Video Alisha ketika dapat TABLET dari LAZADA

Petang Ahad baru ni, TABLET yang saya beli dari LAZADA untuk Alisha saya dah dapat... Untuk pengetahuan u all, TABLET ni hanya berharga RM149-RM10 (baucer) = RM 139.. GERENTI COMPANY SETAHUN.. BUKAN GERENTI KEDAI cam TABLET Alisha yang rosak tu yer... Nanti2 baru saya review pasal TABLET ALISHA, SMARTPHONE SAYA & SERVIS LAZADA...

Masa Lori kurier datang hantar kan, Alisha beria g depan pintu tengok saya ambik barang & cakap, "Ibu, tab isha"... Tapi saya cakap "Bukan kakak punya, ni ibu punya...".. Dari Alisha tersenyum lebar dengan muka excited tiba2 jadi "suram"... Sebab tu kalau u all tengok video dekat bawah ni nanti, Alisha buat tak tau je bila saya suruh bukak...

Durasi : 03:53
     
Sebab u all patut tengok video ni.. :

U all patut dengar Alisha bercakap.. Dalam video ni Alisha cakap terus, dengan kata lain takda bahasa German... Cuma tu lah, takut u all pulak takleh "tangkap or dengar dengan jelas" apa yang Alisha cakap.. maklumlah, suara ibu yang lagi kuat... ahhahha.. mana taknya, mulut ibu betoi2 dekat kamera.. (^_^)
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 20 comments.. read them below or add one }

mama lynn mama lynn November 13, 2013
hehe comell je Alisha merajuk ngan ibu
Unknown Unknown November 13, 2013
akak tengok tak habis sebab kat off... nanti petang baru tgk kat phone akak pulak... tapi bila tgk muka isha
"ahhh...." akak pun sama jadi excited
syawalsimpsons syawalsimpsons November 13, 2013
Garang ibu tu...kikikiki tp nampak alisha suke tu..suke la dengar si alisha ni petah bercakap sekarang
Emi Emi November 13, 2013
Haha comel la alisha ni. Untung dia dapat tablet baru. Akak yg dah tua bangka ni takde tablet pun lg. Tunggu dah keje la baru beli tablet kot. Mcm best je tgk orang lain ada tablet.

Btw akak, jom jalan2 kat blog sy :)
IntaNBerliaN IntaNBerliaN November 13, 2013
@syawalsimpsons


hahhahhahhahhah.. mana tak garang... saya punya excioted nak tgk reaksi dia, dia pulak duk tanya tu tanya ni.... muahhahhhaha

Permata Malap Permata Malap November 13, 2013
lucu tengok gaya alisha nih..pandai merajuk kat ibu ye..

tab tu boleh letak simkad tak ,kak?
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra November 13, 2013
hihi...saya baru tau akak ckp pelet kl..ingat ckp kedah..:-)
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra November 13, 2013
hihi...saya baru tau akak ckp pelet kl..ingat ckp kedah..:-)
Ainim Rashihah Ainim Rashihah November 13, 2013
tak dapat tengok video ni kat ofis..malam kang baru dapat tengok
haryati haryati November 13, 2013
ibu alisha yang terlebih excited pulak ye...hihi
Kekzamanis Kekzamanis November 13, 2013
Alahai, merajuk mula2 tu ye sebab ingat bukan dia punya barang.. Hehe.. Comel jer dengar Alisha cakap.. =)
http://miezashaklee.blogspot.com
Unknown Unknown November 13, 2013
adeyhh ruginya x dpt tgk video tu.. nanti tgk kat rumah la eh...kena ingat! kdg2 lupa nk tgk..haha
Miss N™ Miss N™ November 13, 2013
bestnya...alisha nak buka laju2..sbb dia xsabar dah...heheh
maszull maszull November 13, 2013
assalamualaikum intan...mula2 merajuk yer akhirnya seronok alisha dapat tab tu...:)
Unknown Unknown November 13, 2013
alala sian je muka suram alisha tu..pastu jadi excited!

geram tgk alisha.. xsabar nak kimi jadi besar..hahaha tetibe
Puan Kutu Puan Kutu November 16, 2013
untung alisha smp dua tab ibu belikan,yg rosak tu tak repair lagi ekk..sura alish tak berapa dngar sbb tu tak faham sgt,yg ibu jelas la.haha