Botol air masak jenama FIFFY untuk Aqilah

Sebelum umur Aqilah setahun, saya ada beli botol air untuk Aqilah.. Beli yang murah je, jenama Fiffy.. Masa mula2 beli, Aqilah tak pandai hisap pun lagi air dalam botol ni.. Bila saya bagi dia guna, dia g gigit2 je.. Saya pun ajarlah dia cara hisap tu camne.. tapi Aqilah tetap jugak gigit... Satu hari tu, dalam Aqilah duk gigit2, tiba2 dia tersedut air masak tu.. sampai terbatuk & muka Aqilah nampak pelik.. macam terpikir "aik, ada air..".. 

Sejak dari tu la anak saya yang bijak pandai ni terus reti hisap.. Kalau tak silap saya, dia pandai hisap beberapa hari selepas umur dia setahun.. So, kalau kami g kedai makan, leh la order air masak untuk dia sebab dah pandai minum guna straw.. Btw, air masak ni sampingan je la.. kot2 dia sibuk nak mintak air kami, saya bagilah air masak kat dia.. Aqilah ni air utama dia susu badan la..
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.


{ 13 comments.. read them below or add one }

Izan Ishak Izan Ishak November 08, 2013
zayyan pulak suka minum air masak guna botol abg dia. kebetulan strawnya lembut mcm puting gitu.
Uni Aqilah Uni Aqilah November 08, 2013
Anak saya pun pakai botol air masak ni jugak. Ada warna biru dan kuning. :)
Myra Jay Myra Jay November 08, 2013
Khusyuknya minum air smpai terpejam mata..
Mesti nikmat air tu, ke botol tu buat air jadi sedap ;D
QasehnyaRania QasehnyaRania November 08, 2013
alhamdulillah
bagus.cepat belajar
azizah :) azizah :) November 08, 2013
sebab aqilah susu badan kan jadi akak kena ajar la minum botol gini.. Alhamdulilah pandai aqilah guna :)
Deqla Manjew Deqla Manjew November 08, 2013
haha.. sedap sgt aqilah sedut air tu.. kemain pejam mata..
lizz lizz November 08, 2013
kemain layan lagi dia minum air ...sedap sangat air masak yer aqilah....
DYatie DYatie November 08, 2013
Arissa dah start minum straw ms umur dia 7 bulan. Arissa tu suka advance. =P
Cik Nur™ Cik Nur™ November 08, 2013
cepat dia belajar yea...
Mimi Azirah Mimi Azirah November 08, 2013
Hahaha dpt bygkan muke die yg tanjat n pelik tuh
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ November 10, 2013
salam k.ina..

pandai anak solehah ni belajar benda baru..kemain khusyuk minum air tuu :)
godd girl :)
Azi Azi November 11, 2013
comelnya muka aqilah minum tu