Ulangtahun perkahwinan yang ke empat


Alhamdulillah.. alhamdulillah.. alhamdulilllah... usia perkahwinan saya & my dear dah pun cecah 4 tahun... Wah, kejap je dah 4 tahun... Alhamdulillah jugak, kami dah dikurniakan 2 orang anak perempuan yang bijak pandai.. Alisha & Aqilah... Akhir tahun depan kene plan tambah anak ni.. bagi dapat baby boy plak.. hihii

Ucapan saya dalam hubungan kami takda lain melainkan moga ikatan perkahwinan kami ni akan kekal bahagia hingga ke jannah

BACA KISAH SAYA MACAMANA KENAL MY DEAR
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 29 comments.. read them below or add one }

NinaAz NinaAz December 17, 2013
Semoga rumah tangga senantiasa bahagia
lizz lizz December 17, 2013
Happy anniversary ina..ina moga bahagia hingga ke jannnah...tu la saya pun plan nak menambah lagik ni...jom kita pregnant sesama...hehe
Mimi Azirah Mimi Azirah December 17, 2013
Selamat Ulangtahun perkahwinan kak ina
nurul husna nurul husna December 17, 2013
Happy anniversary kak...wish u love till jannah..seronok dah ada 2 cahaya mata...saya kena kejar akak ni..hehe
zachflazz zachflazz December 17, 2013
alhamdulillaah.
congrats teruntuk Intan.
semoga always forever, selalu sakinah wa rahmah yaa.
aamiin.
intanfirdaus247 intanfirdaus247 December 17, 2013
Salam Ina..Tahniah buat ina dan pasangan..Semoga terus bahagia hingga ke jannah..sekejap je masa berlalu kan...
Fiza Rahman Fiza Rahman December 17, 2013
Happy anniversary to both of you. SMoga kekal bahagia till jannah.
Aisy Nasiha Aisy Nasiha December 17, 2013
Selamat ulang tahun buat ina dan suami.. semoga berkkekalan jodoh ni sehingga ke akhir hayat...semoga dirahmati kehidupan...
syawalsimpsons syawalsimpsons December 17, 2013
alhamdulillah selamat ulangtahun ina...moga berbahagia selaloo
Sya Nadia Sya Nadia December 17, 2013
tahniah kak Ina..Alhamdulillah,dah 4 tahun..semoga kekal bahagia sampai kesyurga..aminnn..
QasehnyaRania QasehnyaRania December 17, 2013
alhamdulillah. selamat ulangtahun yg ke 4tahniah
ct kektus ct kektus December 17, 2013
alhamdulillah. selamat ulangtahun ke 4 kak. :)


moga bertambah cahaya mata lepas ni. hihii
Mama Idlan Irsyad Mama Idlan Irsyad December 17, 2013
happy anniversary.. n thanks jugak ingatkan k.ja yg esok k.ja plak..hehe (hampir terlupa suda)
Masya Masya December 17, 2013
HAPPY ANNIVERSARY.. MOGA BERKEKALAN HENDAKNYA HINGGA JANNAH AMIN....
Deqla Manjew Deqla Manjew December 17, 2013
wah.. happy anniversary tp both of u.. bertuah ina, 4 tahun dan 2 anak.. deqla dah 3 tahun tp anak takdok lagi ni.. huhu..
Kesuma Angsana Kesuma Angsana December 17, 2013
tahniah moga terus kekal bahagia yer !
Ema Johari Ema Johari December 17, 2013
selamat hari ulangtahun untuk ina dan suami
Shima Salleh Shima Salleh December 17, 2013
Tahniah Ina & suami.. Semoga diberkati..
Shima ingat ina dah lama berumah tangga hihihihiii...
Okehhh set the date tahun depan muahahaha... shima pun plan tahun depan dpt ustazah pilihan :D
Mas Zull Mas Zull December 17, 2013
assalamualaikum intan...hepi anniversery...:)
azizah :) azizah :) December 17, 2013
happy anniversary kak! moga rumahtangga akak berkekalan hingga akhir hayat~
Cik Nur™ Cik Nur™ December 18, 2013
selamat ulangtahun perkhawinan kak.. :)
Cik Nur™ Cik Nur™ December 18, 2013
selamat ulangtahun perkhawinan kak.. :)
Cik Nur™ Cik Nur™ December 18, 2013
selamat ulangtahun perkhawinan kak.. :)
Myra Jay Myra Jay December 23, 2013
Alhamdulillah, happy anniversary dan tahniah ye :)