Wajah terkini adik saya selepas pembedahan memasukkan tempurung kepala


Inilah wajah terkini adik saya... Gambar ni diambil selepas 3 hari pembedahan... Time ni muka adik saya nampak bengkak sebelah kanan kan.. Sebenarnya takda apa2 tu.. Ianya normal selepas bedah... Yang tak normal kalau demam... yang tu kene cepat2 bawak ke hospital... Ohya, tapi sekarang ni, selepas seminggu bedah... dah ok.. takda bengkak dah pun... 

Entry ni sebagai intro untuk u all lihat wajah adik saya selepas bedah... Tunggu rajin nanti.. esok lusa saya update entry penuh pasal pembedahan adik saya... Time tu nanti... semua gambar u all boleh tengok.. Tapi kalau u all jenis seriau tengok jahitan yang terlalu banyak, jangan tengok entry tu tau... Siapa2 yang family nak kene bedah macam adik saya ni... At least dapat gambaran sikit sebanyak...

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 25 comments.. read them below or add one }

dieyna dieyna December 17, 2013
Dia dah boleh bereaksi ke belum yer...
Jue Jue December 17, 2013
moga ALLAH memberi seribu kesabaran buat mohd nazren dan keluarga...moga cepat sembuh
zachflazz zachflazz December 17, 2013
saya turut berdoa, Intan
mama lynn mama lynn December 17, 2013
moga adik ina cepat sembuh seperti sediakala....
Unknown Unknown December 17, 2013
alhamdulillah.. pembedahan selesai dan berjln dgn lancar..
Mimie Mimie December 17, 2013
Alhamdulillah...semoga adik kak ina akan bertambah baik dr hari ke hari...
ayuzan ayuzan December 17, 2013
alhamdulillah..moaga beliau cpt recover..
Ibu Yusuf Maryam Ibu Yusuf Maryam December 17, 2013
Alhamdulillah selesai pembedahan masukkan tempurung kepala tu.. Semoga kembali sembuh dan diberi kesabaran pada ahli keluarganya..
AnonymousAnonymous December 17, 2013
alhamdulillah berkat doa keluarga yang mendoakan....moga cepat sembuh yer !
lizz lizz December 17, 2013
nampak cam dia dah boleh pegang aqilah tu...moga adik ina cepat pulih yer..
fizafantagiro fizafantagiro December 17, 2013
semoga adik awk cepat sembuh dan semoga dikurangkan segala kesakitannya ..
 Aisy Nasiha Aisy Nasiha December 17, 2013
Semoga adik ina makin sihat selepas ni..
emarieys emarieys December 17, 2013
moga adik ina cepat sembuh
JunAina JunAina December 17, 2013
Semoga kesihatan dia cepat pulih...doa yang terbaik sis.
ajumohit ajumohit December 17, 2013
ya allah semoga adik ina segera sembuh
Unknown Unknown December 17, 2013
Alhamdulillah tak demam..
Nampak sedikit 'segar' raut wajah dia.. Lepas bedah mmg akan bengkak.. tringat suami shima dulu bengkak jugak.. Semoga cepat sembuh ye Nazren
QasehnyaRania QasehnyaRania December 17, 2013
ooo.bengkak. nampak mcm berisi. sbb masa hri tgk cengkung. in shaa Allah srmoga dipermudahkan buat mohamad nazren.aamiin
Unknown Unknown December 17, 2013
syukur selesai dah..

jijah dah biasa tgk kak.. kat wad ramai pesakit cmni..
Kekzamanis Kekzamanis December 17, 2013
Alhamdulillah, pembedahan dah selesai.. Semoga adik sis cepat sembuh..
http://miezashaklee.blogspot.com
syawalsimpsons syawalsimpsons December 18, 2013
alhamdulillah nampak la jugak semangat adik ina ni..moga semua di permudahkan N moga adik ina kembali sembuh.....suke la rambut aqilah tu...ala2 korean gitoo
Fiza Rahman Fiza Rahman December 18, 2013
Alhamdulillah. Smoga adik ina cpt sembuh.
Unknown Unknown December 18, 2013
syukur.. nampak normal semula. semoga cepat sembuh. amin.
Miss N™ Miss N™ December 18, 2013
semoga lekas sembuh..Amin..!
Myra Jay Myra Jay December 23, 2013
Oklah adik Ina dpat pegang Aqilah, maksudnya dia kuat tu, insyaAllah mudah2an makin sihat
IntaNBerliaN IntaNBerliaN December 23, 2013
@Myra Jay & @lizz

Sorry.. gambar ni nampak macam adik saya pegang Aqilah kan.. actually adik saya tak dapat pegang.. tu tangan abah saya yang tengah pegang Aqilah.. thats y muka Aqilah pusing arah lain sbb tengah tengok muka abah saya :-)