Alamakkk dah tersalah sangka la pulak...

Selepas saya tegur alisha jangan main tarik2 laci.. Last2 dia pergi pulak panjat kerusi.. Adehhh.. ada je akai dia... hihii


Mula2 Alisha tarik kerusi..


Lepas tu.. baring separuh badan atas kerusi..


& panjat.... hahaaa


Horrayyyyyyyyy.. dah berjaya...hihihihii... Mula2 saya ingat dia panjat sebab nak ambik air atas meja... tapi saya silap.. rupa2nya.....


Tu diaaaaaaaaaaaa... baca berita terkini tentang Makcik Ti... muahahhahahha.. Ada gaya macam orang besar tak?... hihihii

P/s : Saya akan ziarah u all malam ni.. sebab rumah saya takda elektrik dari pukul 9 pagi sampai 7 malam nanti.. Ni pun guna laptop yang bila2 masa sahaja akan kehabisan bateri...

{ 28 comments.. read them below or add one }

Mrs Lurve Mrs Lurve February 02, 2012
dlm diam si kecik nie dah ada idola hehehehe
Masya Masya February 02, 2012
hihihihi... ade jer akal alisya tu kan...
aimi aimi February 02, 2012
ahahhahaah chomel nye dye.. hihihih
Cik Rose Cute Cik Rose Cute February 02, 2012
hihihi memang banyak akai ...
kueh bakar kueh bakar February 02, 2012
nanti dia pun nak blogging..ahhaha
Tihara Tihara February 02, 2012
mintak2 la cepat ade letrik tu kan..tempat akak kt pahang ni..hujan tgh lebat..sekali kelam kabut td angkat jemuran..berblog punye pasai sampai ralit je td..

kemain lg alisya yea..aktif jugak dia kan :)
ZSqueenbee ZSqueenbee February 02, 2012
hahahaha...pndainyeee die...msti jdi budak bijak pndai ni...kecik² dh suke bce paper..haha..minatnyee kak cik T tu ye smpai sggup panjat kusi..kalo cik T tgk ni msti terharu habessss...
Mama Ema Mama Ema February 02, 2012
nak tahu apa pasal datuk ct tu alisha..
fiza fiza February 02, 2012
ratu memanjat...hehehehehe...

Elok jer anak dara ni baca paper yer, klo dpt kat anak dara saya, habis di sepah2 kan nya.
ecadwinkyasha ecadwinkyasha February 02, 2012
alisha serupa org besar dah?...

hah,gosippsl apa makcik Ti tu syg?...
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda February 02, 2012
hehe.. pndi Alisha nie, kecik dh bc paper..

Ina nie, msti kamera dok kat tgn 24/7 kn? slalu je ade pic gelagat Alisha, hihi~..
LYAfrina LYAfrina February 02, 2012
HEHEH..peminat cik siti rupanya
Mama Adam Mama Adam February 02, 2012
Seronok ngan gelagat budak2 ni kan..
Papa Mifz Papa Mifz February 02, 2012
gaya mcm betul2 jer dia baca tuh...hehe
Bui Junaidi Bui Junaidi February 02, 2012
UISHHH,DIA PUN PEMINAT TOK TI YER..SAMALAH KAMI..*__*
Izan Ishak Izan Ishak February 02, 2012
alisha ni makin bijak! panjat kerusi nak baca suratkhabar rupanya... hehe...
jemarisuri jemarisuri February 02, 2012
anak time kecik mmg camni..pjg akal kalau jatuh baru la dia serik...hehe..

la IB duk kt mana..takde letrik rasa cam zaman dulu plak..hehe..
♥♥azatiesayang ♥♥ ♥♥azatiesayang ♥♥ February 02, 2012
salam ina...sok2 besar mesti Alisha pandai membaca....Acik atie doakn...Aminnn
Si BuDaK KaChAk Si BuDaK KaChAk February 02, 2012
wahh....kecik2 dah pandai bace gosip...hehehe
anisalya anisalya February 03, 2012
alahai alisha. macam-macam kerenah ada.
Ummi Iman Ummi Iman February 03, 2012
sama je dengan iman yang suka memanjat. Semua kerusi sudah di sorokkan. Tapi masih ada 2 kerusi lagi, kalau sorokkan ummi dengan ayah nak makan macamana pula.. jadi tiada barang atas meja... aman.

Tak kisahlah belek apa pun.. asalkan ada minat hehe.. alhamdulillah iman pun suka membelek buku.. harap berterusan hingga besar (pjg pula komen)
gadis pekan gadis pekan February 03, 2012
salam...nk jemput ke GA Atie :)
http://atiezie82.blogspot.com/2012/02/10-days-handmade-giveaway.html

exclusive invitation utk followers hehe
jemput kwn2 lain ye ;p
Puan Kutu Puan Kutu February 03, 2012
mmg pro panjat memanjat alisya nie..abg aiman tak pandai panjat sbb penakut orgnya.malu kt alisya je.haha..
zareliqa afiqa zareliqa afiqa February 07, 2012
alala~ pandainya dia! minat membaca kot.Sanggup panjat kerusi nak baca surat khabar.Comel2~ :)
wan nurul hezrina wan nurul hezrina February 09, 2012
hehe.mmg terorkan budaknie panjat?suka kat makcik ti..
Myra Jay Myra Jay February 10, 2012
Alisha ni bab memanjat memang serah le..hehee :)

Ni mesti minat kat Tokti ye Alisha :)