Perjumpaan dengan SUE @ UmiAkif

Ni kisah bulan 5 masa saya balik Terengganu hari tu... Sekarang bulan 11 baru nak buat.. hahaha.. Mana taknya, duk peram dalam draft... kene publish keluar semua ni.. bukan pe, tahun depan nak balik Terengganu lagi.. 


Btw, masa balik Terengganu hari tu, saya ada g jumpa Blogger Sue @ Umieakief... Upe2nya umah Sue ni dekat je dengan umah mak saudara saya.. Sue ni anak murid mak sedara saya... Keciknya dunia... (",) Sue ni peramah tau.. Parent dia pun peramah.. Lenkali kalu saya balik Terengganu boleh jumpa lagi... (",)
Sue ni antara yang saya nak jumpa.. bukan pe, kalau tak silap saya, masa saya mula2 berblog dulu, dia antara yang datang komen entry saya... Padahal masa tu saya tak reti pun lagi bab2 blog & follower pun beberapa kerat je.. (",)

{ 14 comments.. read them below or add one }

QasehnyaRania QasehnyaRania November 14, 2013
yeay
rasa rasanya dah dua su, ina jumpa kan..
emmm bila la su sorang ni dapat bersua muka :)
in shaa ALLAH pasti akan tiba kan.
QasehnyaRania QasehnyaRania November 14, 2013
yeay
rasa rasanya dah dua su, ina jumpa kan..
emmm bila la su sorang ni dapat bersua muka :)
in shaa ALLAH pasti akan tiba kan.
Mimi Azirah Mimi Azirah November 14, 2013
wah seronoknye dpt jmp blogger sue...
Mrs Velentine Mrs Velentine November 14, 2013
wah bestnya ramai dah akak jumpa kan.
IbuNoey IbuNoey November 14, 2013
wah,bestnya...:)

teringin nak dtg melawat akak...
Mar Mansor Mar Mansor November 14, 2013
seronok dpt bertentang mata dgn blogger lain kan..
Nurullai Abdullah Nurullai Abdullah November 14, 2013
Hihi, teringin nak jumpa kak ina pula...
Lyeen De Syifa Lyeen De Syifa November 14, 2013
seronoknya jumpa kawan bloggers..:D ehhehe
azizah :) azizah :) November 14, 2013
seronok kan jumpa sesama blogger... menjalinkan ukhuwah gitu..
Izan Ishak Izan Ishak November 15, 2013
keciknya dunia ye ina... dari kwn blogger terus jadi kawan di alam nyata...
Haryati Faizal Haryati Faizal November 15, 2013
erm...beshnye...somoga ikatan ukhwah berkekalan
Deqla Manjew Deqla Manjew November 15, 2013
lamanya dok peram entri..hihi.. syok kan jumpa ngan shbt blogger..
Puan Kutu Puan Kutu November 16, 2013
ramai blogger ina dah jumpa..ni luntungnya ada blog kan,eratkan siraturrahim dalam talian sampai luar talian..:)
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ November 21, 2013
salam k.ina..

tu dia..punya lama peram.. hihi..
dua2 pun cantik..
nnti p terjahblog beliau :)

seron0kkan jumpa rakan blogger