Dapatkan EPHYRA dengan harga yang murah dari pasaran..!!!

EPHYRA DENGAN HARGA PROMOSI DARI 20/04/2014 SEHINGGA DIBERITAHU PROMOSI DAH TAMAT.. TAPI YANG PASTI SEKARANG MASIH LAGI HARGA PROMOSI..!! 
EPHYRA lah satu2nya yang telah berjaya bukak pintu hati saya untuk mula berbisnes... Betapa hebatnya EPHYRA menggoda saya... ahahha.. Selama ni kalau sebut je pasal bisnes, mesti ada "alasan" yang saya ciptakan... tapi dengan EPHYRA... tiada alasan.. tapi semangat untuk berbisnes.. cewah.... (^_^)
Bukan pe u all, saya dah cuba.. saya rasai sendiri kelebihan EPHYRA.. Macamana excitednya saya guna EPHYRA, macam tu jugaklah rasa betapa excitednya saya nak jual EPHYRA... Ramai orang cakap tak mampu nak beli EPHYRA sebab mahal.. Yap, betoi.. bagi mereka yang tak mampu, pasti rasa mahal kan.. TAPI kena ingat,  walaupun ianya mahal tapi kualiti @ keberkesanannya setanding dengan harganya.. itu yang penting... Jangan mahal je tapi kesan hampehhhhh.. Tak nak la macam tu kan... Tapi EPHYRA ni lain...  Tak sampai 2 minggu pun dah nampak kesan... tu yang saya teruja sangat sampai nak berbisnes @ jual EPHYRA.. (",)
 Kalau u all berminat nak beli EPHYRA, meh beli dengan saya... jangan risau wahai sayang2 saya sekalian.. harga yang saya nak jual dekat u all, dah tentu murah dari pasaran @ harga yang tertulis dekat kotak EPHYRA tu yer... Kalau yang 30 sachet, harga dekat kotak RM197 tapi saya akan kurang RM** untuk u all.. nak tahu berapa jumlah yang saya kurangkan tu... PM saya dekat FB... Nanti saya story... habaq mai je u all nak yang 30 sachet punya ke 10 sachet (trial).. semuanya ada less untuk u all buah hati saya ni... haa suka tak? suka tak?? (^_^) Ohya, u all tak perlu beli 2 3 kotak baru nak dapat harga yang saya kurangkan sebanyak RM**... U all beli sekotak pun saya tetap bagi harga sama... tetap murah!! Sayang tak sayangnya saya dekat u all.. nak jugak bagi u all rasa apa yang saya dah rasa lepas guna EPHYRA.. (",)
Kalau ada lagi antara u all yang tak tahu kebaikan EPHYRA ni.. U all boleh terjah entry TESTIMONI diri saya sendiri... Bila dah tergoda dengan kelebihan EPHYRA ni, cepat2 PM saya gtau nak order tau.. (",).. Alaaa kalau u all takda duit lagi sekarang, takpa... tunggu dapat gaji baru beli... Tapi kalu time gaji takda duit lebih @ tak cukup jugak nak beli EPHYRA, u all jangan beli lagi tapi gabungkan duit baki bulan ni + dengan duit baki bulan depan... dah cukup @ takda kegunaan duit tu, baru beli EPHYRA... Tapi apa2 pun, PM saya dulu... tanya harga berapa... baru senang u all nak buat kira2... (",)
EPHYRA SERLAHKAN KEJELITAAN SEBENAR ANDA
KESAN PENGGUNAAN EPHYRA MENAKJUBKAN DALAM TEMPOH 11 HARI...!!!
EPHYRA TERBUKTI MENAMBAHKAN SUSU BADAN
KESAN SELEPAS PENGGUNAAN 2 KOTAK EPHYRA YANG SANGAT BUAT SAYA TERKEJUT
Cara contact saya :-
FACEBOOK
zarina_naniey@yahoo.com.my

