Mamarazzi kena marah

Baru ni saya bagi Aqilah makan nasi... Latih dia makan sendiri...


Elok je gaya makan.... tunduk je muka dia walaupun kaki terkangkang... hahaaa.. Saya macam biasalah ambik gambar..


Sekali kena marah dengan Aqilah... muahahaa.. So, saya pusing arah ain... tak kacaula dia makan


Tapi bila saya pusing lagi sekali arah Aqilah, tu diaaaa.... sudu ke mana, mangkuk ke mana, tuan punya badan pun ke mana... habis nasi berterabur..
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 21 comments.. read them below or add one }

Ainim Suju Ainim Suju December 27, 2013
Ahaha.. Aqilah ni lawaklah. Pandai dia marah ya
Mas Zull Mas Zull December 27, 2013
assalamualaikum intan...hehehee x bagi mama amik gambar yer...
Ibu Lala Ibu Lala December 27, 2013
Hah ambik nko. Nak ambik gambar sgt. Langsung kena marah. Kejap je aqilah ni besar kan. Nanti ada pulak bb baru. Bestnya..
syawalsimpsons syawalsimpsons December 27, 2013
hahahahah...gelak kat mamarazi ni dolu sebab kena marah,.,..adoi serius kelakar...
Mama Idlan Irsyad Mama Idlan Irsyad December 27, 2013
hahaha.. ni dahsyat punya kes ni..hahaha..
Shima Salleh Shima Salleh December 27, 2013
hahahahahaha... tak kasi ibu dia tengok sebab dia nak buat 'kerja' hihihi
Mimi Azirah Mimi Azirah December 27, 2013
Hahaha...sekali aqilah marah la
Cik Nur™ Cik Nur™ December 27, 2013
Haaa...betul2 mengamuk ni...
shahdiana shahdiana December 28, 2013
permulaan biasalah tu..nanti mesti cepat belajar aqilah ni...mcm syakira mkn sangat tertib..nk tumpah pun payah...lain pulak dengan sofiya..memang berterabur mcm aqilah mkn...hikhik..
umi alya umi alya December 28, 2013
bertuahnya anak, ha3..
tifa anvar tifa anvar December 28, 2013
tulah mamanya asyik sngt ambil gambar. Hehehe klakar muka aqilah masa marah tu. Ina, saya ade tag ina untuk satu segmen ni kat blog saya. Harap sudi join.tq
ros_reeza ros_reeza December 28, 2013
Wah..artis marahah tu ada mamarazi dok ambil gambar kan. hihi.. tu yang terus lari.....
tomato oren tomato oren December 28, 2013
hahahaa..marah sgt tu...sy tak nak publisitii!!!hahahaaa....kelakar sungguh..hahaaa
Mia Liana Mia Liana December 29, 2013
memang macam tu la... mula2 makan sendiri... sofea pun cam tu juga...
azizah :) azizah :) December 30, 2013
itu la ibu... asyik amik gambar jer.. aqilah xnak publisti la bu..
zareliqa afiqa zareliqa afiqa December 30, 2013
hihihi.. garang :) mybe dia nak privacy kot :D
Puan Kutu Puan Kutu January 02, 2014
igtkan aiman sorg pandai buat gaya cmni..aqilah pun pandai..so comell..:)
mama aryan mama aryan January 02, 2014
pandai dia marah ibu ye..hehehe comel jek
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ January 02, 2014
salam k.ina..

hihi.. geli hati tgk pic & caption akak.. impressed dgn aqilah :)
Fiza Rahman Fiza Rahman January 03, 2014
Adoiiii...garang anak dara ni yer.
Deqla Manjew Deqla Manjew January 07, 2014
hahahah.. tergelak deqla tgk gmbr2 ni.. yg last skali paling x tahan tu.. smuanya entah ke mana..