Steamboat cucuk yang sedap di Sungai Petani

Saya memang suka makan steamboat.. Selalu makan yang biasa tu.. Tapi bila dah duduk Sungai Petani ni, terjumpa STEAMBOAT yang stail cucuk dekat lidi tu.. 

Secucuk harganya RM1... Rasa dia memang sedap...!! Sos dia tu yang sedap... Sedap sampai 2 kali saya g order... (",)


Steamboat ni kedai biasa je.. Dekat dengan "gerbang malam" ek.. ke apa ntah... Kat tepi bangunan tu ada orang susun kerusi tepi2 jalan tu haa.. Kat situ la.. Kedai ni ada tiap2 malam... dekat uptown.. Ohya, kedai ni kiranya dekat bangunan kedai... tapi kerusi dia je susun tepi2 jalan..

Tengoklah tu Alisha makan punya sedap... Anak dara ni kalu makan penuh la tisu... Kata anak dara.. mana leh comot2.. hihii
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 27 comments.. read them below or add one }

Aisy Nasiha Aisy Nasiha November 01, 2013
Wah...nampak sedap..lama tak makan stimbot cucuk macam ni... pandai alisha makan stimbot ye..
syawalsimpsons syawalsimpsons November 01, 2013
mmg nampak sedap ni.kalo sue balik SP ni kena call ina tanya kat mana tempat yg sedap ni..dah lama benar tinggal SP ni..
Dylla Abas Dylla Abas November 01, 2013
haaa..sy pun suka mkn steamboat cucuk ni k.ina..mmg terbaekkk! eh..Alisha pakai jam tangan ye..? hee..comel je tgk tgn dia :)
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda November 01, 2013
wah....Alisha mkn gak ye sos
Noor Atikah Ramli Noor Atikah Ramli November 01, 2013
ngeeee . rasa nak p cari sekarang jugak . hahahha
izan mama mia izan mama mia November 01, 2013
sedap....sedap...kalau yg kuah kacang lagi sedap tau ina...

p/s..napa ngan header tuu...
Masya Masya November 01, 2013
tu dia .. kalau bab makan.. xmoo kalah, maintaine anak daranya disitu .. hahahaha.. kemain bnyk tisu..
Lieya Von Jay Lieya Von Jay November 01, 2013
nampak sedapp . meleleh ayaq liuq ^_^
ibuayu ibuayu November 01, 2013
Steamboat..yong tau fo..kegemaran akak tu
Haryati Faizal Haryati Faizal November 01, 2013
alahai tomotnya dia mamam....
mama_ka0ri mama_ka0ri November 01, 2013
tgk alisha makan dah tahu sedap!! hihi..
ikafantasi ikafantasi November 01, 2013
aduhh lapar la..mesti sdp gile ni
Mimi Azirah Mimi Azirah November 01, 2013
klik chipsmore n hotlink akak
azizah :) azizah :) November 01, 2013
kat kedah camni yer steambot.. kuah putih tu ape kak?
Mas Zull Mas Zull November 01, 2013
assalamualaikum intan...wah sedapnya tengok Alisha makan...;)
Deqla Manjew Deqla Manjew November 01, 2013
deqla terliur tgk hot dog tu... huhuhu.. sedapnya alisha mkn...
Shima Salleh Shima Salleh November 01, 2013
Berselera sungguh Alisha... ibu pun sama hihi..
Shima pernah rasa sekali sebelum adanya abg aqil ^_^ itupun company suami yg belanja... dan hingga kini tak mkn lg.. Klu yong tau fu tu ada jugak.. ehhh sama ke? hahahahaaa
Cik Nur™ Cik Nur™ November 01, 2013
terliurnya nur tgk..!
nak cuba jauh betul..hehehe
caliph shuriken caliph shuriken November 02, 2013
owh, kt uptown.. tapi kedai yg mana satu ek?
Puan Kutu Puan Kutu November 02, 2013
ohh sy pun pantang tgok benda cmni..tp sellaunya klu yg jual tepi jalan tak tetutup,spoil terus nk beli
ros_reeza ros_reeza November 04, 2013
sos tu nampak menarik.. kat JB pun ada.. tapi kuah kacang atau sup :)
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ November 05, 2013
salam k.ina..

ni kalo ade kat area2 umah cma, kompom seminggu 3 kali makan! peberetttt..
tgk sos die pun menggoda.. tgk alisha mkn lagi la menggodaaaa :)
shahdiana shahdiana November 05, 2013
beria-ria alisha makan ye....