Hari ni ULANGTAHUN IntaNBerliaN yang PERTAMA(^_^)

 
Alhamdulillah.. hari ni genaplah blog saya dengan usia SETAHUN.. Sekejap je.. dah pun setahun...  Dalam tempoh setahun ni jugak saya dah ada ramai kawan2 alam maya.. semuanya best2.. ada yang dah semakin rapat.. berkongsi cerita or berkongsi masalah.. Orang pertama yang saya kenal rapat di dunia blog adalah NISA.. (",)

Ketika saya mula berblog, yang baca blog saya hanya 2 orang je.. tu pun my dear & my biras... hahahhah.. Lepas tu, barulah saya pandai join segmen & Giveaway... Dari situ jugak, kawan alam maya saya makin bertambah.. Salah sorang yang rapat dengan saya melalui Giveaway adalah Kak Fieda.. (",) Ketika di awal berblog, saya tak blogwalking sangat sebabnya saya tak reti nak cari link blogger kat mana.. hahahha... Tapi lama2.. alhamdulillah... saya dah mempunyai ramai kawan alam maya.. Semuanya best2.. hihii

Sempena blog saya ni dah setahun, saya nak buat sedikit ucapan... cewahhh... bajet macam retis terima trofi... muahahahhahha.. "Firstly, saya nak ucapkan terima kasih sangat2 dekat MY DEAR sebab memberi cadangan & keizinan untuk saya berblog.. Saya sayang sama kamu!! (^_^)... Tak lupa jugak, saya nak ucapkan terima kasih dekat u all.. tak kira samada u all adalah PEMBACA TERANG-TERANGAN OR PEMBACA SENYAP yang sudi singgah di teratak IntaNBerliaN.. One Thousand Million Smile I Bring To YOU!!!.. 

Saya jugak nak mintak maaf jika sepanjang saya berblog, saya pernah buat u all terasa or apa sahaja.. sesungguhnya saya hanyalah manusia biasa yang tak pernah lari dari melakukan kesilapan.. Andaikata selepas2 ni saya ada buat u all terguris hati... jangan segan silu menegur saya tau... Saya terbuka menerima kritikan... KITA SEMUA KAN KAWAN.. Best Friend Forever..!! hihii... Nak lebih rapat.. u all boleh panggil saya INA...(",)

Lastly, saya nak selitkan doa untuk kami.. (",) "Ya Allah Ya Tuhanku Kau makbulkanlah impian Aku, MASYA, SUE ZAINUN, QASEHNYA RANIA, MS FAI, TIHARA, DALILA HAMID, PUAN KUTU, MJ, MRS LURVE & JIJAH untuk dapat cahaya mata seterusnya menambah umat nabi muhammad yang soleh & solehah di muka bumi ini... Amin Amin Amin Ya Rabbal Alamin..."

___________________________________________________________________________________

Ini hanya rekod peribadi saya, untuk tatapan saya di masa hadapan.. Tiada niat lain selain yang dinyatakan..

Rekod setahun kewujudan IntaNBerliaN

Jumlah entry : 525
Jumlah Komen : 5619
Jumlah Buffered Earning : 23
Jumlah Kemenangan CGL : 92
Jumlah Followers (sebelum GA) : 1085

P/s : Semoga blog IntaNBerliaN terus success & terus bertahan sehingga ke anak cucu cicit... muahhahhah

{ 38 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous February 03, 2012
alhamdulillah atas pencapaian yang dicipta dlm dunia blogging..

semoga ia bertambah sukses lagi..

yg utk pregnant tu insyaallah diizinkan olehnya...semoga tercapai impian yg dihajati..ameen
Unknown Unknown February 03, 2012
tahniah2..selamat ulangtahun..
Masya Masya February 03, 2012
alhamdulillah dah setahun yer.. selamat panjang umur buat blog ini... semoga perkenalan ini akan berpanjangan dan berkekalan...

opsss.. semoga termakbul ayat baris bawah tu.. (^__^)v
ida =) ida =) February 03, 2012
Happy anniversary dear
eB eB February 03, 2012
namer eB x der ke? hu3.... pe pe pn tahniah... wahhhh byk kemenangannyer tuh yer ;p
AnonymousAnonymous February 03, 2012
happy 1st anniversary blog Intan Berlian.. wah jap jer dah setahun yer.. mg success selalu..

untuk doanya..

Amin ya robbal alamin
ajumohit ajumohit February 03, 2012
tahniah intan, setahun dah dapat 23 bE? manyaknya hehehhe
sue zainun sue zainun February 03, 2012
tahniah ina..sekejap jer kan tup tup dah setahun..insyaallah semoga ikatan persahabatan ini kekal sampai bila2..sue pon nak minta maaf gak kalo terkomen yg xsepatutnya..
thanks dear atas doa tu..moga doa itu dimakbulkan Allah s.w.t..aminnn..:)
**Yes..you bring to me one thousand million smile ..
fieda fieda February 03, 2012
Happy besday intan berlian..semoga makin suksess...

tu la ina..kalau la kita tak aktif join ga dulu dah tentu kita tak ramai kawan..kwn2 kita bertambah pun sbb kita ada blog ga kan..alhamdulillah...
fieda fieda February 03, 2012
lupe sokmo nak taip done...
SumeSakan SumeSakan February 03, 2012
wahhh selamat ulang tahun yg pertama IntanBerlian...moga apa yg dihajatkan dimakbulkan insyaallah....yg penting hidup mau happy d samping insan2 tersayang...hehehehe
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI February 03, 2012
slmt ulgthn pertama sis..

