Kepandaian terkini Aqilah

Sebelum Aqilah umur setahun @ masa hari raya haji hari tu, Aqilah dah pandai salam cium tangan tau u all.. Kiranya hari raya haji tu Aqilah dah pandai bersalam la.. eee comel je dengan tangan dia yang kecik tu, pegang tangan kita yang besar & tundukkan kepala dia & cium tangan kita.. hihiii.. Aqilah ni memang jenis yang serba serbi cepat tau.. Dalam bab salam ni maybe sebab dia dah biasa perhatikan saya & Alisha buat camtu dekat abah dia bila nak g keje kot... Sekarang ni, kalau abah dia nak g keje, dia plak yang hulur tangan kat abah dia.. Dah siap kiss bagai, dia babai plak abah dia tu.. (",)

Lagi satu pulak, sebelum ni saya penah gtau u all yang Aqilah ni susah sungguh kalau nak bagi pakai pampers.. Bila bagi baring je mulalah dia pusing ke kanan ke kiri.. Jenuh saya duk nyanyi tepuk amai2 nak bagi dia fokus supaya senang saya bagi pakai pampers.. Ingatkan selama2nya camgini.. Tapi dengan takdir Tuhan, sekarang Aqilah dah pandai... memang dah bijak sungguh anak saya ni.. dah besar sungguh... Bila nak bagi pakai pampers.. Dia sendiri yang akan baring.. Takda nak pusing kanan & pusing kiri dah.. tapi sangat senang bagi pakai macam Alisha masa kecik2 dulu... (",)

Haa perkembangan terkini, Aqilah dah pandai pegang pen.. maksud saya pegang pen dengan cara yang betul, bukan lagi menggenggam... Alahaiiii Aqilah.. Aqilah... perkembangan dia yang cepat ni betoi2 buat saya rasa dia sangat cepat membesar.. Tapi yang ni saya akan buat entry lain sebab saya nak tempek gambar dia pegang pen nanti... tapi kene tunggu  saya ambik gambar dulu la... (^_^)
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 13 comments.. read them below or add one }

Jue Jue November 12, 2013
bijaknya dia...jadi anak yang solehah ye sayang
lizz lizz November 12, 2013
TAK SABO AUNTIE NAK NENGOK DIER PEGANG PEN TAU...
syawalsimpsons syawalsimpsons November 12, 2013
cepat aqilah sekarang yee...izz pon baru nak pegang2 pen..tp lebey banyak masuk mulut jee
Unknown Unknown November 12, 2013
memang ramai cakap ina... anak sulung dengan anak ke 2 banyak bezakan
Ah Long Ah Long November 12, 2013
wah sudah besa die , lame x men blog ni haha ~ kak sihat? :3
DYatie ABakar DYatie ABakar November 12, 2013
Seronok tengok anak2 membesarkan? Heeee.
haryati haryati November 12, 2013
cerdik dah ye aqilah ni... good girl ni
Kekzamanis Kekzamanis November 12, 2013
Anak bijak si Aqilah ni in shaa Allah.. =)
Mieza Suri Shaklee
AnonymousAnonymous November 12, 2013
mesti sweet sgt kan !
Unknown Unknown November 12, 2013
betul.. jijah pon rasa aqilah cepat sangat membesar.. macam xsedar je ms berlalu..
mama lynn mama lynn November 13, 2013
gud girl la aqilah ni.. hehe both pun fast leaner. beruntung ina
Puan Kutu Puan Kutu November 16, 2013
anak ke2 lebih cpt matang sbb terdedah dengan kakak tu serba serbi cpt..pandai aqilah..good girl