Baju cantik2 dan murah untuk u all yang bersaiz XS hingga 6XL..!!

Setiap orang berhak untuk kelihatan cantik & setiap orang berhak untuk pakai baju cantik2.. tak kiralah samada orang kurus ke or orang yang badan berisi... Dengan kata lain.. u all sayang2 kesayangan saya yang sedang baca entry ni, semuanya layak untuk pakai baju cantik2..!! Untuk u all yang berbadan slim,  cun2 memang tak susah untuk dapatkan baju cantik2.. berlambak2 dekat pasaran, tunggu duit ada dalam poket je... tapi bagi yang berbadan saiz plus2 ni, susah untuk dapatkan baju cantik2 kan... Sekarang jangan risau, Ibu Alisha & Aqilah datang membantu untuk story dekat u all kat mana nak dapat baju saiz plus2 yang cun melecun kebaboommmmmm...!! Pasti u all akan rasa teruja seperti mana yang saya teruja... First impression bila saya jenguk je website tersebut, terus terpancul "Wah, cantiknya baju2 ni... gambar sangat menarik &  besar..!!"

Serius la u all... gambar2 yang ada di website tersebut memang besar.. macam gambar2 dalam blog saya ni.... puas hati nak belek baju2 yang ada tu haaa... Saya ni memang jenis suka gambar besar2... lebih2 lagi kalau cuci mata kat mana2 online shop.. Bagi saya, gambar yang besar2 ni, salah satu dara tarikan jugak selain dari gambar yang menarik.. (",) Wah, mukadimah punya panjang lebar... Nama website yang saya maksudkan tak jugak gtau u all lagi kan.. hihii... Jeng jeng jeng... Website tersebut adalah ONLINE BOUTIQUE KZNABIHAH... Sebelum u all terjah KZNabihah Boutique, meh layan gambar2 dari butik online tersebut terlebih dulu... yang pasti harganya murah bersesuaian dengan kualitinya..

AMANDA MINI DRESS


Untuk u all yang saiz plus++.. Harga AMANDA MINI DRESS ni murah je u all... RM83 sehelai tapi jika u all ada membercard, harganya hanya RM79 sehelai.. So, kalau nak murah, silalah jadi ahli... (^_^) Macamana nak jadi ahli, boleh roger admin KZNabihah Boutique...  Didatangkan dalam berbagai saiz... dari saiz XS hingga saiz 6XL

  


Ni plak kalau yang badan selim nak guna... Dua2 cantikkan.. Tak kira yang badan slim or yang badan saiz plus++ semua boleh guna.. So, u all yang susah nak cari baju saiz besar selama ni, jemput terjah KZNabihah Boutique confirm puas hati, confirm akan jumpa baju idaman, confirm akan rambang mata..!! hehhe.. Ohya nak komen sikit pasal AMANDA MINI DRESS... Bagi saya baju ni sangat cantik..!! design dia sungguh menarik.. yang paling saya suka potongan dia yang menarik + dekat lengan baju ada bunga yang cun melecun.. daya tarikan tu.. sampai saya yang tengok ni pun tertarik2 nak sambar.. hehhe (^_^)

PALAZO PRINTED


PALAZO PRINTED ni memang buat saya rasa teruja... Teruja sebab ada corak bunga2.. hahah.. Bukan pe, palazo yang biasa saya jumpa selama ni just yang kosong tu je... pilihan pun hanya sekadar warna je yang berbeza.. bosan gak.. bila ada corak bunga2 ni ceria la sikit kan... adalah nampak kita sebagai si pemakai ni ceria.. lagipun corak bunga camni kan tengah in sekarang.. 


Harganya cuma RM79 sehelai & RM75 untuk yang jadi ahli.. Sesuai untuk saiz S hingga 5XL... Palazo ni guna material lycra AAA yang selesa, sejuk & tak melekap di badan..

