Kesan selepas 2 kotak penggunaan EPHYRA yang sangat buat saya terkejut..!!

Firstly saya nak ucap TERIMA KASIH sangat2 dekat Kak Amiza @ Pengasas EPHYRA @ OCEANLIFE2U sebab sudi kenalkan saya dengan EPHYRA ni... Rasa macam nak jumpa u all FACE TO FACE je tau... punya rasa nak cerita kebaikan EPHYRA ni.. Rasa macam tak puas bercerita dalam blog... muahhahha.. Selama ni ramai yang cakap entry REVIEW saya selalu buat u all terkesan.. dari tak nak beli.. terus beli.. dari tak nak register terus register.. Tu baru baca tulisan.. Kalau face to face.. Lagi hebat.. kalah promoter kat shopping complex... kikikiii


Saya nak cerita dekat u all kesan selepas 2 kotak penggunaan EPHYRA... Serius kesan dia di luar jangkaan saya.. Dan saya tak pernah terpikir "sehebat" ini EPHYRA.. Hebat sampai anak solehah saya si Aqilah tu pun dapat kesan..!! Ni baru 2 bulan, kalau 2 tahun camnelah agaknya.... (",) Sebelum baca kesan dekat si comel Aqilah tu.. meh baca kesan dekat ibu Aqilah ni dulu yer... (",)


Ini wajah terkini saya TANPA SECALIT KRIM & SETOMPOK BEDAK pun tau.. Dengan kata lain, natural la yer... Kira macam lepas mandi, terus je pakai baju, seluar & tudung.. tak payah nak mengadap cermin tempek macam2... Kalau sebelum ni.. saya pernah tempek gambar masa 17 HARI PENGGUNAAN EPHYRA kan.. GAMBAR NI, SAYA MEMANG TAK MEKAP TAPI SAYA ADA LETAK KRIM & BEDAK JUGAK TAU... Tapi gambar yang dekat atas ni @ selepas 2 kotak guna EPHYRA, memang tak pakai apa2 langsung...!! U all boleh perhatikan gambar saya tu.. PIPI SAYA NAMPAK PINK2, BIBIR PUN NAMPAK MERAH & MUKA NAMPAK LEBIH LICIN SEBAB LIANG ROMA SAYA MAKIN TERTUTUP..  Kalau saya tengok cerminkan, nampak macam "bercahaya" je muka... Ohya, jangan kata saya edit gambar plak tau... Sorry ye sayang2.. saya bukan jenis suka edit2 + tak reti... lagipun, kalau tak sungguh saya takkan cakap... (^_^).. Selepas penggunaan 2 kotak EPHYRA ni jugak saya berani keluar rumah pergi shopping complex tak pakai apa2 pun dekat muka.. Dengan penuh yakin hokay.. Kalau dulu, takdanya... saya segan kalau keluar tanpa guna bedak sebab kulit muka tak sekata & noda2 banyak di muka... Tapi sekarang tidak lagi... Saya keluar pergi shopping dengan wajah yang natural.. kata orang natural beauty gitu walaupun tak beauty... hahah...

Lagi satu kesan yang buat saya rasa seronok sangat, tumit kaki saya yang dulunya merekah teruk siap boleh kopek2 lagi tau... sekarang tidak lagi... dah tak boleh kopek2 dah.. tapi belum lagi hilang rekahan2 tu u all.. rekahan tu masih nampak cuma kalau pegang dengan tapak tangan, takda rasa kasar2 la... Nampak tak, kira ni membuktikan yang tumit kaki saya makin ok la kan... Dulu saya pernah buat entry gtau yang saya nak tengok samada EPHYRA ni mampu hilangkan tumit saya yang merekah ni or tak.. Bila dah makin ok ni, memang saya percayalah EPHYRA ni mampu.. Bukan pe u all, segan tau bila my dear tegur saya yang tumit kaki saya kasar bila tersentuh dia.. Yela, tumit my dear pun licin je, saya yang perempuan ni pulak merekah tak hengat..!! Opsttt sorry yer.. untuk tumit kaki ni, saya tak boleh tempek gambar sebagai bukti.. Aurat la sayang... (^_^)... Tapi jangan risau, saya tak kelentong u all punya...

Kesan yang paling kebaboommm yang saya nak share dengan u all.. hahha... Selama ni saya duk baca testimoni & ada gak kawan2 yang komen gtau, ianya dapat kesan jugak untuk perhubungan kita dengan pasangan... Saya mulalah duk pikir sorang diri, apa maksud dorang ni.. Walaupun saya dapat agak tapi saya takda plak rasa pe2.. time tu sekotak EPHYRA pun belum habis lagi saya minum... Cumanya bila dah sekotak lebih baru saya perasan akan perubahan ni.. Tu pun sebab my dear tegur... hahhah.. U all yang dah kawen paham maksud saya kan...??!! Malu2 saya nak cerita kat u all.. muahhahhah.. Bila my dear tegur saya camtu kan u all, terus saya rasa malu2 kucing dengan my dear... tapi dalam hati rasa nak lompat2... hahhaha... Sape yang tak suka bila hubby puji + hubby pun suka... (^_^)