wah..bgusnya..

byk mng..byk be,byk kwn..sumenyala..

alhmdulillah..
AnonymousAnonymous February 03, 2012
alhamdulillah...happy anniversary blogging!!! hehehe...

pasal nana tu kan..die still buat rawatan dua2..ustaz n doctor..ustaz ckp nnt kalau da kawen xleh pregnant dlu..baikkan dlu..doctor pn kp gitu..sbb bahaya for beby..cume kite xtau kan..kuasa Allah..huhu harap semua baik2 belaka..
Fiza Rahman Fiza Rahman February 03, 2012
Happy 1st blog anniversary intan ☺☺
Tie HT Tie HT February 03, 2012
Ya Allah sebak rasa akak baca doa ni..ada teman yang sudi doakan utk akak ng teman2 lain..t.kasih banyak2 ina..mudah2an Insya Allah termakbul tahun ni... :)
jamilahamzah jamilahamzah February 03, 2012
hapi birthdy to IntanBerlian..heheh..dh x salah eja dah...
Ibu Aqmar Ibu Aqmar February 03, 2012
Selamat Ulangtahun..semoga sukses dan selamat menambah umat nabi Muhammad.. Amin..
Tie HT Tie HT February 03, 2012
alamak terharu sangat tadi sampai terlupa nak wish..akak wish selamat hari ulangtahun utk blog IntaNBerliaN..semuga terus sukses selalu :)
kurus kurus February 03, 2012
selamat ulangtahun buat blog intan berlian .. akak amin kan jua doa dibawah tuu

happy blogging dik ;)
Falsya Falsya February 03, 2012
sethn sudah..hehe..happy anniversary..;)
Ce'gu JAERA Ce'gu JAERA February 03, 2012
kak Intannn... lama tak singgah sini.. windu plak dgn kawan2 alam Maya..

tahniah ya... saya pun amat berbangga dapat berkenalan dan bersapa mesra dengan mama alisya yang baik hati ini...

semoga terus kekal dan berjaya dalam dunia blogging.. kim salam kat alisya yang comey ya mama...
emarieys emarieys February 03, 2012
SELAMAT ULANGTAHUN UNTUK BLOG INTANBERLIAN...SEKARANG DAH 1111 FOLLOWERS TU..TAHNIAH..

KIRA SANGAT BERTUAH WALAUPUN BARU SETAHUN FOLLOWER DAH MENCECAH 4 ANGKA..
Aine Ainun Aine Ainun February 03, 2012
Selamat aktif berblogging=))

Amin...Amin...
NurShahFamily NurShahFamily February 03, 2012
tahniah ye hehehehe semoga maju jaya... mengupdate blog ye heheheh
ecadwinkyasha ecadwinkyasha February 03, 2012
happy 1st anniversary IB.... :)

semoga akak semakin maju dan maju. :)
Unknown Unknown February 03, 2012
happy besday blog! semoga akak terus success :)
Puan Kutu Puan Kutu February 03, 2012
wah smp anak cucu cicit lg..keke..

terima kasih tolong doakan ibu aiman nie..:)

utk blog ina,selamat ulangtahun.teruskan menulis cerita kisah alisya dan bakal adik2 alisya nti..:)
AnonymousAnonymous February 03, 2012
doc kata...anak boleh cacat..tp si nana keding xtnye pulak cacat cmne..ikot nasib la..huhu..bhy jugak..
Rozie Rozie February 03, 2012
Tahniah.. semoga lebih sukses....

dan semoga cepat tambah baby...
eija_sweetmama eija_sweetmama February 03, 2012
Happy 1st Anniversary to Blog Intan Berlian.

btol tu dengan berblog kita dapat ramai kawan2 w/pun hanya kawan alam maya tp rasa rapat sebab sama2 berkongsi rasa & pendapat..:))

Moga tercapai impian ina & kawan2 mendapat cahayamata..AMIN
Myra Jay Myra Jay February 03, 2012
selamat ulangtahun untuk blog berlian. smoga apa yg ddoakan menjadi kenyataan....amin
::..With Love..:: ::..With Love..:: February 03, 2012
Selamat Ulang Tahun yang Pertama ^_^
Semoga terus berjaya dengan jayanya..
Cak! Senyum selalu ('',)
Izan Ishak Izan Ishak February 03, 2012
tahniah ina atas ulangtahun pertama blog intanberlian...moga terus sukses ye!

amin... moga Allah makbulkan doa kalian yg ingin mendapatkan zuriat pada tahun ni...
sal ya sal ya February 04, 2012
selamat ulangtahun utk blog IntanBerlian...
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda February 08, 2012
Congrats & hepi anniversary to IntaNBerliaN~!!! ^_^

hihi~... ur welcome dear.. awk pun antara blogger 1st yg sy jd rapat, hehe.. sronok kn blogging nie?
dpt mcm2 out of it.. >_<

moge Ina dpt truskn blogging lg ye.. support u all the way my dear..
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty February 09, 2012
selamat ulang tahun intan berlian=)suka blognie sbb tuan empunyanya peramah n suka take care kat org=)
Myra Jay Myra Jay February 10, 2012
TQ dear tak lupa doakan cheq jugak..
Terharu..

Dari jauh mengaminkan doa2 untuk semua kengkawan jugak ;)