Sayangnya opah dekat cucu

Setiap kali saya gtau mak saya yang kami nak balik Chemor, mesti mak & abah g beli apa2 makanan @ kudap2 untuk cucu dia makan.. Yela, kat umah parent saya tu hanya ada mak & abah je... so, takdalah beli barang sangat kan.. time anak2 & cucu balik baru dorang beli..

Biskut bermacam2 jenis biskut..


Manggo pudding ni saya suka.. Ada nata de coco.. Anak2 tak habis, ada ibu yang tolong perabihkan... hihii

Kami balik Chemor bukannya lama sangat pun.. tapi mak saya beli kudap2 punya banyak... So, yang tak habis, kami bawak balik Sungai Petani.. Tengoklah mak saya tu.. Isi biskut dalam TIPUWARE.. Untuk pengetahuan u all, dulu mak saya ni peminat TUPPERWARE tau... Kat umah ada satu kabinet + satu almari penuh dengan macam2 barang jenama TUPPERWARE... Tapi mak saya tak guna.... sayang katanya... hihii..

{ 14 comments.. read them below or add one }

Delimasari Delimasari November 06, 2013
makan depan TV - bestnya
Qashmere Qashmere November 06, 2013
Saya pon suka manggo pudding tu. Hehehehe Sayangnya mak dia
lizz lizz November 06, 2013
Biada la nenek takut cucunyer lapo kan..
Macam mak saya lak suka masak kat cucunyer tambah2 lempeng...pagi petang masak lempeng kegemaran adik abang..
Jue a.k.a Ibu 2F Jue a.k.a Ibu 2F November 06, 2013
banyaknya bekalan untuk cucu2 kesayangan
azizah :) azizah :) November 06, 2013
yelah kan... balik kampung mesti nak kunyah2.. sambil borak2 tengok tv leh la makan..hehe
Cik Nur™ Cik Nur™ November 06, 2013
sayangnya opah.. mak akak macam mak nur..suka beli tupperware....
Puan Kutu Puan Kutu November 06, 2013
yg tak tahan tu siap label biskut lagi.hehe comel mak ayah ina ni..mmg sayang betul ke cucu
Masya Masya November 06, 2013
Samelah pesen mak sy .. Ade jer kudap2 utk cucu dia... Kdg x habis kami pun bwk blk kikiikiii
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ November 07, 2013
Salam K.Ina..

mmg cucu ksayangan opah ni..
meriah dgn biskut..
ehehe..ibu dia pun tumpang sekaki kudap2 jgk yee :)
Haryati Faizal Haryati Faizal November 07, 2013
sama ngan mak yati ina...klu cucu2 balik macam2 makanan dok menanti cucu
Mimi Azirah Mimi Azirah November 08, 2013
Besela kan..syg cucu lain syg ank.lain
Lynn Damya Lynn Damya December 23, 2013
Haaha betul! nenek sy pon mcm ni jgk, bila dgr cucu dia nak balik, mula lah dia ke kedai, beli kudap2 mcm ni, haha..sweet betul nenek..owh btw, comel betul tupperware isi biskut tu, siap berlabel lagi, hehe