Dah habis bab ibu, sekarang bab Aqilah pulak... Saya perasan kulit Aqilah sekarang makin cantik tau u all... Kulit Aqilah ni bukannya cerah sangat pun sebelum ni u all... yela, dah mak pak dia pun kulit ala2 warna kulit manggis tu haaa, kot celah mana nak dapat anak putih cam isi manggis tu... hihii... tapi sekarang, kulit muka Aqilah, makin lama nampak makin licin & makin cerah...  Tiap2 hari saya perhatikan wajah Aqilah ni... makin perhati makin geram.. makin lama tengok, makin rasa nak penyet budak kecik ni... hahahaaa...

Gambar atas ni saya ambik ADA FLASH tau.. tu yang mata Aqilah terpejam... tapi u all perasan tak kulit muka Aqilah makin cerah... Alaaa u all yang dah lama follow blog saya, mesti nampak perubahan Aqilah kan... Ohya selepas 2 minggu saya minum EPHYRA, saya ada tempek gambar Aqilah dekat entry ini... maybe u all dapat beza dulu & kini... (",)


Takut u all tak percaya punya pasal, saya tempek plak gambar TANPA FLASH... Tetap nampak cerah kan?? Nampak tak kulit Aqilah tu licin je... Yap, betoi... Aqilah kecik lagi, memang licin... tapi untuk pengetahuan u all, Aqilah ni dia jenis kulit sensitif tau... cepat naik ruam kat muka jika tersilap makan.. tapi Alhamdulillah setakat ni tak pernah ada parut tapi kulit makin licin adalah...

Eh sayang2... U all jangan ingat saya bagi Aqilah minum EPHYRA ni direct plak tau... Aqilah ni dapat kesan kelebihan EPHYRA dari susu badan saya ni haa... saya kan Full BREASTFEEDING Aqilah... So, khasiat dari EPHYRA yang saya duk minum tu, Aqilah dapat la jugak... Eh, EPHYRA pun membantu saya tambahkan susu badan tau... Yang ni saya dah cerita di entry EPHYRA TERBUKTI MENAMBAHKAN SUSU BADAN... Jika lupa, boleh g baca semula yer...

Disaat2 akhir video ni, Aqilah terbersin la plak.. (",)

Lastly saya nak bagi u all tengok satu video Aqilah... Tujuan video ni untuk u all tengok Aqilah secara "live".. Biar u all nampak sendiri perubahan wajah Aqilah.. makin cerah & semestinya makin comel... hahhaha... U all kene tengok tau.. saya sanggup angkat Aqilah letak atas almari TV semata2 tak nak bagi Aqilah berjalan.. bagi senang keje saya nak rekod... walau hakikatnya Aqilah duk bergerak2 jugak.. hihiii.. U all tengok tau... walaupun video dia tak cantik, tapi sedikit sebanyak u all akan dapat imagine wajah terkini Aqilah... Alaaa bukan lama pun u all, 16 saat je pun... Ohya, kot2 ada pembaca baru yang nak tengok wajah Aqilah yang sebelum2 ni.. bolehla tengok entry di bawah LABEL AQILAH...

Kalau u all berminat nak beli, u all sebagai pembaca blog saya.. ada promosi jugak... Offer untuk u all... 

Sebelum ni saya ada bagitahu harga sekotak RM197 kan...
TAPI KALAU U ALL AMBIK 2 KOTAK = RM 380..
Time u all beli tu, bagitahu dekat OCEANLIFE YANG U ALL TAHU DARI BLOG IntaNBerliaN @ ihaveasweetsmile.blogspot.com... Kalau u all was2 nak beli sebab takut rasa tak sedap, try beli yang trial dulu... RM68 / 10 SACHET (SEMENANJUNG), RM78 (SABAH / SARAWAK)
U ALL NAK BELI, HANTAR EMEL KE : oceanlife2u@gmail.com

EPHYRA SERLAHKAN KEJELITAAN SEBENAR ANDA
KESAN PENGGUNAAN EPHYRA MENAKJUBKAN DALAM TEMPOH 11 HARI...!!!
EPHYRA TERBUKTI MENAMBAHKAN SUSU BADAN

EMAIL : oceanlife2u@gmail.com
WEBSITE : OCEANLIFE2U
FANPAGE : OCEANLIFE2U
CONTACT NO : 03-4141 7889, 03-4142 1786
HOTLINE : 019-399 9238

SEKOTAK EPHYRA BERHARGA RM197.00 / 30 SACHET
SET PERCUBAAN BERHARGA RM68 / 10 SACHET, RM78 (SABAH / SARAWAK)  

{ 27 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons November 25, 2013
ada harga ahli ke ina..kikiki...rasa macam nak beli je..al maklum la sue ni pon bukan berapa nak cantikkan..setakat tepek bedak muleh la kan...
aswaleyla aswaleyla November 25, 2013
nak bli . xpi mhal sangat la kak .
ida =) ida =) November 25, 2013
Hahhaa... saya mmg selalu keluar muka kosong... bukan sbb licin, tp sbb malas. Tu kalau keluar g makan2 atau g beli brg dapur. Kalau berjalan, harus la make up. Hihihi...

