Alisha betoi2 demam

Anak solehah saya yang petah berkata2 ni, si alisha, pagi tadi dia bangun tido cakap kat saya "Ibu, isha demam"... Saya cuma balas hmmm tanpa rasa pun badan dia... Sebab pada pikiran saya alisha saja cakap camtu sebab nak main COOL FEVER... *selama ni kalau dia tak demam pun cakap demam sebab nak guna cool fever..

Tengahari ni baru saya tergerak hati nak rasa badan dia sebab dia asyik terbaring je.. macam tak larat... Alahaiiiii bila saya sentuh, memang panas badan dia... Rupa2nya dia betoi2 demam la u all... Rasa bersalah plak dekat Alisha pagi tadi... Sorry yer sayang isha...

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 17 comments.. read them below or add one }

NorrShakor NorrShakor November 14, 2013
hehehe..sian isha..ingat ibu isha memain.. betul2 demam dia..
Unknown Unknown November 14, 2013
eh kita mengalami situasi yang sama
Mrs Velentine Mrs Velentine November 14, 2013
semoga cepat sembuh...tapi ada baca kat FB yang kalau pakai cool fever jangan letak kat dahi tapi kat belakang badan...done nuff
Putri Putri November 14, 2013
get well soon alisha
Mimie Mimie November 14, 2013
kesian alisha..semoga alisha cpt smbuh
Emi Emi November 14, 2013
Alahai kesiannya. Moga cepat sembuh. Alisha pernah kena chicken pox tak? Kesian btol klu budak kena chicken pox. Anak sedara sy 6 tahun, kena chicken pox haritu. kesian. Cikgu tak bg p sekolah. Pastu ada tggl parut jugak la kat badan dia.
Unknown Unknown November 14, 2013
lorh.. demam betul dia.. pas ni jgn main2 ckp tau.. masin plak mulot tu.. get well soon... ;)
Permata Malap Permata Malap November 14, 2013
musim demam sekarang ni,kak..

kak,nanti boleh bagi alamat tak?
Ibu Lala Ibu Lala November 14, 2013
Lorrr sian isha. Get well soon sayang
fara lulu ^^ fara lulu ^^ November 14, 2013
kak,saya ade baca info kalau cool fever jgn letak dekat dahi boleh effect dekat otak..cuba akak carik dkt google...
Miss N™ Miss N™ November 14, 2013
alaa..siannya...
cepat sembuh ye alisha...
Unknown Unknown November 14, 2013
siann isha... teruk tau ibu ni..heee
haryati haryati November 15, 2013
semoga cepat sembuh ye
QasehnyaRania QasehnyaRania November 15, 2013
alolo sian alisha.
dah baik ke dmm tu kakak
Puan Kutu Puan Kutu November 16, 2013
alahai kesian alisha,tu la lain kali jangan main cool fever..:)