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 27 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown December 16, 2013
dah mula tergoda .. ^^
syawalsimpsons syawalsimpsons December 16, 2013
ina..ina tau tak ina jahat tau..kikikiki..ina dah buat sue senyum sowang2 dan tergda dengan setiap bait2 kata ina tau...gaji bulan ni tak cukup kot nak beli...insyallah sue tunggu bonus la awai bulan 1 nnt sue cari ina...sue mmg nak beli..akob pon dah bagi...cuma tunggu duit..mmg la mahai..tp setanding dengan harga dah cukup baguih kan....
Masya Masya December 16, 2013
sy dah x minum ephyra, kalau x boleh beli dgn ina.... sorry, bkn x bgs.. ephyra bgs sgt.. tp keutamaan sy sekarang untuk kesuburan.. hubby yg syorkan huhuhu.. jd x amik ephyra dah..
tomato oren tomato oren December 16, 2013
hahaa..akak mmg kan..nampaknye sy kena try jugak pasni..habis la gaji ku rabu ni..nak beli ephyra sekali bayar pntu kete yg dah kemek...muhuhu
Mimie Mimie December 16, 2013
yeayyyy...kite dh discuss kan td kak ina..nk tau..hahaha
Unknown Unknown December 16, 2013
wahh..dah start bisnes...good job akk..:)
Unknown Unknown December 16, 2013
Wah, dah berbisnes dah kak ina ye... Mesti masyuk lepas ni...
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI December 16, 2013
churp2..

dia mmg dari awal offer voucher. stg nak minta cash cam tak best la. dh org offer..hihi..
emarieys emarieys December 16, 2013
macam nak cuba jer..macam nak rasa jer...
Emi Emi December 16, 2013
Kannn..sy dgn kakak sy pun tgh plan nak meniaga ephyra. Yela, bila kita sendiri dah rasa kehebatan ephyra, automatik rasa nak meniaga. Sambil2 nak guna untuk diri sendiri katakan.
Miss N™ Miss N™ December 16, 2013
Nur tnjuk kat mak, mak cakp..cuba tnya harga..heheh..

kejap lagi yea nur PM akak.. :)
QasehnyaRania QasehnyaRania December 16, 2013
hihi. in shaa Allah.
good luck
QasehnyaRania QasehnyaRania December 16, 2013
This comment has been removed by the author.
mama lynn mama lynn December 17, 2013
baca entri ni je pun dah tergoda.. hehe nnt sy baca entri testimony tu k
eija_sweetmama eija_sweetmama December 19, 2013
moga bisness ina maju..

k.eija ni bkn x percaya tp diri sendiri susah nak commit mkn supplement ni, mmg xde amik ape2 supplement pun lg ni..
Tie HT Tie HT December 19, 2013
bagus jugak produk ni ye ina..
Unknown Unknown December 19, 2013
eeee tergoda gak! hari tu kan jijah pm akak.. last2 akak pon bisness ni..ok2 nanti jijah pm kalau nak ye..
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ December 20, 2013
Salam K.Ina..

alhamdulillah..semoga biz berkembang maju yer :)
Pantun Cinta Pantun Cinta December 23, 2013
Datang langsung tergoda
tergoda beli ephyra
senang hati datang menyapa
menyapa untuk anda
Lynn Damya Lynn Damya December 23, 2013
Salam, hahaha adoi, apsal sy pun boleh tergoda jugak ni~~hahaha
Myra Jay Myra Jay December 23, 2013
Myra kalau bukan kerana nasihat Doktor, memang dah lama grab bukan setakat ephyra, kolagen shaklee ka rumpai laut ka semua kena elakkan yg berasaskan kolagen bagai..huhuu

So tak dapat la nak cantik berseri comel putih gebu mulus bagai..hehee
sal ya sal ya December 24, 2013
ok... blh difikir2kan. hehe...
Puan Kutu Puan Kutu December 26, 2013
produk yg makin top disukai ramai.sy jeling je la dr jauh..:)
Affy Afiqah Affy Afiqah January 02, 2014
salam kak, saya nak tanya tentang produk ni...tapi takde fb laa...boleh cntc number akk ke tak??