Kalau dah REZEKI takkan ke mana..


Petang semalam saya dapat call dari Dumex Mama Club.. Actually akhir tahun lepas, saya ada join contest BEST MUM'S BADGE yang dianjurkan oleh Dumex Mama Club dekat Facebook.. Ohya, Saya berada dalam kategori "CLASSIC MUM".. hihii.. nampak sangat saya ni ibu yang "classic.. tak up to date".. kikikiii

Berbalik pada panggilan dari Dumex Mama Club, dia bagitahu saya salah seorang pemenang..hihii.. Tak sangka pulak menang jugak.. Sebenarnya ketika keputusan diumumkan, nama saya tak tersenarai pun sebagai pemenang walaupun sepatutnya tersenarai sebab nama saya berada dalam top 30 under Classic Mum.. Untuk pengetahuan u all, setiap badge ada 30 pemenang.. thats mean akan ada 120 pemenang la kan sebab 4 badge.. Tapi ramai orang yang ada dalam kategori top 30 tak tersenarai sebagai pemenang disebabkan masalah teknikal..
Tapi tu la, kalau dah tertulis rezeki kita, pasti kita akan dapat jugak kan.. Kalau bukan rezeki, kita menang pun belum tentu hadiah tu sampai dekat tangan kita (macam saya menang GA, banyak lagi hadiah belum dapat).. Dumex Mama Club telefon tanya saya, ada anak tak, nama apa, umur berapa, minum susu apa.. Saya bagitahulah alisha still breastfeeding.. Orang tu macam terkejut & terus cakap TAHNIAH.. BAGUS.. (",) Maybe mereka nak bagi sample susu kot.. No hal la tu...

Hadiah yang bakal saya dapat adalah ESMERIA Organics Ultimate 5-Effect Eye Gel.. Untuk pengetahuan u all, saya bukanlah jenis yang suka sangat join GA or contest dekat FB.. kalau join pun, tahun lepas je.. tu pun boleh dikira dengan jari.. tapi tu la, seperti yang saya cakap.. kalau dah rezeki, kita join sikit pun nama kita boleh tersangkut kan.. (^_^).. Apa2 pun, terima kasih Dumex Mama Club (",)

 

{ 24 comments.. read them below or add one }

Ayu Ayu February 16, 2012
congrats!Ym ader join gak...tak menang pun...takde rezeki lagi...huhu
syawalsimpsons syawalsimpsons February 16, 2012
rezeki tu...insyallah ada tu...
Cikrosecute Cikrosecute February 16, 2012
tahniah intan...cik rose lagi la tak pernah join....hehehe
Tie HT Tie HT February 16, 2012
owh, ada yea tk dapat hadiah GA..maybe tercicir ke ape? :)
tapi alhamdulilllah hadiah ni best gak kan..congrats!
Ce'gu JAERA Ce'gu JAERA February 16, 2012
wahhh tahniah mama alisya.. salu ja mama dapat hadiah2 ni kan... bestlah.. reseki alisya kot.. syukur alhamdulillah.. best tengok mama cerita2 pasal karenah alisya d blog ni.. comey je (",)
dalisha dalisha February 16, 2012
alhamdulillah... and tahniah... org kata tuah ayam nampak di kaki.. tuah manusia siapa yg tahu kan..
SumeSakan SumeSakan February 16, 2012
wahhh rezeki ibu & anak sama murah nih...alhamdulillah....tahniah ye...hehehehhe
Unknown Unknown February 16, 2012
ALHAMDULILLAH..REZEKI JGN DITOLAK..HEHE
eita eita February 16, 2012
patut lah happy je hari ni...dapat hadiah lagi......tahniah ye..rezeki alisha tu...
:)
Unknown Unknown February 16, 2012
sokmo menang ek akk nie tahniah
fieda fieda February 16, 2012
tahniah ina..kak fieda join contest or ga kt fb tak pernah sangkut pun..huhu..tp oleh kerana nk join dia sng sgt kak fieda join jer la...ga kt blog dh suam2 sgt dah ni...langsung ye tak mari mood tu..adohai...
ina..kak fieda bru jer updated tmpt klik churp2 tu..kalau rajin gi la klik sekali lagi ye..hehe..susah nk updated churp2 sbb selalu tak dapat masuk.nape ntah..
Fiza Rahman Fiza Rahman February 16, 2012
Tahniah intan, anak beranak murah rezeki ☺☺
sal ya sal ya February 16, 2012
rezeki terpijak dan dipijak. hehehe...
eija_sweetmama eija_sweetmama February 16, 2012
Btol tu kalau dh namanye rezeki x kemana, alhamdullilah..Tahniah..:))
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda February 16, 2012
wah,,untung tue....
sy xjoin pun contest FB tue, hehe..
coz....sy rs cam sy nie bkn ibu yg layak, hoho.. >_<

congrats dear~!!

klik3 nuff...
aziazib aziazib February 16, 2012
wah bestnya...tahniah diatas kemenangan.
Masya Masya February 17, 2012
tahniah, bkn senang nak menang produk dumex ni tau.. kire rezeki lah ni...

hadiah GA x dapat???btl tu.. sy pun ade menang tahun lps.. sampai ke sekarang x dapat² hadiah dia tau huhuhuhu.... mood sedih dahlah baru nak bejinak² join GA
Puan Kutu Puan Kutu February 22, 2012
klu dh rezeki kan..tahniah!