Rezeki join Giveaway

Alhamdulillah.. ada lagi sisa2 kemenangan join Giveaway pada tahun 2011.. Tahun ni memang saya tak berkesempatan untuk join GA dengan meriahnya seperti tahun lepas... Bayanglah.. tahun 2012 ni saya join GA tak sampai 20 pun.. adehhh.. Kalau tahun lepas, sebulan sampai berpuluh2... 

Saya jadi tak sempat ni bukan pasal apa cuma saya dah terlebih fokus dekat blog utama ni... yela, nak cari idea mengarang lagi, nak balas jejak kengkawan lagi.. sehari tu pun, nasib baik 2 entry je saya post... nak mengadap komputer tak boleh bagi tumpuan 100% sebabnya mana nak kemas rumah lagi, nak masak lagi, nak layan Alisha lagi.. Bila malam, bagi Alisha tidur, dengan saya2 sekali  tertidur... adehhhhh.. 

Kadang2 tu, saya siap setting alarm tengah2 malam untuk update entry... Lebih2 lagi sekarang ni saya nak buat entry promote penaja... Lagilah tak leh nak jenguk blog GA saya tu... Alahaiii sian pulak blog saya tu kan.. Tapi walau camana pun, saya akan cuba luangkan sedikit masa join siapa2 yang dah invite saya join GA mereka tu... InsyaAllah.. (",)
___________________________________________________________________________________

Kemenangan ketiga di tahun 2012 ialah Giveaway "I'm not perfect" by Eida & Bieha anjuran Eida.. Saya menang topup RM10.. Alhamdulillah.. rezeki untuk my dear lah ni (",)

  Keputusan penuh Klik SINI

Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 93

Kemenangan yang ke 4 pulak... Mega Giveaway : Trio's Birthday anjuran PinkUmmi.. Saya dapat hadiah Keychain & pen dari Kak Nida (sponsor)

 Keputusan penuh Klik SINI

Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 94

P/s : Sori.. lambat datang balas jejak dekat blog u all.. cuti ni busy melayan Alisha.. Komen u all saya belum publish sebab belum jenguk u all lagi.. (",)


{ 16 comments.. read them below or add one }

Rozie Rozie February 12, 2012
Kalau rajin join menang pasti ada. zie tk berapa rajinlh skang...mgkin kesibukn. lg 1 dah tk mmpu duduk lama2 dpn lppy ni. asyik nk baring je
zareliqa afiqa zareliqa afiqa February 12, 2012
Wow! banyak jugak akak da menang erk.Bestnyer.. :D
Tie HT Tie HT February 12, 2012
congrats ina,akak pn jarang dah join ga bulan ni..nt nk stat semula :)
eita eita February 12, 2012
waaaa...best nya...rajin mengjoin kan..
Unknown Unknown February 12, 2012
murah rezeki yer...teruskan join GA...:)
fieda fieda February 12, 2012
huhuhu..sama lah kita ina..dah tak ter join dah ga..umah sana tu habuk jgn cakap la...mesti tebal tu..sian plk kan...
sal ya sal ya February 13, 2012
ada masa join. tak ada masa nak buat mcm mana. akak ni pun mcm tu jgk la. nak bg anak2 tidur lepas tu blh jenguk2 blog kejap. tak ada maknanya. kalau dah kena bagi susu kat Azfar sure tertidur jugak. hahaha...

congrats sbb menang GA.
Unknown Unknown February 13, 2012
rajin nya ina....

akak ni, alahai...nak masuk blog sendiri pun kekadang tak dan...huhuuu
Masya Masya February 13, 2012
tahniah... saya pun baru² ni jer join GA, banyaklah jugak tu.. dah join sampai 20.. saya 2 jer hahahaha.. lagi haru..
AnonymousAnonymous February 13, 2012
wahhh..syok..menang...tahniah..

note : leher nana tu bengkak tp kecik je..xbesar..tp bile tgk dekat2 ade..nampak..dr pandangan sisi la..depan mmg xnampak....huhu die hyper thyroid..
AnonymousAnonymous February 13, 2012
ye btol doc ade suh operate nnt..tp kalau kelenjar tiroid tu xtercantum dgn urat ke jantung..nnt ssh sket katanye.. ina punye tu lain kot..try check dlu la..rasenye awk punye tu mcm bukan hyper...ape tah org panggil..hypo tiroid ke..tahla..
QasehnyaRania QasehnyaRania February 13, 2012
tahniah;p

yer bukan air panas. air paip biasa je...kita rendam dalam tuh semalaman. esok tuh tukar air semula. dan simpan lah dalam petiais if buat banyak2.bila nak makan tapis aje air tuh dan cuci dengan air paip sikit(curah-curah)
Puan Kutu Puan Kutu February 13, 2012
banyak tu rezeki ibu alisya nie..samalah..dr hujung taun leoas dh tak giat nak join ga.tun nie lg masa terhad..bila malam nak tidokan aiman awal sbb dia sekolah.dengan sy sekali tido..nak bw pun terkejar2 tak habis klu sehari dua tak update..:)
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty February 13, 2012
nurulpun masa terhadlh.kalau kat umah jgn harap dapat tgk pc/laptop..sik bz jer.adajer kerja..yelah kerja ari2 sampai jam5.masa dah potong 8 jam.huhu