Cepat2.. Lagi 2 hari IntaNBerliaN's First Giveaway akan melabuhkan tirai (^_^)



Hari ni dah pun 27/02.. lagi 2 hari IntaNBerliaN's First Giveaway  akan tamat.. sekejap je.. rupanya dah nak sebulan..hehhehe... Hadiah semua best2.. Tak percaya??!! tengok SINI yer... Haaa macam.. best tak?? ada rasa tergoda tak??!!

So, apa tunggu lagi.. meh la join.. hihii.. Jangan risau yer sayang2 saya ni semua.. jika ada apa2 masalah.. samada tak boleh follow ke.. tak boleh like ke... jangan risau.. inform je saya.. seperti yang saya cakap.. NIAT saya NAK BAGI HADIAH dekat u all.. so, don't worry k dear... (",)

40++ PEMENANG YANG SAYA CARI
TARIKH TUTUP : 29/02/2012 @ 12 TENGAH MALAM
LIST NAMA SAYA AKAN KELUARKAN PADA 01/03/2012
BOLEH SEMAK SENARAI NAMA SAMPAI 03/03/2012
CABUT UNDI 04/03/2012
UMUM PEMENANG INSYAALLAH 05/03/2012 (Jika tiada apa2 halangan)

3 comments.. read them below or add one

♥♥azatiesayang ♥♥ ♥♥azatiesayang ♥♥ February 27, 2012
Emmm...K.atie pon lom habih follow & LIKE blog penganjur ni...Sbb ramai & hadiahnya best2.
5/3 umum nama pemenang?Maybe,mulai hari tu k.atie bercuti dlm 3/4 hari sbb g Ipoh jaga anakbuah.mama dia kena g checkup kat IJN
All t'best tuk semua peserta.Semoga ada rezeki k.atie ya.Aminnnnnnnnn :D
sal ya sal ya February 27, 2012
ramai jugak yang sertai... good luck untuk semua...
Puan Kutu Puan Kutu February 27, 2012
moga salah seorg dr 40 tersebut.keke