Kecik2 cili padi

Dah panjat atas meja, dia berjoget plak.. tak tahu saya terkejut tengok lagak dia

Si Aqilah yang kecik2 cili padi.. walaupun nampak kecik tapi "hero".. bab panjat memanjat, serah kat dia... siap dengan grill pintu pun dia panjat... Umur baru setahun sebulan.. tapi bukan main lincah... Orang dah dapat "kaki" umur 9 bulan, ni lah gayanya... Panjat meja makan pun dah pandai ni.... Nampaknya anak dara saya 2 2 jenis yang handal panjat memanjat dari kecik... Perhatian perlu diberi lebih dekat si budak kecik ni ha...

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 9 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown November 28, 2013
haha..tak padan ngan pompuan tu..
Unknown Unknown November 28, 2013
awal dapat kaki,awal juga jadi hero..

si kakak sengih-sengih je kat tepi tu..;)
Jue Jue November 28, 2013
aqilah sebaya faez rupanya...
hehehehhe
memang "hero"....
haryati haryati November 28, 2013
alisha ngan aqilah ni cam berbeza sket ye ina...apa yg yati tgk alisha ni cam lemah lembut sket tp adik dia cam agresif... berani...
Miss N™ Miss N™ November 29, 2013
seronok dia yea....nur tgk pun seriau...tp xpe..kakak dia ade situ. :)
Mimie Mimie November 29, 2013
kemain lg..tak padan dgn pmpn
Unknown Unknown November 29, 2013
hahahaha... meja tu kiranya atas pentas la tu..dia tgh buat konsert la ... haha
Unknown Unknown November 30, 2013
adoi aqilah.. berdebar mama jijah tengok ni... bahaya tau!
Puan Kutu Puan Kutu December 03, 2013
hebat aqilah macam kakak juga.hehe