Aqilah dah pandai minum sendiri


Aqilah masuk je umur setahun memang saya dah start ajar dia minum sendiri... Kiranya kalu saya bagi dia minum air masak tu, dia sendirilah yang pegang cawan.. Tumpah tu normalla kan.. sementara nak pandai.. Sekarang ni Aqilah dah pandai pegang sendiri.. kadang2 tu tak tumpah pun u all tapi dia sengaja pergi tuang air baki dia minum tu.. Lepas2 tu di "tepuk2"nya air yang dah tumpah tu.. Alahaii anak.. saje nak main air... Nasiblah ibu kamu ni baik.. Dah tumpah, ambik kain lap je lah kan.. Budak2 biasalah tu.. Kita dulu pun camtu gak... (",)

Untuk gambar atas ni.. actually time tu saya tengah minum EPHYRA.. Si Aqilah ni bukan main duk tarik2 baju saya, kiranya macam dia nak gtau dia nak minumlah kan.. Bila saya dah habis minum EPHYRA, saya letak air masak dalam bekas tu & bagi Aqilah minum... Anak2 ni cepat je balajar benda2 camni, cuma kita ni je antara nak dengan tak nak ajar.. Kadang2 kita tak ajar lagi dengan alasan nanti tumpah malas nak lap.. malas nak sapu.. tu yang jadi terbantut nak ajarkan.. (^_^)
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 10 comments.. read them below or add one }

☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ November 25, 2013
salam k.ina..

alhamdulillah..cepat belajar.. :)
msredcheesecake msredcheesecake November 25, 2013
nak ajar anak kena sabar kan?
Mimie Mimie November 25, 2013
pandai aqilah minum air sendiri ye..siap main tepuk amai amai air kat lantai ye..hahaha
Puan Kutu Puan Kutu November 25, 2013
good girl aqilah..practise make perfect kan ina..:)

sy dh ajar afia minum pakai cawan tp dia tak pegang la sy yg pegang.klu dia pegang umo baru 6 bulan ini kira hebat.haha
haryati haryati November 25, 2013
bijaknya anak dara ni...
Miss N™ Miss N™ November 25, 2013
dah pandai dah dia..cepat je dia membesarkan.. :)
AnonymousAnonymous November 25, 2013
hehehe.. done nuffnang juag yer
Ann Ishak Ann Ishak November 25, 2013
ingat aqilah yang minum ephyra tu tadi :)
eita eita November 25, 2013
dah makin besar aqilah..