Tudung saji menjadi penghadang

Nampak tak kerusi camne si Aqilah guna untuk panjat tu... kerusi plastik yang takda penghadang kanan kiri depan belakang... berani betoi dia.. Saya yang tengok ni seriau... Atas meja tu harapkan ada tudung saji je tu.. Kalau takda, dah confirm2 dia merangkak atas meja...

Kalau saya ambik kerusi ni simpan tempat lain, dia usung plak kerusi ni.. pastu sengih2... adehhh ni yang rasa nak penyet ni... tunjuk muka comel.. hihii
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 19 comments.. read them below or add one }

Fiza Rahman Fiza Rahman December 09, 2013
Hehehe...panjat, jgn tak panjat. Berani betul anak dara ni yer.

Ina. kat umah saya kerusi memang letak dalam bilik. TInggal meja makan jer. Qhalif pon mcm ni juga, memanjat sampai naik atas meja.
Siti Asiah Siti Asiah December 09, 2013
berani btul Aqilah nie...;)
syawalsimpsons syawalsimpsons December 09, 2013
geram kan muka banyak akai ni..ikikikikiki
lizz lizz December 09, 2013
auntie nengok seriau tau akilah...jangan sampai terjatuh yer akilah hati2
IbuNoey IbuNoey December 09, 2013
alamak...beraninya si cumey nih..leh kawan dengan AniqFiras ye bab memanjat ni..
Haryati Faizal Haryati Faizal December 09, 2013
uiii...cerdik dak tecik ni...
Mas Zull Mas Zull December 09, 2013
assalamualaikum intan...pandai betul si kecik ni memanjat yer...baik2 ye sayang nanti jatuh tu...:)
azizah :) azizah :) December 09, 2013
anak bijak n cerdas ada je aktiviti dia...
Deqla Manjew Deqla Manjew December 09, 2013
aiyoyo.. hyperaktif sungguh aqilah ni.. tp bahaya la...
Puan Kutu Puan Kutu December 09, 2013
dia mmg hbat memanjat.hehe
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra December 10, 2013
Hihi...klu meja besar confirm gmbr aqilah ni dah duduk ats meja..hihi
Nora Karim Nora Karim December 10, 2013
uish... bahaya tu aqilah... huhuhu takut tgk...
mama aryan mama aryan December 10, 2013
bijak dan aktif aqilah ni ye
Mimi Azirah Mimi Azirah December 14, 2013
Aqilah nih memg brani btul la