Pemenang Mini Giveaway #21 yang baru

Pemenang asal tak serah diri sampai pukul 12 tengah malam tadi.. so, hari ni saya umum pemenang yang baru

25 : http://hasyaifaamadariqfi.blogspot.com/

Saya bagi tempoh hingga pukul 12 tengah malam ni.. Jika tak serah diri jugak, saya akan buat cabutan lagi sekali... Bagi nama & alamat dekat kotak komen entry ni...
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 12 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown December 27, 2013
laa sygnye dia x serah dri..maybe bz kot x smpt on9 blog.. tahniah buat pemenang baru. :)
Ainim Rashihah Ainim Rashihah December 27, 2013
wow..pemenang baru. Tahniah ya
QasehnyaRania QasehnyaRania December 27, 2013
la ada yg baru pulak ye.
tak online le tu
tahniah buat pemennag baru
Unknown Unknown December 27, 2013
congratez pemenang. saya still x brnasib baik. huhuhu
Cik Rose Cik Rose December 28, 2013
eh, ada pemenang baru.. dah lapor dirikah?....
Unknown Unknown December 30, 2013
tahniahhh! belum cukup bertuah ni..
Unknown Unknown January 02, 2014
tahniah buat pemenang
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ January 02, 2014
salam k.ina..
tahniah buat pemenang ye... :)