Unknown February 16, 2012
seronok la alisha,bila dah besar nanti boleh tgk gambar2 dia masa kecik,banyak koleksi ibu dia snap2 kan...hehe..jangan alisha pergi delete sudah gambar2 dalam kamera ibu tu...^-^ mau mengamuk ibu;p
fieda fieda February 16, 2012
hehehe..sama la kita ina..kak fieda pun gi mana2 mmg sokmo2 bwk kamera..tp tu dulu la...la ni ntah la dah kurang sikit dah..kalau dulu tiap2 hari ada saje gambar yg nk diambil..skrg mgkn anak2 dah besar kurang sikit dah kot...kalau ingat baru ambik..mcm ina ok la byk gelagat alisha tgh nk membesar ni..
Salina Mat Isa Salina Mat Isa February 16, 2012
baby sy bru 2 bulan dah byk gmbar dia kena snap..setiap aksi dia nak je amek gambr..biar dia tengok dh besar nnti..
::NureeN:: ::NureeN:: February 16, 2012
kita sama smpi anak nureen ckp mummy jek ada camera daddy x der camera hehehe
AnonymousAnonymous February 16, 2012
kalau tertinggal mesti rasa tak best je kan kalau keluar tanpa kamera
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty February 16, 2012
bis gmbr byk2 ina cuciker atau sumbat kt pc...ada tak cuci msuk album
eita eita February 16, 2012
betol2...kalau ambik gambo...boleh wat kenangan..time bosan leh tengok kan....
sama macam ita.....kamera tu dah rasa macam nyawa ita je...hahahaha..
Unknown Unknown February 16, 2012
SAYA DULU PUN AMBIK GAMBAR anak DAn letak kat blog.tapi gambar2 tu lupa nak simpan sudah nya gambar kat blog pun semua hilang.gambar kat blog jadi hitam je.. gara2 laptop rosak dan hantar ke kedai..sayang sangt2.yang tinggal sikit je.tu pun mujur upload kat facebook.
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda February 16, 2012
ptt le byk je pic Alisha, mcm2 gaya lak tue.. rupenye kamera sntiase dkat di sisi eh..hehe.. >_<

tringin nk ade kamera gak...
suhaina laui. suhaina laui. February 16, 2012
i like!...tapi sue guna cam hp yg dh kabiur2 ajew ;)
Unknown Unknown February 16, 2012
seronok nye ade kamera.. nak beli gak lah 1 =)

lagi seronok biler kite rakam gelagat org yg kite syg kn kak =D
aziazib aziazib February 16, 2012
alisha meraba tak time menyusu?
Masya Masya February 17, 2012
SAYA PUN SUKE AMBIK GAMBAR.. DAN DIAMBIL GAMBAR HIHIHI... ;P
Nida Nida February 17, 2012
zaman sekarang ni senang... mudah nak rakam gambar, tak macam dulu... tpi bila dah senang sangat bahaya juga, takut ada yg ambil kesempatan..
Myra Jay Myra Jay February 17, 2012
Itula namanya blogger tegar opppsss silap kameraman tegar..
Sama cam myra gak :)
eija_sweetmama eija_sweetmama February 17, 2012
sama la mcm eija x boleh dipisahkan dgn kamera, kadang2 smpai asben tegur asik nak amik gmbar jerk x kira kat tempat umum..hehehe

skrg ni dh ada notes, amik gmbar guna notes jerk tp still simpan kamera kecik dlm handbags..:))
Puan Kutu Puan Kutu February 22, 2012
malang menimpa..kamera rosak.hp sy n en suami pun baru rosak.dlm masa terdekat plak tu.nak kena beli kamera baru.kumpul duit dulu.haha.