Pemenang Mini Giveaway #20

Pemenang untuk Mini Giveaway #20 adalah

5 : http://nazirahnyerr.blogspot.com


Sila bagi saya nama & alamat dekat kotak komen ni pun boleh... Saya tunggu pemenang "serah diri" hingga pukul 12 tengah malam ini.. Jika takda, esok saya umum pemenang yang baru...

untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 10 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown November 27, 2013
http://permatahusna.blogspot.com/
Mrs Velentine Mrs Velentine November 27, 2013
tahniah...huhu MV terlepas lag MG kak ina...klik2 nuffnang
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra November 27, 2013
akhirnyaaaa, terima kasih alisha sayang, hihihi, alhamdulillah, rezeki..tq akak, saya dah bagi nama dan alamat..;-)
Mimie Mimie November 27, 2013
tahniah kpd pemenang
QasehnyaRania QasehnyaRania November 27, 2013
tahniah nazirah. Rezeki bby
haryati haryati November 27, 2013
tahniah kpd yg menang
AnonymousAnonymous November 27, 2013
tahniah buat pemenang yer !
Puan Kutu Puan Kutu November 27, 2013
ala tak sempat nak join la..tak perasan bila ina umum this GA..
Unknown Unknown November 29, 2013
tahniah buat pemenang... =)