Muka ina mmg nampak bersih glowing gitu. Hahah... saya percaya, mmg x kelentong. Cerita pengalaman sendiri kan :)
Rozie Rozie November 25, 2013
wah makin comellah ina lepas ni...
Mimie Mimie November 25, 2013
aah la kak ina nmpk blushing2 gitu..aqilah pun memg sy prasan mkin cerah
- AZIE - - AZIE - November 25, 2013
memg nmpk blushing muka ina..mcm pakai blusher gitu hehehe...muka aqilah pun nmpk comel..dh memg comel pun..wat org geram jer...
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra November 25, 2013
dok verangan nk try pas pantang nnt..hihi..
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI November 25, 2013
wah..lau dpt trial ni best gak ni..
Fazita Ismail Fazita Ismail November 25, 2013
mahalnya ephyra nie..
selalu jgk tgok iklan tp xthu cepat betul kesan dia tu..

tp kalau sgt berkesan berbaloi ler dhn harganya tu..hihi
Maria Firdz Maria Firdz November 25, 2013
wah.. tahniah kak intan.. berkialau2 lah lepas ni mcm intan berlian.. hehe
QasehnyaRania QasehnyaRania November 25, 2013
kan..su pon nak masuk kotak ketiga dah ni tapi delay.huhu
sbb sangkut poslaju
su dah jumpa pn amiza..face to face. hihi
selamat berephyra ye kita :-)
QasehnyaRania QasehnyaRania November 25, 2013
mmg nampak perubahan..nk nak kat kulit.suka tgk cermin waktu pagi lpas bgn.
ayuzan ayuzan November 25, 2013
waa..bestnya. banyak baca testimonial dia. mcm sgt best...
Azza Afdzal Azza Afdzal November 25, 2013
tahniah sebab ada perubahan....
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra November 25, 2013
akak, 1st komen td kat hp, tak puas tgk pic akak, n video aqilah, skang on lappy, puas, licin mulus jer muka akak, mmg dok berangan la nak try after pantang nnt, tapi tak tau la rezeki camna, mampu ke tidak huhu.
pasal video tu, saya siap download lg, tergelak tgk aqilah bersin masa last2 tu, hihi
Unknown Unknown November 25, 2013
Alhamdulillah..sesuai ngan ina..:)
Unknown Unknown November 25, 2013
memang best baca testimoni akak ni:)
Puan Kutu Puan Kutu November 25, 2013
wah dasyat penangan ephyra ni..nmpk glowing je muka ina..aqilah dh tentu la comel keboom..

sy tak mampu lg kot nk guna..harganya tu aduhai.mmg nak tp jujur sy mmg tak mampu..:)
Miss N™ Miss N™ November 25, 2013
mmg boleh nampaklah perubahan dia.. :)
haryati haryati November 25, 2013
wah pasni ni ina makin gojes lah...
betullah ina, aqilah makin mulus kulitnya... erm, kira berkesan gaklah ye produk ni
Masya Masya November 26, 2013
ketara sgt perubahan aqilah tu yer.. bgs²...
Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin November 27, 2013
Btl la kak. Aqilah makin putih.ohh jeles2.haha solehah tgh otw nk dpt sekotak premium Ephyra. Itu pn dpt dri menang contest. Nk try nt, kot2 boleh putih mcm akak dan Aqilah ni.hehe :)
aNa LiEyA aNa LiEyA November 28, 2013
Hi all.
Sy lia agen berdaftar dr ephyra.
Skrg lia ade buat promosi utk ephyra.siap ade side gift utk pakej promosi.
Boleh sms lia 0109828056 utk mngetahui hrga promosi.
Dont worry.lia pn minum jugak ephyra ni
aNa LiEyA aNa LiEyA November 28, 2013
Hi all.
Sy lia agen berdaftar dr ephyra.
Skrg lia ade buat promosi utk ephyra.siap ade side gift utk pakej promosi.
Boleh sms lia 0109828056 utk mngetahui hrga promosi.
Dont worry.lia pn minum jugak ephyra ni
aNa LiEyA aNa LiEyA November 28, 2013
Hi all.
Sy lia agen berdaftar dr ephyra.
Skrg lia ade buat promosi utk ephyra.siap ade side gift utk pakej promosi.
Boleh sms lia 0109828056 utk mngetahui hrga promosi.
Dont worry.lia pn minum jugak ephyra ni
Shida Radzuan Shida Radzuan December 16, 2013
wahhh xsabar shida nk terima kotak epyhra ni..shida mng dr kak mia..nk tgu dn try sebulan..jika ada prubahan nk teruskn pakai :)
Mimie Mimie December 17, 2013
baca lagi entry ka ina..adoii kak buat sy teruja tau...aishhh