EPHYRA berjaya mengubah saya & suami..!!


Saya sekarang dah guna EPHYRA kotak keempat tau.. Yap, 3 kotak EPHYRA sebelum ni, saya memang ditaja.. dengan kata lain, saya tak perlu keluarkan duit sendiri pun untuk guna EPHYRA ni... Alhamdulillah syukur sangat...! Untuk pengetahuan u all, ketika awal2 saya guna EPHYRA, saya ada sembang2 dengan rakan2 yang saya hanya akan minum EPHYRA ni setakat yang ditaja sahaja.. saya takkan keluarkan duit sendiri untuk beli EPHYRA.. yela, harga dia pun boleh tahan kan... mana saya nak mampu.. tak kerja plak tu... Lagipun saya dah dapat agak yang my dear takkan bagi punya kalau saya nak beli.. Ingat lagi, dulu saya pernah beli 1 produk harga dia RM80++ je rasanya.. tak sampai seratus pun.. My dear duk pot pet pot pet, nampak tak betapa my dear "marah"nya saya beli... Yang lagi tak best tu, kesan guna produk tu tak nampak pun kat saya... Alahaiiiii... 

Sehinggalah saya dah guna 2 kotak lebih EPHYRA, saya gtau my dear yang saya nak jual EPHYRA, my dear setuju & tiba2 terpancul dari mulut my dear "Nanti boleh beli EPHYRA harga murah untuk diri sendiri".. Erkkk??.. Terkejut sekejap saya.. wah, my dear bagi saya beli untuk diri sendiri? Serius seronok sangat rasa time tu.. Yela, u all bayanglah, saya beli produk yang harga RM80++ my dear duk pot pet pot pet.. tiba2 beli EPHYRA yang my dear cakap dapat harga murah tu my dear boleh bagi izin... Dasyat ni... walaupun saya jual EPHYRA, tapi harga tetap jugak RM100++... Tak sangka my dear bagi beli.. ahhah.. Yang ratus2 dapat keizinan yang puluh2 kene pot pet pot pet... 

Nampak tak kat sini apa yang saya nak bagitahu u all... Sebab my dear sendiri nampak perubahan dekat diri saya... Sebab tu my dear bagi keizinan.. Selama ni my dear seorang yang susah untuk bagi saya beli benda2 camni.. Katanya membazir.. Tapi tidak pada EPHYRA.. EPHYRA dah berjaya menggoda hati my dear.. EPHYRA dah berjaya melembutkan hati my dear.. sebagaimana EPHYRA berjaya memikat saya dalam berbisnes.. Selama ni saya tak pernah terpikir yang saya akan berbisnes.. saya malu bab2 nak promote barang jualan ni.. Saya rasa memang saya tak mungkin akan berbisnes... tapi EPHYRA lah satu2nya produk yang berjaya ubah diri saya dari rasa MALU kepada rasa YAKIN!!...

EPHYRA ni produk terbaik yang pernah saya try la.. ALL IN ONE..Untuk cerahkan kulit pun dia, untuk hilangkan jerawat pun dia, untuk hilangkan masalah senggugut pun dia, untuk kuruskan badan pun dia, untuk ketatkan apa yang longgar pun dia, untuk tambah susu badan pun dia... Nak tahu lebih lanjut pasal kebaikan  EPHYRA, baca semula ENTRY2 TESTIMONI EPHYRA DARI DIRI SAYA SENDIRI.. Kalau u all berminat untuk dapatkan EPHYRA, PM saya dekat FB.. Saya tawarkan dengan harga RM** lebih murah dari pasaran.. FREE POS!
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 20 comments.. read them below or add one }

NinaAz NinaAz December 31, 2013
femes benda ni skgg kan.
emarieys emarieys December 31, 2013
semoga berjaya ina...satu hari akak nak cuba jugalak..tp yg susahnya sebab ianya cecairkan.takut tak boleh nak minum je
Unknown Unknown December 31, 2013
Best lah akak skg ye... Dah bersemangat berbisnes nampaknya. Saya teringin jugak nak try ephyra ni tapi kena habiskan stok kopi 3 in 1 dulu. Hehe
AnonymousAnonymous December 31, 2013
Bestkan ephyra js gak baru je nk abis 2 kotak hihi
syawalsimpsons syawalsimpsons December 31, 2013
sue teringi tapi tu la belom berkesempatan nak membeli..tunggu la bila ada duit lebih..insyallah ina yang akan sue carik
Ena's Stories Ena's Stories December 31, 2013
Moga rezeki intan bertambh dgn ephyra
shahida shahida December 31, 2013
salam kak, ada jual trial pak 10,s tk?...
QasehnyaRania QasehnyaRania January 01, 2014
alhamdulillah
good luck ina :)

selamat tahun baru dear
Bunda_nora Bunda_nora January 01, 2014
GOOD LUCK...

SELAMAT TAHUN BARU...
Cik Rose Cik Rose January 01, 2014
Selamat tahun baru buat Kak Ina :)
tomato oren tomato oren January 01, 2014
hehee..mmg best kak..terima kasih kak perkenalkan sy dgn ephyra..:)
tomato oren tomato oren January 01, 2014
selamat taun baru kak ina...:)
Puan Kutu Puan Kutu January 01, 2014
Alhamdulillah ina,ephyra dh melembutkan hati ur dear,melembutkan hati ina utk berbisnes juga..gud luck!
ajumohit ajumohit January 02, 2014
cayalah ina, terbaik
sangat promosi ni, mmg harga ina setakat ni murah dari yg lain ;)
Unknown Unknown January 02, 2014
femes ephyra ni,tp akak tak pernah cuba lg
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ January 02, 2014
salam k.ina..

alhamdulillah..
semoga bertambah2 rezeki akak berbisness :)
Fiza Rahman Fiza Rahman January 03, 2014
Tahniah ina. Serasi lah tu.
Unknown Unknown January 07, 2014
produk ni mmg bgs sbb tu hubby ina izinkan.. :)
izza ephyra izza ephyra January 07, 2014
Hi all!
Berminat nak mencuba Ephyra?

Beli Ephyra dengan HARGA PROMO (Muraaaahhh sangatt!!) dan dapatkan FREE Body Shop shower cream 250ml / body butter 50ml!

Seriously, grab this GREAT deal! Sementara stock masih ada!

Yours truly,
Izza (Pengedar Sah Ephyra)
0192198619
izza_grrl@hotmail.com
Unknown Unknown January 09, 2014
eeee nak cuba lah nanti try.. geram je testimoni akak ni tau!