DRESS HANA WITH HOODIE


Stress saya tengok dress yang ada hoodie ni... adoiiii... dah lama saya duk berkenan dress yang ber"hoodie" camgini.. makin stress bila jumpa kat website KZNabihah Boutique.. takleh jadi ni... nak kene beli gak.. barulah rasa cam retis.. muahhaha... DRESS HANA WITH HOODIE ni dia punya cutting A cut kembang terus.. dress ni akan buat si pemakai akan berilusi ramping gitu.. saiz dari S hingga 6XL... Harganya cuma RM88 or RM85 untuk ahli..

      

SKIRT LABELLA 


Saya memang suka pakai skirt.. bukan pe, nampak ladies camgitu... lagi satu saya rasa macam bila kita pakai tu, kita akan nampak ayu & lebih rasa diri cam muda remaja.. kuar jejalan dukung anak, orang kata anak saudara... ahhahha.. punya kuat imaginasi saya.. ekkekek.. Skirt design cam SKIRT NABELLA ni dah lama saya duk mencari... suka dengan nampak "lekuk2" kat kain tu haa... tak tau nak panggil pe.. cantikkan u all.. (",)


Ianya ada saiz S hingga 5XL... harganya cuma RM75 & untuk yang ada membercard hanya RM70... Ohya, untuk pengetahuan u all jugak, kesemua koleksi skirt KZNabihah Boutique ni, bahagian pinggang skirt tersebut direka berbentuk bengkung tujuannya supaya skirt tu kedap dekat perut, kira macam gantikan korset la.. sangat selesa..!! Selain tu, skirt koleksi KZNabihah Boutique jugak, sesuai untuk u all yang mengandung.. pendek kata, beli sehelai mesti nak beli lagi.. (",)

DRESS EISYA WITH CUFFLING


Alahaiiii cantik sungguh potongan DRESS EISYA ni... dia potong serong camtu... ditambah plak model guna colour blocking... lagilah buat saya rasa grrrrrrr.. Harga dia cuma RM87, untuk member RM80


Lengan dress ni pun cun... suka saya tengok baju camgitu.. takdalah lengan baju tu nak tertarik ke atas kan... Ia guna material first gred, tidak melekat, selesa & sejuk.. Ada saiz untuk XS hingga 6XL


Banyak dah yang saya share dengan u all ni.. Tergoda tak??.. Semua cantik2 kan.. rambang bijik mata saya tengok.. U all pun harus terjah jugak KZNabihah Boutique mana tau kot2 ada baju yang u all berkenan ke... bolehlah kita sama2 cantik.. tak kira u all tu badan kecik ke badan besar.. semua boleh pakai baju cantik2... Selain dari website, u all boleh jugak terjah fanpage & IG KZNabihah Boutique

Kznabihah Boutique Website
Kznabihah Boutique Fanpage
Kznabihah Boutique Instagram

{ 15 comments.. read them below or add one }

Langit Tinggi Langit Tinggi December 29, 2013
cantik cantik..thanks bagi info..memang tengah cari ^_^
Unknown Unknown December 29, 2013
sy ni ssh nk cari baju bkn sbb saiz..tp sbb xcukup ketinggian..hahaha
Mimie Mimie December 29, 2013
Sy de beli jugak bju kat kz nabihah..hehehe sponsored post ye kak
Tie HT Tie HT December 29, 2013
haah baju dia cantik2 tapi akak still size L..
mod perasan slim melim
Mia Liana Mia Liana December 29, 2013
cantik2 design baju dia...
Kekzamanis Kekzamanis December 29, 2013
Wah! Cantik2 belaka.. Terberkenan plak.. Nak terjah website diorang japlah.. hehe..
http://miezashaklee.blogspot.com
Puan Kutu Puan Kutu December 30, 2013
mmg boleh kata murah la harga dia..mari2 beli.hehe
Unknown Unknown December 30, 2013
cantik2!! dah lama xbeli baju on9.hee
QasehnyaRania QasehnyaRania December 30, 2013
cntik cntik semuanya.
kurang beli online utk pakaian
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ January 02, 2014
salam k.ina..

mmg cantik! blh rujuk kat adik cma.. sbb die tgh carik size blouse yg sesuai..
Unknown Unknown January 07, 2014
mmg cantik2 belaka.. saiz xs tu agak2 padan ngan deqla ke x ar? kdg2 takot terbesar sikit.. huhu..