Gelagat orang bandar jumpa ayam

Gelagat orang bandar jumpa ayam dalam reban di kampung... Alahaiiii excited sungguh anak saya ni tengok ayam... 

Tengoklah tu duk ngendap sorang2.. hahha.. Alhamdulillah kamu ada kampung wahai anak solehah.. Actually ni reban ayam umah paklong saya @ bersebelahan umah arwah opah saya.. Kalau harapkan umah atok & opah Alisha, takda pun semua ni.. keliling umah pun takda tanah.. semuanya bersimen.. Tapi bersebelahan tanah paklong saya ni, tanah atok alisha la.. cumanya takda umah tapi ada pokok buah-buahan.. (",)

Kasi zoom sikit wajah Alisha dengan reban ayam.. hahah.. Nampak comel pulak muka Alisha dengan rambut & senyuman camgitu.. (^_^)
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 11 comments.. read them below or add one }

nita nita November 06, 2013
comel sangat Alisha..suka tengok pic tu ^_^
IbuNoey IbuNoey November 06, 2013
senyuman excited tengok ayam tu,kak..;)
syawalsimpsons syawalsimpsons November 06, 2013
nampak muka alisha seronok tu yee
lizz lizz November 06, 2013
Ololo tomeynyer alisya..eksited nak ternak auam ek..
Che Rosliza Che Mat Che Rosliza Che Mat November 06, 2013
anak2 saya pun exited dengan ayam...comel alisha..,dah besar dah...
ctfand ctfand November 06, 2013
Anak sy Kimi mula2 dengar bunyik ayam berkokok kat kampung, berkerut2 muka dia kehairanan..hihi. Masa tu umur setahun lebih..
azizah :) azizah :) November 06, 2013
haah betul.. nampak comel pulak alisha macam tu.. nmpk alisha ni tinggi kak..
Cik Nur™ Cik Nur™ November 06, 2013
bagulah..boleh alisha kenal2 dgn ayam...setengah budak xkenal ayam..bila sebut aym dia tunjuk kepsi...hehehe
Puan Kutu Puan Kutu November 06, 2013
ajak ayam sembang ke alisha?aah mmg comel pic last tu..teserlah rambut curly dia
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ November 07, 2013
Salam K.Ina..

kalau dgn anak2 cma, diorg eksited tgk lembuuu.. hihi..

rambut alisha original curl..sesuai dgn bentuk muka.. comelll jer. :)
Mimi Azirah Mimi Azirah November 08, 2013
Alisha eksited tuh kak ina..die nk ajak.ayam tuh main