Alisha dengan dua pupu

Gambar Alisha dengan dua pupu nya @ anak kepada sepupu2 saya... Mereka semua ni sebaya tau.. Lahir dalam tahun yang sama...

Yang dekat tengah tu lahir paling awai... dikuti Alisha & baju dot2 tu nombor 3..


Nanti sekolah semua sama je ni.. Dapat result exam nanti mulalah duk tanya dapat berapa... 


Ohya, yang kat sebelah Alisha tu pun sebaya tau.. Dia lahir paling last... Mereka bertiga ni, umur setahun lebih dah cakap terus tau... Alisha gak duk bahasa German lagi time tu...

Walaupun Alisha lahir no 2 antara mereka berempat tapi Alisha lah yang paling kecik... Yang paling kecik ni orang kata macam dah besar macam dah sekolah.. 

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 17 comments.. read them below or add one }

~emi~ ~emi~ November 14, 2013
Wahhh bestnya Alisha ada dua pupu yg sebaya camni. Sy dulu pun masa kecik mcm ni la...ada dua org sepupu yg sebaya. Perempuan jugak. rapat sgt. Dah mcm adik beradik. Bila dah mula sekolah menengah, duduk asrama. Sy jd jarang jumpa dorang. Then masa form 4, one of them meninggal, accident. Sedih gila rasa. Huuu. Sampai skrg teringat2 arwah lagi. Klu masih hidup, mesti dia pun mcm sy skrg ni..
syawalsimpsons syawalsimpsons November 14, 2013
yang nombor tiga tu paling tinggi antara semua..alisha jugak comey lote yee
- AZIE - - AZIE - November 14, 2013
lama xsinggah blog ina...dh besar anak dara ina..
Cik Nur™ Cik Nur™ November 14, 2013
alisha nampak tomei je..kecik je dia.. :)
Mimi Azirah Mimi Azirah November 14, 2013
aah kak sy tgk alisha nih pling keje..huhuhu...
MamaFarah MamaFarah November 14, 2013
kecik2 pun tomei la ..hehehe
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda November 14, 2013
wah....comellll nye alisha n sepupu die... :3
Haryati Faizal Haryati Faizal November 14, 2013
ramai gak geng dia ye...semua ayu2..hihihi
Haryati Faizal Haryati Faizal November 14, 2013
ramai gak geng dia ye...semua ayu2..hihihi
Fiza Rahman Fiza Rahman November 14, 2013
POmpuan semua erk ina. Sama tinggi ☺
Deqla Manjew Deqla Manjew November 14, 2013
semua comei2 belaka.. tp serius deqla ckp.. alisha yg paling comei.. berkebaya pulak tu.. ;)
azizah :) azizah :) November 14, 2013
wahhh comel3 semuanya.. semua sebaya..seronoknya...
QasehnyaRania QasehnyaRania November 15, 2013
untung alisha.ramai sepupu pempuan
mcm ciksu ni ramai sepupu lelaki.
Puan Kutu Puan Kutu November 16, 2013
ramainya sedara alisha yg sebaya..best camni byk geng,semua anak dara plak tu
deno deno November 18, 2013
ramai sepupu dia... comel2 semua :)