Pemenang Mini Giveaway #21

Pemenang untuk Mini Giveaway#21 adalah

2 : http://hanimsain-delimasari.blogspot.com

Tahniah untuk pemenang.. Saya bagi tempoh hingga pukul 12 tengah malam ni untuk serah diri. Jika tak, esok saya umum nama pemenang yang baru. Bagi nama & alamat dekat kotak komen entry ni pun boleh..

{ 17 comments.. read them below or add one }

Deqla Manjew Deqla Manjew December 26, 2013
tahniah buat pemenang... :)
Ann Ishak Ann Ishak December 26, 2013
tahniah kepada pemenang :)
Lynn Damya Lynn Damya December 26, 2013
Salam, ah sedih sy tidak memenanginya punn adoi~ haha, tp xpe, akak nt explain lah psl vegetable chip tu kak...harga dia, rasa dia, sayur apa, sedap ke tak..haha ne tau, sy boleh terbeli ke, hihi :D
owh lupa plak, tahniah kpd pemenangnya :D
Ainim Suju Ainim Suju December 26, 2013
tahniat buat pemenang ya
tifa anvar tifa anvar December 26, 2013
terlepas... huhuhu.... anyway congratez to the winner
ros_reeza ros_reeza December 28, 2013
ala, tak ssempat beliau naklapor iri ek.. apapun tahniah jugak buat beliau walau pemenanggg dah bertukar tangan...
azizah :) azizah :) December 30, 2013
sayangnyaa dia xlapor diri... alalala
Ayu Zan Ayu Zan January 01, 2014
kalau ayu dpt pun ayu xsmpat lapor..sbb bz..huhu..
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ January 02, 2014
salam k.ina..

tahniah buat yg terpilih..tp sayang sbb tak serah diri.. huhu..x pelah takde rezeki..

cma sendiri pun miss nk join sama..