Duit dari Alisha untuk beli TAB

Saya nak jugak tulis pasal ni.. Untuk ingatan saya & untuk bacaan Alisha bila dia besar nanti... Nampaknya Alisha memang betoi2 nak kan TAB... Saya nampak Alisha ni memendam perasaan betoi dia ni... Tau tak, pagi Sabtu masa dia tidur malam tu, saya dengar Alisha mengigau tau u all.. tiba2 Alisha cakap "Nanti suruh abah beli"...

Kan sebelum ni saya dah gtau u all yang Alisha cakap camtu.. Kesian pulak saya tengok.. Sampai mengigau2... Lagi satu pulak, pagi tu dia nampak duit abah dia atas meja RM1.. Dia ambik duit tu bagi saya & cakap "Ibu, duit.. ibu beli tab"... Alahaiiiii....

Time nak balik dari umah MIL semalam, MIL ada bagi dia RM10... Alisha hulur duit tu dekat saya & cakap "Ibu, nenek bagi...".. "Ibu beli TAB.. Satuuuuuuuuu aje"... Sambil angkat jari telunjuk dia... Ya Allah.. siannya dia u all.. Dia asyik duk sebut pasal TAB je sekarang ni...

 Btw, TAB Alisha yang saya order denagan LAZADA tu, hari ni baru sampai... Hari Jumaat tak sempat sebab orang nak g solat Jumaat kan.. Semalam plak saya ada kat kampung.. So, saya suruh dia hantar hari ni...
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 15 comments.. read them below or add one }

ajumohit ajumohit November 10, 2013
alahai siannya alisha, tapi anak2 akak mmg takde tab ni ina, kita kene pantau sebenarnya penggunaan tab tu, klu utk pembelajaran then ok, akak tak bg anak2 tab sebab nti diorg liat nk buat homework, baca buku, pesanan akak klu kita boleh monitor diorg then should be ok
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ November 10, 2013
Salam K.Ina.


alahai alisha..hihi.. takpe2 dah sampai tab ..dh boleh main.. :)
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI November 10, 2013
aminn..

ciannya dia..nak sgt tu..tkpe dh dpt kan..hihi
AnonymousAnonymous November 10, 2013
amboi tab..canggih..huhu
Masya Masya November 10, 2013
Alahai ni mcm amir dululah mcm tu jgk.. Nak mintak kat ayah dia x berani... Sampai mengigau jgk huhuhuhu
Unknown Unknown November 10, 2013
ya Allah sedihnyaa alisha cakap camtu...sayu je rasa!
Emi Emi November 11, 2013
Mcm comel je. Anak2 sedara sy pn slalu camtu. Haritu dorang ajak abah dorang pi kfc. Then abah dorang gurau2 ckp "nak makan kfc, bak sini duet spuloh ringgit sorang". Pastu kalut 3 beradik tu duk pujuk umi diorg, "umi, nak satuuuu je. satu ringgit jeee..nak beli kfc". Haha comel.
Unknown Unknown November 11, 2013
pandainya alisha ni...
syawalsimpsons syawalsimpsons November 11, 2013
nanti dapat ,mesti alisha seronok kan
Unknown Unknown November 11, 2013
Tab? Tablet ke? Wah! Untunglah.. hehe
aziazib aziazib November 11, 2013
ok x service lazada ni... pls review
haryati haryati November 11, 2013
ala ciannye kat Alisha...bersungguh betui dia ye
Jue Jue November 11, 2013
kesian dia..
nanti ibu beli yang baru ye sayang
lizz lizz November 11, 2013
Ololo sian alisha ...takpe nanti dapat tab baru...mesti seronok dia...