Sebijik sorang

Aqilah kalau makan telur.. sebijik dia makan sorang.. Ni saya bagi dia makan telur goreng.. telur goreng tanpa minyak.. Ohya, tapi dah lama saya stop bagi makan telur, bukan pe, sedang cari punca kenapa dekat muka dia ada cam ruam.. Emmm maybe telur ni punca kot.. sebab sekarang ni nampak dah ok muka dia... Sebelum ni naik ruam tu maybe sebab saya bagi telur kerap sangat kot.. kalau sekali sekala or sikit, ok je...
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 27 comments.. read them below or add one }

Mimi Azirah Mimi Azirah November 15, 2013
aqilah mcm sy suke telur...
Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin November 15, 2013
Ada mandikan dy wktu dy tgh berpeluh2 ke kak?
Mar Mansor Mar Mansor November 15, 2013
aqilah dah brp bulan ye? masa ank saya 12 bulan & masa tu injection utk 12 bln la kan..doktor ada ckp nnty cuba bg ank telur..klu dia xde alahan..mknanye dia x alah..(igt2 lupa lak)
lynn kamarul lynn kamarul November 15, 2013
sedapya aqilah makan. aunty nak sikit boleh.. owhh di allergic ke.xpe la bg skali sekala ok kot
Izan Ishak Izan Ishak November 15, 2013
bagusnya aqilah nak mkn telur. zayyan pulak alergik. terus naik merah2 kat leher. sapu minyak zaitun baru ok...
Haryati Faizal Haryati Faizal November 15, 2013
amboi kusyuknya dia makan telur...
Ainim Suju Ainim Suju November 15, 2013
semangat Aqilah makan telur tu ya. tak pandang camera pun
Fifi Nadhrah Fifi Nadhrah November 15, 2013
kusyuk sangat makannye.. comel pulak tu.. pipi labuh..
Deqla Manjew Deqla Manjew November 15, 2013
sedapnye aqilah mkn..memula tgk ingat kerepek.. hihi.. telur rupanya..
Sya Nadia Sya Nadia November 15, 2013
comelnya Aqilah.. budak2 kalau makan sendiri nmpk comel sgt.. :)
MamaFarah MamaFarah November 15, 2013
tu la..memang ada pernah dengar budak alergik ngan telur.. Alhamdulillah anak2 saya semua ok.. Memang hantu telur..Kalo dapat dr kenduri memang syurga la..tapi skrg mane ada..jajan jer dapat..
Nora Karim Nora Karim November 15, 2013
amboi... sebijik tu... hehehe comel betul la aqilah ni... hahah
Cik Nur™ Cik Nur™ November 15, 2013
amboi..kemain kusyuk dia mkn telur yea.. :)
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI November 15, 2013
amboi sbji tu.. kemain dia..hihi
azizah :) azizah :) November 15, 2013
cantik bulu mata aqilah
Puan Kutu Puan Kutu November 16, 2013
telur mmg punca alahan ina.sbb tu klu nk intro telur kena secara berperingkat..tak bley terus bagi sebijik cmtu..klu ina berminat nk tau lebih lanjut bley baca entry muni yg ni

http://puankutu.blogspot.com/2013/10/memperkenalkan-telur-kepada-baby.html

sy dulu masa aiman pun tak belajar,skang baru tau..:)

Puan Kutu Puan Kutu November 16, 2013
lupa nk smbg.hehe

tp aqilah dh umur setahun boleh la terus bagi sebijik telur..tak lebih 3kali seminggu ok la.:)
Rosmiza Ali Rosmiza Ali November 17, 2013
Ada orang kata tak elok jugak selalu sangat makan telur ni..Tapi Mieza dulu masa kecik2 hari2 breakfast telur separuh masak.. Okay jer.. Hehe..
http://miezashaklee.blogspot.com
lizz lizz November 18, 2013
kemain kusyuk dia makan telur tu...sedap sangat ker akilah...anak saya pun suka sangat ngan telur ni...
IbuNoey IbuNoey November 18, 2013
hehe..sebijik habis kat dia..kalau AniqFiras,dia suka telur rebus dan telur hancur..;)
Norfadhilah Abu Hassan Norfadhilah Abu Hassan November 19, 2013
berselera tngk..sedap sgt tuee..
Fiza Rahman Fiza Rahman November 19, 2013
Bersungguh2 anak dara ni makan telur ☺☺
Ibu Lala Ibu Lala November 19, 2013
Bersungguh sungguh dia mkn telo ye
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ November 21, 2013
salam k.ina..

dapnye telur goreng :)
hihi.. kalau anak2 cma telur rebus.. sorang mesti lebih dari sebijik :p