Perubahan selepas 3 kotak guna EPHYRA

Tak sangka rupanya saya dah pun habis minum 3 kotak EPHYRA.. Tak terasa langsung yang saya minum tu adalah minuman suppliment untuk kecantikan & kesihatan... Saya rasa saya minum EPHYRA ni seolah2 saya minum air 3 in 1 tu je... Rasa macam setiap masa nak minum EPHYRA je.. hahah... Sedap sungguh.. Kesedapan dia tu sampai buat anak bertuah saya 2 orang tu berebut.. padahal saya bukan bagi mereka minum segelas pun tapi sekadar baki yang saya minum.. Tujuan asal saya bagi anak bertuah tu try, kononnya nak tengok reaksi dorang lepas minum air tu... Saya ingatkan mereka akan buat mimik muka masam & tak nak minum.. rupanya sebaliknya u all... duk berebut plak..!! bayangla, si Alisha tu 2 3 kali sehari suruh bancuh air EPHYRA tu.. jenuhla saya duk pujuk gtau sekali sehari je... Nampak tak betapa sedapnya EPHYRA sampaikan anak2 kecik pun suka.. (",)


Sebelum ni saya dah buat entry pasal khasiat EPHYRA, 3 entry testimoni diri saya sendiri (entry pertama, entry kedua & entry ketiga), entry perubahan wajah saya dari kotak pertama hingga kotak ketiga, & entry pasal EPHYRA membantu tingkatkan tahap kesuburan untuk kita mengandung.. so, totalnya dah 5 entry pasal EPHYRA saya karangkan untuk u all.. Hari ni lagi satu entry saya nak ajak u all baca story pasal keberkesanan yang saya dapat rasa selepas kotak ketiga guna EPHYRA..


U all tengok gambar yang saya attach ni.. gambar atas ketika 10 hari saya guna EPHYRA & gambar bawah selepas saya minum 2 kotak lebih EPHYRA... Untuk pengetahuan u all, persamaan situasi gambar di atas adalah GAMBAR DIAMBIK KETIKA SAYA ON FLASH KAMERA & DIMUKA SAYA JUGAK SAYA TEMPEK KRIM SAFI & BEDAK PUREEN ALISHA & AQILAH(saya tak reti guna bedak compact)... Takda beza yer... yang berbezanya adalah KULIT MUKA SAYA MAKIN CERAH, MAKIN BERMAYA.. Selain tu, LINGKARAN GELAP BAWAH MATA SAYA JUGAK SEMAKIN KURANG.... ohya, tak lupa jugak PARUT2 JERAWAT @ BINTIK2 HITAM DI MUKA SAYA SEMAKIN PUDAR... Kalau saya konsisten dengan EPHYRA, tak mustahil segala parut2 or cela2 yang ada di wajah saya ni akan terus hilang..

Itu bab luaran yang u all boleh nampak sendiri... ni nak cerita bab kesihatan pulak... Sebelum ni kan, saya selalu sakit pinggang bila bangun tidur pagi2.. puncanya sebab saya bagi anak saya tu menyusu sambil baring.. kadang2 tu sampai menjerit saya.. sakit sungguh..!! Masa bulan pertama guna, saya ada terpikir yang EPHYRA ni tak berkesan untuk masalah saya yang sakit pinggang ni, walau hakikatnya saya harap EPHYRA ni boleh membantu.. tapi saya kecewa.. tak dapat bantu masalah sakit pinggang saya tu... Last2 saya buat tak tahu je la... tapi dengan takdir Tuhan, di penghujung kotak kedua, saya baru perasan yang saya dah tak sakit pinggang... Ya Allah... masa ni baru saya terpikir yang hakikatnya EPHYRA MAMPU PULIHKAN SAKIT PINGGANG SAYA..!! Sejak dari tu hingga ke hari ni, saya dah tak sakit pinggang or lenguh2 badan lagi ketika nak bangun selepas menyusu Aqilah sambil baring... Alhamdulillah... syukur sangat...

