Doakan pembedahan memasukkan tempurung kepala adik saya berjaya

10/12/2013.... Hari yang bakal buat saya kembali berdebar2.. kembali merasai perasaan menjadi penunggu depan pintu bilik bedah... tiba2 teringat kembali situasi adik saya di dalam bilik kecemasan pada 09/06/2013.. Adik saya yang nyawa2 ikan pada saat tu... Macamana u all nampak ikan bernafas ketika di atas darat.. macam tu lah adik saya... Dari ramalan doktor @ ramalan seorang manusia.. adik saya hanya 50 50... disuruh panggil semua ahli keluarga jauh datang tengok adik saya... tapi sesungguhnya doktor hanya seorang manusia... hidup mati di tangan Tuhan... Alhamdulillah adik saya masih bernyawa hingga sekarang @ ngam2 6 bulan selepas kejadian...

Adik saya tak mampu makan sendiri... tak mampu duduk sendiri... tak mampu urus diri sendiri... segalanya tak mampu dilakukan... Adik saya hanya terbaring atas katil... hanya minum susu ensure.. yang lain, semuanya isteri dia yang uruskan.. dia dah kembali menjadi seperti baby... Ingatan adik saya menurut kata doktor.. tak elok sepenuhnya... Tapi menurut doktor, lepas pakai kembali tempurung kepala ni, insyaAllah ingatan adik saya akan sedikit sebanyak makin ok.... Harap2 macam tu la...

Menurut kata doktor, jika takda apa2, tengahari ni @ pukul 12 or 1 , adik saya akan dibedah... dia orang kedua akan dibedah pada hari ni... Doakan pembedahan memasukkan tempurung kepala adik saya tu berjaya... 
Jika ada yang tak tahu kisah adik saya ni, u all boleh baca DI SINI
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 28 comments.. read them below or add one }

nurul husna nurul husna December 10, 2013
Semoga semuanya selamat ye kak.. amin...
Ainim Suju Ainim Suju December 10, 2013
Saya doakan semoga pembedahan tu berjalan lancar
Sya Nadia Sya Nadia December 10, 2013
semoga pembedahan akan berjalan dgn lancar..aminn.
Nazayiena Ayiena Nazayiena Ayiena December 10, 2013
Semoga operation itu nanti berjaya.
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI December 10, 2013
kami sntiasa doakan yang terbaik akk..

inshaaALLAH..
Nora Karim Nora Karim December 10, 2013
Ya Allah,permudahkanlah pembedahan ni ya Allah... Moga Nazren kembali sihat lps operation ni... Amin...
Nora Karim Nora Karim December 10, 2013
Nuffy: Sony, Libresse, Lazada
eB eB December 10, 2013
insyaallah kami doakan dari jauh yer. aminnnnnnnnnn
::NureeN:: ::NureeN:: December 10, 2013
InsyaALLAH, sama2 kita panjatkan doa kpd ALLAH, moga adik intan cpt sembuh amin...
nita nita December 10, 2013
Ya Allah, moga dipermudahkan segalanya.. semoga adik Ina sihat seperti sediakala..
Rai Ourkizuna Rai Ourkizuna December 10, 2013
semoga pembedahan tu berjalan lancar.. saya doakan yang terbaik untuk adik ina..
IbuNoey IbuNoey December 10, 2013
semoga pembedahan ini berjaya..Amin..sedih rasanya bila tengok keadaan adik akak tu..semoga beliau sembuh seperti sediakala..
mama aryan mama aryan December 10, 2013
akak doakan pembedahan ini akan berjalan dgn lancar.. Ya Allah permudahkan lah urusan mohamad nazren bin ahmad tazari, semoga pembedahannya berjaya hari ini dan dia akan kembali sembuh seperti sediakala...ameen
- - December 10, 2013
insyaAllah..mudah-mudahan berjaya.. moga semuanya selamat....
Shima Salleh Shima Salleh December 10, 2013
insyaallah semoga dipermudahkan semuanya ye Ina
Ayu Zan Ayu Zan December 10, 2013
ayu mendoakan adik akak sembuh..
Haryati Faizal Haryati Faizal December 10, 2013
amin...semoga dipermudahkan ye ina...
kemey kemey December 10, 2013
akak how's the operation, ok x?
lizz lizz December 10, 2013
saya doakan semuanyer selamat yer ina...
azizah :) azizah :) December 10, 2013
moga pembedahan nanti berjalan lancar yer kak.. ramai yg akan doakan adik akak kembali sihat..
Cik Nur™ Cik Nur™ December 10, 2013
semoga Allah permudahkan segala urusan...amin..!
mama_ka0ri mama_ka0ri December 11, 2013
moga pembedahan adik ina selamat..sama2 kita doakan..
QasehnyaRania QasehnyaRania December 11, 2013
so mcm mna keadaan adik?
dah sedar ke?
brpa lama masa pmbdhan diambil?
Aisy Nasiha Aisy Nasiha December 11, 2013
Semoga adik ina cepat baik nanti k.. kuat semangat orangnya ni...Allah pasti akan tolong adik ina ni..
Wafee Wafee December 13, 2013
Allah... sedihnya baca.... Semoga Ina sekeluarga diberi kekuatan... Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul...
Mimi Azirah Mimi Azirah December 14, 2013
Alhamdulillah dh selamat semuanye kan kak ina..pdn muke sy lmbt komen.
Deqla Manjew Deqla Manjew December 17, 2013
deqla pun padan muka la terlmbt komen.. haha.. syukur smuanya dipermudahkan..