Pemenang Mini Giveaway #21

Pemenang untuk Mini Giveaway#21 adalah

2 : http://hanimsain-delimasari.blogspot.com

Tahniah untuk pemenang.. Saya bagi tempoh hingga pukul 12 tengah malam ni untuk serah diri. Jika tak, esok saya umum nama pemenang yang baru. Bagi nama & alamat dekat kotak komen entry ni pun boleh..

{ 17 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown December 26, 2013
tahniah buat pemenang... :)
Mimie Mimie December 26, 2013
tahniah kpd pemenang
Ann Ishak Ann Ishak December 26, 2013
tahniah kepada pemenang :)
Lynn Damya Lynn Damya December 26, 2013
Salam, ah sedih sy tidak memenanginya punn adoi~ haha, tp xpe, akak nt explain lah psl vegetable chip tu kak...harga dia, rasa dia, sayur apa, sedap ke tak..haha ne tau, sy boleh terbeli ke, hihi :D
owh lupa plak, tahniah kpd pemenangnya :D
Unknown Unknown December 26, 2013
terlepas... huhuhu.... anyway congratez to the winner
Cik Rose Cik Rose December 28, 2013
ala, tak ssempat beliau naklapor iri ek.. apapun tahniah jugak buat beliau walau pemenanggg dah bertukar tangan...
Unknown Unknown December 30, 2013
sayangnyaa dia xlapor diri... alalala
Unknown Unknown January 01, 2014
kalau ayu dpt pun ayu xsmpat lapor..sbb bz..huhu..
☾SHiemaCMa☾ ☾SHiemaCMa☾ January 02, 2014
salam k.ina..

tahniah buat yg terpilih..tp sayang sbb tak serah diri.. huhu..x pelah takde rezeki..

cma sendiri pun miss nk join sama..