Sebelum ni saya pernah gtau u all yang period saya datang selepas setahun sebulan bersalinkan Aqilah...Bila nak period je, mesti saya dapat hint awai2 seperti sakit pinggang.. bila dah period plak, mulalah senggugut plak datang menyerang... Tapi ketika saya datang period bulan lepas selepas setahun lebih... saya tak dapat hint langsung..!! Takda nak sakit2 pinggang.. tahu2 je bangun pagi dah period... Nak lagi best, senggugut pun tak datang menyerang... so, period yang saya alami bulan lepas sangatlah berjalan dengan lancar tanpa "kesakitan"...!! Wah, sungguh bagus EPHYRA... bertahun2 saya dapat hint sebelum period tapi baru 3 kotak guna EPHYRA, takda hint pun dia bagi saya.. dengan kata lain, takdalah kesakitan.. (",) Alhamdulillah.. syukur dengan segala kesan yang saya dah dapat sepanjang 3 kotak penggunaan EPHYRA... (",)

So, kalau ada antara u all yang berminat untuk dapatkan jugak EPHYRA, bolehlah PM saya dekat FB, saya tawarkan u all dengan harga RM** lebih murah dari harga pasaran.. Jangan segan silu PM saya.. tak beli lagi pun takpa.. PM dulu tanya harga, ada duit extra nanti baru beli... U all jugak boleh PM saya untuk tahu apa2 maklumat berkaitan EPHYRA.. insyaAllah saya akan bantu u all sebaik yang mungkin... Semua orang boleh minum EPHYRA, tak kira lelaki or perempuan, bermula dari usia 4 tahun.. Untuk kita ibu2 ni sangat2lah digalakkan minum EPHYRA.. Sama2 kita jaga kesihatan untuk urus rumahtangga & sama2 kita jaga kecantikan untuk tatapan suami tersayang... (",) Bila u all dah rasa sekali, pasti u all akan jatuh cinta dekat EPHYRA, suami u all pulak, jatuh cinta kali kedua dekat u all.. (^_^)

EPHYRA SERLAHKAN KEJELITAAN SEBENAR ANDA
KESAN PENGGUNAAN EPHYRA MENAKJUBKAN DALAM TEMPOH 11 HARI...!!!
EPHYRA TERBUKTI MENAMBAHKAN SUSU BADAN
KESAN SELEPAS PENGGUNAAN 2 KOTAK EPHYRA YANG SANGAT BUAT SAYA TERKEJUT
PERUBAHAN WAJAH SAYA DARI KOTAK PERTAMA HINGGA KOTAK KETIGA
EPHYRA MEMBANTU TINGKATKAN TAHAP KESUBURAN UNTUK MENGANDUNG

{ 11 comments.. read them below or add one }

Cik Rose Cik Rose December 30, 2013
hari ketiga :) hihi.. tak sabar ni ..
Ainim Rashihah Ainim Rashihah December 30, 2013
seronoknya dengar testimoni akak
Unknown Unknown December 30, 2013
terbaik la akak! buat jijah terpedaya je ni..hishhh
Mimie Mimie December 30, 2013
sy tak up lg entry testi minum ephyra..nti sy up ye kak
Azlina Azlina December 30, 2013
dh byk baca pasal testimoni berjaya epyra ni..teringin nk try...
QasehnyaRania QasehnyaRania December 30, 2013
alhamdulillah
semoga maju jaya ye :-)
Miss N™ Miss N™ December 30, 2013
bestnya baca testimoni akak..seronokkan jumpa dengan produk yg sesuai dgn kita. :)
Puan Kutu Puan Kutu January 01, 2014
semoga makin murah rezeki ina dengan ephyra
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ January 02, 2014
salam k.ina..
byk jgk khasiat ephyra ni..
alhamdulillah.. :)

mmg ketara perbezaan wajah before & after tu
Unknown Unknown January 07, 2014
wahh nmpk lebih cerah dan kulit lebih bermaya la..
izza ephyra izza ephyra January 07, 2014
Hi all!
Berminat nak mencuba Ephyra?

Beli Ephyra dengan HARGA PROMO (Muraaaahhh sangatt!!) dan dapatkan FREE Body Shop shower cream 250ml / body butter 50ml!

Seriously, grab this GREAT deal! Sementara stock masih ada!

Yours truly,
Izza (Pengedar Sah Ephyra)
0192198619
izza_grrl@hotmail.com