Dah panjat almari pulak??!!... adehhhh

Seperti yang pernah saya ceritakan sebelum ni.. anak saya suka panjat kerusi, meja & katilkan... Tapi sekarang ni dia dah jumpa benda baru pulak untuk panjat... panjat ALMARI BAJU DIA.. adoiiii...betoi2 mengasah bakat memanjatlah anak saya ni...


Mula2 Alisha ni hanya duduk main2 atas katil tu je... saya pulak tengah gosok baju membelakangkan dia....


Sekali saya pusing belakang... Tu diaaaaaaaa.... baik punya anak dara... panjat almari baju dia la pulak....


Dah la macam tu, berani pulak dia pergi duduk tepi almari tu... ingat ke dia akan gayat or akan menangis sebab tak reti turun.. tapi tidak sama sekali tidak...


Berlagak... siap nak sentuh pintu bilik lagi sayang oiiii.... haip... Alishaaaaaaaa... nak kena babap dia nih!


{ 35 comments.. read them below or add one }

Masya Masya February 09, 2012
hihihihi... alisha ni...tak takut langsung yer...
jemarisuri jemarisuri February 09, 2012
bahaya ni...mmg IB kena hati2 la..kot2 ada yg injured plak...hehe

anak2 time gini mmg berani...hihi
PinkUmmi PinkUmmi February 09, 2012
Sama la ngan Aina n Auni....dua dua dah panjat kabinet tv.....yg Aina tuh xpe lg yang Auni bru 10 pun dh panjat...pantang leka sekejap....aiii ank2 skang
fieda fieda February 09, 2012
ina..ganaznyer alisha...hahaha...kalau ada pokok mau dia panjat ni...pelik yer dia tak gayat langsung...berani alisha ni..bagus2..

done
QasehnyaRania QasehnyaRania February 09, 2012
ohh alisha sayang beraninya kamu yer....hehehe
~diAhOntHeblOg~ ~diAhOntHeblOg~ February 09, 2012
ibu...sy nk blaja bukak pintu tp xsampai..sy panjat la..hahahaha...bijak tol mane die tau nk panjat lemari tu kena panjat katil dlu..hahaha
sue zainun sue zainun February 09, 2012
aippp jatuh nanti alisha..
ayu jamal ayu jamal February 09, 2012
bahaya jugak tuuu...nasib baik rendah..nanti besar ni mesti suka panjat gunung pulakk..go baby..go
syawalsimpsons syawalsimpsons February 09, 2012
kalo syawal ni..leh geng ni ngan alisha..kikikikik...
Dylla Abas Dylla Abas February 09, 2012
hehe...dah pandai memanjat lak si Alisha ni..tp bagus jgk dia x gayat kan..kebanyakan budak2 ni gayat je..
oli-go oli-go February 09, 2012
waaa..hebat Alisha neh..hehehhehe
ecadwinkyasha ecadwinkyasha February 09, 2012
tu dia...ne anak dara ke anak teruna..jgn bagi dekat pokok akak,,,takut2x nanti dia da sampai kat atas.hehehehe :)
Mama Ema Mama Ema February 09, 2012
tak takut terbalik ke almari tu..duduk tepi jer..
SumeSakan SumeSakan February 09, 2012
hahahah sama aktif cam qaisara nih....x tau nak wat cam na...takut gak diorang jatuh kan?
Tihara Tihara February 09, 2012
dia buat lagak ngeri alisha ni..aktifnya dia..baik2 jgn sampai jatuh, danger2 :)
Mama Adam Mama Adam February 09, 2012
Hehehe. Alisha berani betul! Adam x pernah panjat apa2 kecuali mama bw g playground. Mula2 risau juga
cik mun cik mun February 09, 2012
wah..berani btol die..
anisalya anisalya February 09, 2012
budak tengah lasak macam tu la. segala tempat dia nak panjat.
Falsya Falsya February 09, 2012
ya ALLAH alisha..suke betul panjat2 nie..hehe..ina kene bwk alisha gie wall climbing utk bdk2..mesti alisha suke..;)
Munnafendy Munnafendy February 09, 2012
kemainnnn....besar2 sok berani ni =)
Mr.Clive Mr.Clive February 09, 2012
astaga...berani btol...haha...otak budak kreatif..nak wat camner la kan?kehkehhkehhh
wan nurul hezrina wan nurul hezrina February 09, 2012
alamak aiii.takotnyer nengok..dia panjat sendiri..mmg teror lah alishya
♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ ♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ February 09, 2012
ambbboiiii.. nk repair tombol pintu ker..
leh thn lasak gak ni.. hehehe
Azi Azi February 09, 2012
ya allah takutnya kalau jatuh tu... budak2 umur cam ni mmg tengah buas kan...
shaFazie shaFazie February 09, 2012
hehe...suke tgk pic pertama tue...:D
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda February 09, 2012
uih, Alisha nie...
bahaya tue....
Myra Jay Myra Jay February 09, 2012
Aiseh, memang berani tul Alisha panjat, tinggi lak tu..

Ngalahkan hero ni :)
Izan Ishak Izan Ishak February 10, 2012
aduh alisha...bahaya tu sayang...

tinggi juga almari baju dia tu...
Puan Kutu Puan Kutu February 11, 2012
mmg berani dan dasyatlah anak dara nie.haha..
Cik Rose Cute Cik Rose Cute February 13, 2012
hehehe...jaguh memanjat nie...