Saya tanya... Dr Zubaidi Hj Ahmad jawab...

Seperti yang u all tahu, saya kan ada masalah kelenjar tiroid bengkak.. tapi takdalah besar pun... sekali pandang tak perasan pun.. Cuma tu la, saya ada sedikit kerisauan, kalau saya pregnant boleh or tak or ada apa2 effect dekat saya or baby ke or apa2 je la...

Saya pun search la dekat internet pasal ni, sekali saya terjumpa blog Dr Zubaidi Hj Ahmad.. teruja giler saya jumpa blog ni.. macam2 maklumat ada tau!! KEHAMILAN, BAYI/KANAK2 dan macam2 lagilah..

U all boleh baca apa doktor bagitahu tentang masalah saya ni.. penyakit saya ni dikenali sebagai PHYSIOLOGICAL GOITRE.. Ia tak ada ubat & akan susut sendiri... Kesimpulannya.. doktor cakap TAKDA MASALAH UNTUK PREGNANT... Harap2 macam tu lah hendaknya...

Dalam saya duk godek2 tu, terjumpa pulak Fanpage Dr Zubaidi Hj Ahmad.. Lagilah buat saya teruja nak LIKE... Macam2 yang Doc share dekat fanpage dia tau... Saya try hantar komen dekat wall doc Zubaidi tu... sekali doc ni balas pertanyaan saya tu... bertambah2 lagi rasa teruja saya tuh!! Saya rasa macam saya dah jumpa tempat untuk saya bertanya apa je masalah kesihatan... Doc Zubaidi ni pulak peramah je & ada je masa balas pertanyaan "pesakit2" dia...

Disebabkan keterujaan saya ni.. so, saya nak berkongsi dengan u all fanpage doktor Zubaidi ni.. bukan apa, sebab saya tahu, kita semua ni kadang2 ada je masalah kesihatan yang kita tak tahu nak tanya siapa.. so, u all boleh la tanya doktor Zubaidi ni.. (",)


Fanpage Pakar Kanak2 Junina (Doktor Junina ni pun rajin balas komen kita jugak..)


{ 24 comments.. read them below or add one }

sue zainun sue zainun February 08, 2012
thanks ina, info bagus nih..
Rozie Rozie February 08, 2012
Ada peluang nak cepat tambah baby nih... good luck
Cho Zila Cho Zila February 08, 2012
rajin... rajin.. kena cari info kena rajinkan....
- AZIE - - AZIE - February 08, 2012
dh lama dh join fanpage dr nie, memg sgt bagus info2 yg diberikan
fieda fieda February 08, 2012
cepat2 ina..apalagi kerja keras sikit ye..hehehe..
Unknown Unknown February 08, 2012
WAH,BERSEMANGAT SUNGGUH INA..CAYALAH...

LEPAS NI JGNLAH RISAU2 LAGI YER..*__*
SumeSakan SumeSakan February 08, 2012
hahhh dah bg line baik tuh....apa ag jom plan for d 2nd baby...hehehehehe
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda February 08, 2012
Alhamdulillah~..
bgus la tue Ina, xprlu wat operation..

leh aa pregnant ngan snang ati, kn? hehe.. ^_^

klik3~..
kurus kurus February 08, 2012
insyaallahh dikk
berbalik pada ketentuan allah
kalau dr cakap ok .. kita berserah pula pada poencipta kita ..
banyakkan berdoa agar kita selamat dibawah lindungan dia .. aminnnnnnnn ;)

gud info .. tQ sharing dear ..
AnonymousAnonymous February 08, 2012
wah bagus ni..bleh bg kt nana keding..tp ape pon die hyper thyroid..mmg cmne pon xleh pegnant dlu..huhu..lain dgn ina..
Tie HT Tie HT February 08, 2012
nice page ni, saya ada terdengar dlm radio pahang..ada ustat pengamal perubatan alternatif di surau bukit angin temerloh..dia kata kalo berwuduk jangan lap wuduk tu..Insya Allah jauh dari penyakit ti.wallahualam..harap membantu :)
Cikrosecute Cikrosecute February 08, 2012
wah!...cepat2 mengandung ya intan hihihihi
fazzlim fazzlim February 08, 2012
cpt2 tmbah sorg lg heheh.. :p

xpe..ada org yg sdia utk m'jga alisha :')
Puan Kutu Puan Kutu February 08, 2012
inilah dikatakan guna laman sosial spt fb kearah kebaikan,.hehe..sy dh like fanpage kedua2 doc..:)
AnonymousAnonymous February 08, 2012
legaaa kan...semoga semuanya berjln dgn baik IB...insyaallah
Unknown Unknown February 08, 2012
oh nak terjah la jap lg blog doctor tuh...
eita eita February 08, 2012
rajinnya...
tapi sekurang2nya leh kongsi maklumat kan ....
nanti2 nak gi terjah jugak lah...
mama_umar_maryam mama_umar_maryam February 08, 2012
bestkn org2 femes ni rajin reply pertanyaan orang, x sombong ;)
Unknown Unknown February 08, 2012
ada doktor yg boleh soal jawab begini la best..lega sikit hati kan kak..insyaAllah semoga di permudahkan buat akak..
ida =) ida =) February 08, 2012
Thanx for sharing. Info mcm ni mmg berguna
emarieys emarieys February 09, 2012
akak nak pergi terjah fanpage doktor ni
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty February 09, 2012
alhamdulillah tak seriuslah ek..syukur blehlah try dapat baby lak pasnie
Myra Jay Myra Jay February 09, 2012
Dengan serta merta terus LIKE page tu jugak..

Mana tau bila2 nak tanya kan :)
Izan Ishak Izan Ishak February 10, 2012
blog dr zubaidi mmg byk sangat info yg kita perlukan...