My Precious Part 6 - Alisha

Sepatutnya masa Alisha ngam2 3 tahun dah buat entry ni.. Tapi tu la, malas punya pasal... dah terlajak 3 bulan... Takpala lambat pun, janji ada.. (",).. So, jom layan gambar bulanan Alisha ni...


05/04/2013 = 2 tahun 7 bulan


06/05/2013 = 2 tahun 8 bulan... terlupa plak nak ambik gambar Alisha sorang2.. dah tak pasal2 gambar terseksi plak..


05/06/2013 = 2 tahun 9 bulan, makin lama makin lupa nak ambik gambar Alisha sorang2... alahaiiii... semua gambar yang ada ni pun jenih duk godek2 komputer tu ha.. nasib ada walaupun tak berapa nak cantik... hihi


05/07/2013 = 2 tahun 10 bulan


08/08/2013 = 2 tahun 11 bulan


05/09/2013 = 3 tahun.. Walaupun saya terlupa untuk ambik gambar yang fokus pada muka Alisha, tapi okla sebab ada gak gambar tiap2 bulan... Kalau u all yang ada anak kecik, u all pun boleh ambik gambar gambar anak2 u all tu tiap2 bulan... So, nanti u all dapatlah tengok perkembangan wajah anak u all... ("",)

Gambar Alisha dari SEHARI hingga 5 BULAN, KLIK SINI
Gambar Alisha dari 6 BULAN hingga 12 BULAN, KLIK SINI
Gambar Alisha dari 13 BULAN hingga 18 BULAN, KLIK SINI
Gambar Alisha dari 19 BULAN hingga 24 BULAN, KLIK SINI
Gambar Alisha dari 25 BULAN hingga 36 BULAN, KLIK SINI

TARIKH LAHIR ALISHA 05/09/2010
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 19 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons December 13, 2013
kejap je dah tiga tahun kan
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI December 13, 2013
sony time..

offer rm100 kak.. tp taktaula lepas ke tak entry ni.sje ngetest..hihih
fazitaismail fazitaismail December 13, 2013
suka tgok pic alisya bergaya dgn fon tu..comeyyy..hihi
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI December 13, 2013
mula dia suh kt wat sndiri kak.pastu dia bg drft. tu pun yui tak pasti terima ke tak..hihih.
sje try,

akk pun msti dpt kan..
Siti Asiah Siti Asiah December 13, 2013
sweetnye Alisha pakai tudung...;)
IbuNoey IbuNoey December 13, 2013
bulu mata tu yang paling mahal...
ct kektus ct kektus December 13, 2013
comelnye alisha pakai tudung. ^^
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI December 13, 2013
mula2 emel bgth kt kena buat entry sndiri kak
pastu dia bg emel lg, depa bg ayat.

kt copy + paste.

Alhamdulillah diterima. sbb yui tak masukkan gmbr yg dia bg pun..huhuh
Sya Nadia Sya Nadia December 13, 2013
saya pun suka ambik gambar anak selalu. supaya kita dapat tengok perubahan dorang tiap2 bulan.
Haryati Faizal Haryati Faizal December 13, 2013
betul tu ina...atleast sok lusa bley gak nak tatap gamba diaorang masa kecik
Mas Zull Mas Zull December 13, 2013
assalamualaikum intan...sweetnya posing yg pakai tudung tu...:)
MamaFarah MamaFarah December 13, 2013
lentiknya bulu mata dia..
Fiza Rahman Fiza Rahman December 13, 2013
Nampak mcm dah beso jer anak dara nih.
azizah :) azizah :) December 13, 2013
comell makin besar anak dara ni...
jijah bukan kata tiap bulan.. tiap jam amik gambar hakimi.. wakakaa :p
Mimi Azirah Mimi Azirah December 14, 2013
Wahhh..bagus kak ina...sy pernah gak nak buat mcm nih tp tkut org cop tiru idea plak..so cre sy abadikan muke diorang sy buat photobook
QasehnyaRania QasehnyaRania December 14, 2013
alhamdulillah dh 3 tahun kan
tak pa la janji ada juga gambar alisha
Deqla Manjew Deqla Manjew December 17, 2013
alhamdulillah.. suka tgk bulu mata alisha.. lentik sungguh..