Keprihatinan seorang anak...

Semalam saya menyusu Aqilah sambil baring sambil tengok TV.. Last2 saya terlena.. Alisha & abah dia belum tidur lagi.. Kiranya kami 4 beranak ada dekat depan TV la... Bila my dear dah nak tidur, my dear gtau la Alisha yang dia dah nak masuk bilik tidur... Alisha pun macam biasala, anak solehah saya tu pasti akan kemas semua barang yang ada depan TV ke tempat asal... Time tu abah dia dah masuk bilik pun.. Bila Alisha dah siap kemas, dia datang dekat saya cakap "Ibu, masuk tidur dalam bilik".. bila saya celik mata,  tengok Alisha tengah buat gaya tangan macam penyambut tetamu kat pintu hotel tu... dengan muka dia time tu nampak macam prihatin sangat dekat saya & adik dia ni.... Dan2 rasa terharu & pikir.. baiknya Alisha ni.... Abah dia pun tak panggil saya suruh masuk bilik... 

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 21 comments.. read them below or add one }

maszull maszull December 06, 2013
assalamualaikum intan...baiknya dia...:)
Unknown Unknown December 06, 2013
alahaii sweet la alisha ni.. mcm mak2 plak dia yg kejutkan.. hihi..
Unknown Unknown December 06, 2013
mesti kiutkan.... pandai alisha ye
Masya Masya December 06, 2013
Alahai alisha.. Kamu ni buat sy geram tau...
Tie HT Tie HT December 07, 2013
bagusnya, ,memang anak solehah ni :)
AnonymousAnonymous December 07, 2013
Bagusnya ada gak yg kejutkan...hihi
Miss N™ Miss N™ December 07, 2013
alololo..comeinya alisha..sweet je kan..
Ibu Lala Ibu Lala December 08, 2013
Bagusnya alisha ni kemas menan sblm tido.
ajumohit ajumohit December 08, 2013
alisha comel, baiknya si kakak ni ye, senang keje ibu dia dpt kakak mcm alisha
QasehnyaRania QasehnyaRania December 08, 2013
alahai alisha. so cute la dia
Puan Kutu Puan Kutu December 08, 2013
dok bayangkan muka cute alisya..pndainya kakak!
Unknown Unknown December 09, 2013
hihi..pandainya alisha!!
Unknown Unknown December 09, 2013
mesti tersentuh kan.
http://tifaismyname.blogspot.com/
lizz lizz December 09, 2013
alisha anak yang baik ni...ina alisha dah tak nangis2 lagi ker memalam?
Unknown Unknown December 09, 2013
soo sweet..terbayang gaya dia..;)
Unknown Unknown December 09, 2013
alahaiii terharunyaa....
Nora Karim Nora Karim December 10, 2013
alololo...comeinya kamu alisha.... :*
Mimie Mimie December 14, 2013
Bagusnye lahai alisha nib..sgt prihatin