Pengumuman Mini Giveaway #20

Untuk Mini Giveaway #20 ni, saya nak bagi hadiah EAU DE PARFUM SPRAY 1.5ML - DKNY... Actually ianya saya dapat sebagai gift masa saya beli perfuma DKNY yang botol bentuk apple warna hijau tu...


Perfume ni saiz dia kecik je.. sesuai untuk letak dalam handbag...


Saya nak buat sebagai hadiah Mini Giveaway #20 sebab saya tak guna sangat perfume ni.. so, rasa macam rugi je terbiar camgitu.. Bau dia sangat wangi..!!.. Guna sikit je tak payah banyak2.. wangi & tahan lama...


TAPI PERFUME NI SAYA DAH GUNA TAU... Isi kandungan asal 1.5ML tapi anggaran yang dah saya guna 0.5ML, so, baki lebih kurang lagi 1ML... Jika u all tak kisah dengan isi kandungannya hanya sikit + saya dah pernah guna.. u all boleh join Mini Giveaway #20 yang saya akan lancarkan pada hari Isnin minggu depan @ 25/11/2013 dari pukul 7 pagi hingga 12 tengah malam...
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 9 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown November 22, 2013
x kesah la tinggal sikit.. nak join jugak nanti.. hihi.. ;)
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ November 22, 2013
salam k.ina..
wah..menariknya hadiah..ade rezeki nk join! :)
Tie HT Tie HT November 22, 2013
mesti sedap bau dia kan ina :)
Emi Emi November 23, 2013
Pernah try kawan punya. Best perfume ni :)
Maria Firdz Maria Firdz November 24, 2013
esok la ea.. kna on lappy la pepagi.. hihi..sbb esok byk sgt agendanye..
Puan Kutu Puan Kutu November 25, 2013
buat penggemar minyak ngi mesti join nie..sy tak minat.hehe tp klu terlanjur tgh on9 sy mesti join..kalah menang lain kira..:)
Miss N™ Miss N™ November 25, 2013
nak join la..insyaAllah kalau sempat.. :)